»آیا مشاوره تحصیلی بگیریم یا نه؟

اگر اسم شما در لیست نفرات برتر نبوده و میانگین ترازتان بالای 6000 نبوده شرکت در آزمون اعتبار سنجی برای شما اجباری نمیباشد و کارنامهی شما در پردازش اول محاسبه میشود .رتبه و تراز کل خود را دریافت خواهید کرد . باید در نظر داشت که در مجموع در هر کنکوری، اعتماد به نفس بالای یک دانش آموز برای کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی 1401، رفته رفته و به مرور زمان کاهش می یابد. باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

مشاور کنکور نکویی

سلام من سال 99 کنکور دادم و قبول نشدم اما در بدون ازمون پیام نور قبول شدم اما ثبت نام نکردم هیج کاری انجام ندادم میخواستم بدونم من انصرافم ثبت شده یا باید برم دانشگاهی که قبول شدم کاری بکنم ؟ میتوانید یک ساعت یا چهلوپنج دقیقه مطالعه کنید و یک ربع ساعت فقط استراحت کنید. داوطلبان گروه علوم انسانی با مطالعه مقاله زیر می توانند از منابع عمومی و اختصاصی کنکور سراسری انسانی مطلع شده و خود را برای این آزمون آماده نمایند. اگه الان خواسته باشم انصراف بدم و ۵۲ واحد اختصاصی و ۱۸ واحد عمومی پاس کرده باشم در مجموع ۷۰ واحد آیا میتونم مدرک کاردانی دریافت کنم؟ سلام خسته نباشین من سال 99 بر اساس سوابق تحصیلی رشته ادبیات زبان پیام نور حدود اوخر آبان و اوایل آذر99بصورت مجازی ثبت نام کردم شهریه ثابت رو واریز کردم انتخاب واحد هم کردم ولی شهریه متغیر رو واریز نکردم و تو هیچ کلاس و امتحانی هم شرکت نکردم یکبار برای شرکت تو امتحان پیامم دادن دیگه اصلا از دانشگاه چیزی نگفتن منم بکل فراموش کردم اطلاع بدم چون تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدم بهمن ماه هم کنکور سراسری تجربی با مشخصات دانشجوی دوره غیر روزانه ثبت نام کردم و الان دارم برای کنکور 1400 میخونم میخواستم بپرسم شرکت نکردن من تو هیچ کلاس و امتحان از ترم یک که ثبت نام کردم انصراف محسوب میشه؟

باقی زمان را هم باید مطالب را مرور کنید و تست بزنید.

فک می کنم خیلی خودمو نمی شناسم و به خاطر همینه که این سوال این قد تو ذهنم بزرگه. موضوع اصلا بحث تقدیر و تشکر نیست، داستان از این قرار است که اصلا نظر کارشناس را نمیپرسند،حالا شما این موضوع را به تصمیمسازیها ربط بدهید تا مشخص شود چرا اوضاع به این شکل است. لازمهی این کار این است که خاطرتان باشد که این برهه یک پروژه است که باید تا آخر آن روحیهتان را حفظ کنید. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، شما باید تمامی شرایط آزمون را شبیهسازی کنید و با آن کاملاً آشنا باشید. باقی زمان را هم باید مطالب را مرور کنید و تست بزنید. تکرار از مهم ترین کارهایی است که یک داوطلب کنکور که هدف مشخصی برای خود تعیین کرده باید انجام دهد. شما نمود عینی کار خود را با چیز سادهای مانند خودکارهای تمامشده و دفترهای پرشده میبینید. ایشان حتی در مشاوره های خود در بندرعباس، برای داوطلبان شهر بندرعباس و هم چنین سایر شهر های اطراف بندرعباس، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند. من به سراغ آن نویسنده رفتم و از ایشان پرسیدم چه لزومی دارد که برای درسی مانند دین و زندگی کتابی به این قطوری چاپ شود چون سه کتاب دین و زندگی ۲ ، ۳ و پیش را می توان حداکثر در ۷ برگه آچار خلاصه کرد.

زمان استراحت شما باید کاملاً مفید باشد.

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو فایل دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۰ و کلید سوالات این کنکور در این صفحه برای شما قرار گرفته است. این کار کمک میکند مطالب در حافظهی بلندمدت شما قرار گیرد. کنکور سراسری، مسیر پر فراز و نشیبی است که در چند دهه اخیر به یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبان تبدیل شده تا جایی که عمدتا خانواده ها نیز تحت تاثیر این مسئله قرار می گیرند. اما فراموش نکنید که کنکور 99، کنکوری کاملأ متفاوت و سنگین بود و احتمالأ در سالهای آینده با چنین درصدهایی نتوان رتبه برای داروسازی کسب کرد. شما باید با زیادنوشتن این توان را به دست بیاورید که مطلبی را بیوقفه و یکجا بنویسید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مهندسی مواد و متالوژی دسترسی داشته باشید. همچنین هنگام برخورد به نکات مهم روی آنها دقیقتر میشوید. از جمله این اقدامات می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی گوناگون ، منابع آموزشی که در قالب کتاب ، جزوه و دی وی دی ارائه شده است اشاره کنیم. حفظ روحیه یکی از کارهای بسیار مهمی است که باید در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT انجام دهید. زمان استراحت شما باید کاملاً مفید باشد. شما باید بهمروز زمان وابستگی به جزوه و کتاب را از بین ببرید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما