آنتی بیوتیک مونوکلونال کرونا الی لیلی دارای مجوز FDA ایالات متحده | دیجیاتو


سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به یک دارو. آنتی بادی های مونوکلونال عروقی مجوز جدیدی که به نظر می رسد در برابر دسته Amicron موثر باشد. این دارو توسط Eli Lilly و شرکت ساخته شده و به شرح زیر است تزریق داخل وریدی به انسان تزریق می شود.

به گزارش سی ان ان، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده اخیراً اعلام کرده است که 600000 بسته آنتی بادی مونوکلونال الی لیلی و شرکت کرونا خریداری کرده است. این دارو”بابتلوویمباین دارو که Bebtelovimab نام دارد، از آنتی بادی هایی استفاده می کند که در واقع پروتئین های آزمایشگاهی هستند. این پروتئین ها عمل می کنند سیستم امنیتی شبیه سازی شده برای مبارزه با ویروس هایی مانند کرونا.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده قصد دارد نیمی از دارو را در ماه فوریه و بقیه را در ماه مارس دریافت کند. این قرارداد همچنین شامل یک بند برای خرید 500000 بسته دیگر کرونا است. به گفته الی لیلی، ارزش قرارداد حداقل است. 720 میلیون دلار برآورد می شود.

آنتی بادی های مونوکلونال عروقی جدید برای بیماری های خفیف تا متوسط

Bebetlovimb برای افراد 12 سال و بالاتر در دسترس است. کرونا از نور به نور آلوده و در معرض خطر ابتلا به اشکال حاد بیماری یا ناتوانی در استفاده از روش های درمانی دیگر. در حال حاضر هیچ مجوزی برای این دارو برای بیماران بستری یا کسانی که نیاز به اکسیژن اضافی دارند وجود ندارد.

آزمایشات آزمایشگاهی نشان می دهد که دارو در کنار است امیکرون شامل BA.2 همچنین موثر است. در آزمایشات، افرادی که در معرض خطر بیماری حاد نبودند از این درمان استفاده کردند. مدت کوتاه تر بیماری هزینه. علاوه بر این، این افراد پنج روز پس از شروع درمان، مقدار کمی از ویروس در بدن خود دارند.

از جمله عوارض جانبی احتمالی Bebetlovimbe عبارتند از: التهاب در محل تزریق حالت تهوع و استفراغ. دکتر پاتریشیا کاواتزونی، مدیر مرکز تحقیقات و ارزیابی داروی سازمان غذا و داروی آمریکا، گفت: با مجوز امروز، آنتی بادی مونوکلونال دیگری موجود است که دارای خواص ضد امیرون است در حالی که ما به دنبال افزایش موجودی خود هستیم.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.