آخرین اخبار «جدید قم

گفته میشود کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که مسئول نظارت بر بازارهای سهام این کشور است، بهتازگی به سراغ یونی سواپ (Uniswap)، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان، رفته تا در مورد فعالیتهای این صرافی تحقیق کند. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل حسین زهی با انتقاد از روند افزایش قیمت بلیط هواپیما بیان کرد: قبلا ستاد کرونا در بخشنامه ای ایرلاین ها را ملزم کرد تا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی حداکثر از ۶۰ درصد ظرفیت ایرلاین ها استفاده کنند. آنها معتقد بودند این دو بازیگر خودشان میدانند پایتخت6 موفقیت زیادی ندارد، به همین خاطر به پیشواز حواشی رفتهاند. رفتار قانونی آنها به ساکنان کشور جنوب شرقی آسیا اجازه میدهد تا سکههای دیجیتالی را معامله کنند، اما استفاده از آنها به عنوان وسیله پرداخت مجاز نیست. این صرافیها همچنین باید با بانکها وارد همکاری شده تا این اطمینان حاصل شود با حسابهای واقعی در حال معامله هستند. کاهی همچنین اذعان داشت: «بخشی از سهمیهها به صورت اعتباری و به صورت پیمایشی است، سهمیههایی که بر اساس پیمایش است باید حتما مسیر طی شود، تا سهمیه مربوطه به صورت اعتباری شارژ شود.» خبر تکمیلی درباره سهمیه بنزین وانت ها را اینجا بخوانید.

اخبار جدید امروز

سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس اعلام کرد با درخواست آغاز به کار صندوق سرمایه گذاری کریپتو فاینانس موافقت کرده است. یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران اعتقاد دارد: اقدام بانک مسکن در تامین مالی کامل طرح مسکن مهر تا پایان کار از یک تورم بزرگ جلوگیری کرد. این صرافیها برای آنکه بتوانند فعالیت خود را مجدداً از سر گیرند، باید در FIU یا واحد اطلاعات مالی کره ثبتنام کرده و از سازمان امنیت اینترنت این کشور مجوز ایمنی دریافت کنند. در اپلیکیشن شما می توانید فعالیت های آموزشی بیشتری را انجام دهید و همچنین امکان کسب امتیاز نیز برای شما وجود دارد که می توانید این امتیاز ها را تبدیل به جایزه و درآمد برای خود کنید. به اینگونه از دارایی ها، ارز دیجیتال می گویند چرا که ماهیت فیزیکی ندارند. بنا به این گزارش، تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافیهای خارجی برای خرید و نگهداری رمزارزها استفاده میکنند.

اخبار جدید ب

شماره سریال کارت اعتباری که پس از واریز وجه دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید و پس از ثبت کد امنیتی موجود در صفحه، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید. این پلیس عنوان کرد: با ساختار جدید احراز هویت که از سوی صرافیهای خارجی در حال اجرا است، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد. به گفته تولیو دی اولیویرا، استاد بیوانفورماتیک (زیست دادهورزی)، نتایج اولیه آزمایش پیسیآر نشان داد که ۹۰ درصد از ۱۱۰۰ مورد ابتلای جدید گزارش شده در روز چهارشنبه در استان گائوتنگ آفریقای جنوبی با مرکزیت ژوهانسبورگ، ناشی از نوع جدید باشد و ممکن است در هشت استان دیگر این کشور نیز وجود داشته باشد. نظامی بازنشسته ارتش آمریکا هشدار داد که عناصر سرکش در ارتش این کشور ممکن است پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ اقدام به کودتا کنند. با انتشار این خبر، اولین هنرمند از تیم سریال «پایتخت» که نسبت به این موضوع اعتراض کرد، مهران احمدی، بازیگر بهبود بود، که در صفحه شخصی اینستاگرام و انتشار پستی نسبت به این موضوع اعتراض کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی روسیه به بانکهای این کشور دستور داد تراکنشهای مرتبط با صرافیهای ارز دیجیتال را مسدود کنند.

حتی میتوان گفت که مشتریان با مشاهده و برانداز کردن وبسایت یک بنگاه یا شرکت، در مورد حرفهای بودن آن و میزان اعتماد به آن قضاوت خواهند نمود. اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بیش از 60 صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی باید تا نیمه شب جمعه، یک هفته قبل از اعمال مقررات جدید در این کشور، مشتریان خود را از توقف جزئی یا کامل معاملات خود مطلع کنند.این صرافیها برای ادامه فعالیت خود، باید تا 24 سپتامبر در «واحد اطلاعات مالی» ثبت نام کرده و گواهی امنیتی از این آژانس امنیت اینترنت ارائه دهند. به گزارش برنا، صرافی باینانس- بزرگ ترین صرافی ارزها دیجیتالی- در بیانیه ای اعلام کرد امکان انجام معاملات در بستر خود را برای کاربران سنگاپوری محدود خواهد کرد. بیش از ۶۰ صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی باید تا نیمه شب امروز (جمعه)، یک هفته قبل از اعمال مقررات جدید در این کشور، مشتریان خود را از توقف جزئی یا کامل معاملات خود مطلع کنند. ۶۰ صرافی ارز مجازی در کرهجنوبی باید به سرعت به مشتریان خود اعلام کنند، از نیمه امشب فعالیت آنها متوقف خواهد شد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید عباس قبادی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما