یک ساعت تمرین قدرتی در هفته خطر مرگ را تا 20 درصد کاهش می دهد


مطالعه انجام شده توسط محققان ژاپنی و با بررسی داده ها 16 مطالعات یکی دیگر نشان می دهد که حداقل نیم ساعت تمرین قدرتی می تواند مفید باشد و مقدار زیادی روی. خطر مرگ را کاهش دهید موثر.

قوی و سالم نگه داشتن عضلات می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. محققان ژاپنی 16 نتیجه مطالعه را بررسی می کنند بزرگسالان از 18 تا 97 سال. اکثر آنها هیچ مشکل فیزیکی ندارند و نتایج قابل توجهی می گیرند. در این مطالعات تقریباً از 4000 تا 480000 شرکت کردند و وضعیت آنها حداقل به مدت دو سال تحت نظر بود.

تمرینات هوازی همراه با تمرینات قدرتی

مطالعات نشان می دهد که استقلال ورزش های هوازی مانند اجرا کن و دوچرخه سواريورزش برای تقویت عضلات حدود 10 تا 17 درصد خطر مرگ به هر علتی از جمله بیماری های قلبی عروقی و سرطان را کاهش می دهد. بررسی ها نیز نشان می دهد که افراد در بین 30 تا 60 دقیقه آنها در طول هفته تمرینات قدرتی انجام می دهند. 10 تا 20 درصد کمتر از بقیه با خطر مرگ سرطاندیابت و بیماری های قلبی عروقی.

این مطالعه هیچ مدرکی مبنی بر اینکه بیش از یک ساعت تمرین قدرتی در هفته می تواند به طور قابل توجهی خطر مرگ را کاهش دهد ارائه نکرد.

فعالیت های تمرینی قدرتی ممکن است شامل موارد زیر باشد: وزنه برداریاز حرکات کششی، چمباتمه زدن، چمباتمه زدن و حتی فعالیت های باغبانی مانند سوراخ کردن استفاده کنید. به گفته محققان، زمانی که این فعالیت‌های بدنی همراه با ورزش هوازی انجام شود، تأثیر مثبت و مضر بیشتری دارد. 40% مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی، دیابت و سرطان کاهش 46 درصدی بیماری های قلبی عروقی و 28 درصد سرطان ها رهبری.

بیشتر مطالعات در ایالات متحده انجام شده است. در نتیجه، نتایج ممکن است چندان جامع نباشد. با این حال، این تحقیق مبنای خوبی برای مطالعه بیشتر در این زمینه خواهد بود.

به گفته محققان، ترکیبی از تقویت عضلات و فعالیت هوازی ممکن است در کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان، بیماری های قلبی عروقی و سرطان مفیدتر باشد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم