چیزی که درباره طراحی قالب وردپرس اختصاصی نمی دانید ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد

تیم ادمینسایت برای انجام این کار دو روش به شما نشان خواهذ داد که شما میتوانید روشی را انتخاب کنید که برای شما بهتر است. در مقابل اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی تخصصی برای فروش محصولات در یک زمینه مشخص و با جامعه هدف محدود را راه اندازی کنید، انتخاب سیستم مدیریت محتوا وردپرس منطقی تر است، زیرا هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه نسبت به زمانی که خودتان تیم سازی می کنید معقول تر خواهد بود. بنابراین اگر این قابلیت در قالب وردپرس برای کافه وجود نداشت، باید مطمئن باشید که قالب مورد نظر شما از افزونه های رزرو آنلاین پشتیبانی می کند یا خیر؟ در سرور های مجازی یا VPSها (Virtual Private Server) با یک نرم افزار یا سرور مجازی سر و کار داریم که ضمن داشتن اکثر قابلیت های موجود در سرور فیزیکی، از مزیت مقرون به صرفه بودن نیز برخوردار است. این ساده ترین پلاگینی است که می توانید برای وردپرس بنویسید.

اگر الان وقت یادگیری را ندارید این صفحه را ترک کنید . اگر نظرات شما زیاد باشند، معمولاً حجم زیادی خواهند داشت! در صورتی که حجم زیادی اطلاعات خارج از وردپرس دارید و می خواهید آن ها را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید یکی از بهترین گزینه ها همین افزونه League Table است. به این دلیل است که اگر تعداد زیادی پلاگینهای فعال شده داشته باشید، به علت بالا بودن تعداد کدها، نصب وردپرس شما ممکن است بسیار آهسته باشد. ۱-به پلتفرم بوی اعتماد کن که در این صفحه تو به خواسته ات میرسی ! نگران هزینه نباشید، این از هزینه هایی است که سودآور است. در حالت دیباگ شما قادر خواهید بود هر گونه خطا یا مشکلی که در هنگام افزونه نویسی ممکن است پیش بیاید را بررسی و خطا را رفع کنید .فرض کنید چند افزونه را فعال کرده باشید و پس از آن مشاهده کنید که قالب سایت به کلی بهم ریخته است ، در این حالت باید یکی یکی افزونه ها را غیرفعال کنید تا مشخص شود مشکل از سمت کدام افزونه بوده ولی با حالت دیباگ وردپرس در بالاترین قسمت پنل مدیریت خطایی که از افزونه دریافت می کنید را نشان کانفیگ امنیتی وردپرس می دهد .

البته لازم به ذکر است که همیشه نام افزونه نمایش داده نمی شود و فقط قسمتی از خطا و شماره سطر را به شما نشان می دهد که با همین خطا میشود فهمید مشکل از کدام افزونه است . این یک قالب چند منظوره است که به شما امکان میدهد هرچه دوست دارید با استفاده از آن بفروشید. وردپرس به دلیل سادگی و امنیت خوبی که دارد امروزه یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیاست و تقریبا اکثر سایت های دنیا با همین CMS راه اندازی شده اند . بدون شک و از نظر من وردپرس شیرینترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست که علاقه شما به وب و اینترنت و سایت را چند برابر میکند (درست مثل یک نوزاد چندماهه خوشگل! در چنین شرایطی در نظر کاربران وب سایت شما غیر حرفه ایی بوده و به طور ناخودآگاه حس اعتماد، اعتبار و حرفه ایی بودن را القا نخواهد کرد. مطابق با استاندارد گوگل سرعت بارگذاری سایت باید بین 3 تا 5 ثانیه باشه، در غیر اینصورت روی امتیازی که موتورهای جستجو به سایتتون میدن تأثیرات منفی داره.

اگر به دنبال یادگیری هستید به ما اعتماد کنید و قدم به قدم مفاهیم را دنبال کنید و در آخر مطمئن باشید که این مبحث را یاد خواهید گرفت . ضمنا اگر به این حوزه ی کاری علاقه داشته باشید می توانید با آموزش افزایش سرعت لود سایت دیگران کسب درآمد کنید و صدها برابر هزینه ی این دوره را کسب کنید. به فرض مثال شما یک پلاگین کاملا شخصی سازی شده را فقط از این طریق می توانید نصب کنید چرا که این پلاگین تنها برای شماست و دیگران دسترسی به آن را ندارند. در Cms اختصاصی هزینه طراحی وب سایت به دلیل مسائل کدنویسی و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری از پایه و به صورت صفر تا صد مطابق با نظر و سلیقه مشتری، بسیار بالاتر از هزینه طراحی وب سایت با سی ام اس وردپرس است.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

پاربرگ سایت

تماس با ما