هزینه تجدیدنظرخواهی حقوقی – جدیدترین و دقیق ترین نظرات

متن استشهاد محلی برای شکایت مزاحمت - tehranlaw مشاوره با پلیس فتا این امکان را ایجاد میکند که زودتر مشکل خود را حل کنید. در این مرکز به شما مشاوره های رایگان نیز می دهند تا شما به راحتی با این مشکل مواجه شوید و با آن برخورد کنید. آیا پلیس فتا باید گشت مجازی داشته باشد و خودش به این موارد برسد؟ بعد از این که مورد کلاه برداری واقع شدید بهتر است برای تنظیم شکایت نامه خود به پلیس فتا مراجعه کنید. به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهارداشت: تعداد ریادی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کردند که با آگهی اخذ وام کمبهره در یکی از سایتهای آگهی محور برخورد که اعلام کرده بود برای دریافت وام مبالغی را تحت عنوان اقدامات اداری و تکمیل پرونده باید پرداخت شود و پس از واریزی صاحب تلفن دیگر پاسخگو تماسهای ما نبود و متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفتهایم. برای شکایت پلیس فتا ، متقاضی ابتدا ، باید اقدام به ثبت نام در سایت پلیس فتا نموده و سپس ، نمونه فرم شکایت پلیس فتا را تکمیل کند .

سایت شکایت مردمی پلیس فتا

به گزارش ایتنا از ایسنا، آپدیت کلاب هاوس به بومی سازی این اپلیکیشن برای میلیونها نفری که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند یا ترجیح می دهند گزینه یک زبان بومی را داشته باشند، کمک می کند. طبق ماده ۱۶ قانون جرایم رایانهای مصوب سال ۱۳۸۸، هر کس به وسیله سیستمهای رایانهای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگران را تغییر دهد یا تحریف کند و آن را منتشر یا با علم به تغییر یا تحریف منتشر کند، به نحوی که عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. بازیهای رایانهای و آنلاین همواره مورد علاقه کودکان و نوجوانان بوده، فارغ از مزایا و معایبی که در پی دارد با شیوع ویروس کرونا و خانهنشینی دانشآموزان، خطر اعتیاد به این بازیها و سایر معایب آن خانوادهها را تهدید میکند و این مساله به یک چالش و دغدغه جدی والدین تبدیل شده است. رییس پلیس فتا انتظامی کشور گفت: طی دو هفته اخیر ۱۵ باند در زمینه کلاهبرداری رایانهای در بستر شبکه های اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام ، تلگرام و سایت های آگهی محور متلاشی شدهاند.

رئیس پلیس فتا انتظامی کشور خبر داد: طی دو هفته اخیر، ۱۵ فقره باند کلاهبرداری رایانه ای که از بستر شبکههای اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام و تلگرام شناسایی و متلاشی شدند. رئیس پلیس فتای فارس از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی تحت عنوان واگذاری تسهیلات ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار سایبری در جزیره قشم خبر داد. سرهنگ بهزاد عبدیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس پردیس مبنی بر اینکه شخصی در سه سال پیش با خرید کشمش از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پردیس قرار گرفت. سلام خسته نباشین .حدود یه هفته پیش دادگاهی شدم در خصوص درخواست همسرم برای ملاقات با فرزند مشرکمان که حضانتش با من هست در دادگاه حقوقی .بعد چند روز حکم نهایی صادر شد و طبق توافق رای داده بودن،حالا امروز یه ابلاغییه اجرایی اومده که نوشته محکوم شدم به ملاقات فرزند طبق رای ،بعد نوشته پرداخت نیم عشر ،میخواستم ببینم نیم عشر چیه و اینجا چقدر میشه ،بعدش در مورد اموال و حساب و بانکی و غیره کلی نوشته بود و نمیدونم اونهارو برای چی نوشتن .نوشته ظرف یک ماه باید به قانون اعلام کنم .الان گیج شدم لطفا راهنماییم کنین ،،متنش زیاده وگرنه کامل مینوشتم الانم که عذرخواهی میکنم چون زیاد نوشتم ممنون میشم جواب بدین با تشکر..

شکایت محسن افشانی به پلیس فتا + عکس خبرگزاری میزان-دقایقی پیش فردی که حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و از کشور متواری شده بود توسط قوه قضاییه و پلیس ناجا دستگیر و به کشور بازگردانده شد. صراط: این متهم در سال ۹۴ از کشور خارج و به یکی از کشورهای همسایه متواری شده بود که با پیگیریهای قضایی و پلیس بین الملل ناجا به کشور بازگردانده شده است.به گزارش صدا و سیما، وی با تاسیس شرکتهای صوری در ایران و همچنین شرکتهایی در خارج از کشور و جعل برگههای رسمی و غیر رسمی؛ کلاهبرداری میکرد و بدون اینکه کالا وارد کند، مدارک جعلی ارائه میکرد. به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 40 میلیارد ریال در پردیس خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری کلاهبردار میلیاردی بازارهای فروش آنلاین در این شهرستان خبر داد. امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در کرمان در گفتوگو با میزان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی بازارهای فروش آنلاین در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم در استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان به کلاهبرداری از طریق ثبت آگهی جعلی خرید و فروش خودرو در بازارهای آنلاین اقدام کردهاست. رئیس پلیس فتا استان از دستگیری مردی 42 ساله که خود را یک خیر نیکوکار معرفی و در قالب کمک به نیازمندان در فضای مجازی از شهروندان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده خبر داد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما