چه کاری می توانید انجام دهید تا خرید بک لینک خود را از تخریب توسط رسانه های اجتماعی نجات دهید؟

فعالیت در شبکه های مختلف موجود در آن کشور :اگر تحقیق و بررسی داشته باشید میبینید که کسب و کارهای حرفهای در هر کشوری در چندین کانال که مردم جامعه آن کشور در آن فعال هستند آنها هم مشغول بازاریابی و تعامل با هم وطنان خود هستند مثلاً فعالیت در فیسبوک اینستاگرام و گوگل تا در معرض دید مردمی قرار بگیرند که به دنبال سوال تابلو شیک از کجا بخرم هستند. https://xseo.ir/link-building/ یکی از مشتریان ما از یکی از سایت هایی که بک لینک هایی را به صورت پکیج می فروشد بک لینک خریداری کرده بود که با بررسی گزارش بک لینک های او متوجه شدیم که اولاً اکثرا لینک ها نو فالو هستند و ثانیاً لینک ها بیشتر پروفایلی اند یعنی لینک در یک صفحه بی ارزش خارجی و فقط با یک کلمه کلیدی قرار داده شده بود. همان طور که می دانید تبلیغات عضو جدا نشدنی از کسب و کار های ما است و زمانی که نتوانیم آن را به درستی انجام دهیم، حتی اگر بهترین خدمات را ارائه دهیم میدان را به نفع رقبا خالی کرده ایم! Post h᠎as  be᠎en c re at​ed by G SA C on​tent Generator Demover​sion .

مثلا درج لینک شما در 500 وبلاگ 50 هزار تومان، حتی اگر به صورت رپورتاژ هم باشد قیمت شان همین حدودا است. تا حالا به این موضوع توجه داشته اید که چرا سایتی مثلا با کلمه خرید بک لینک خوب در نتیجه اول گوگل است و دیگری در نتیجه 29 ام؟ نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. حتماً به سایت هایی که اعتبار خوبی دارند و محتوای آن ها غنی و مفید است و با کیفیت هستند لینک بدهید. لینک های موجود در وبلاگ ها با توجه به ماهیتی که دارند را لینک سازی خارجی می نامیم. در سایت های پربازدید و با کیفیت مقاله ها و متن های مناسب با سایت خود را تخت عنوان رپورتاژ آگهی با رعایت اصول انتشار دهید. لینک هایی هستند که مخاطبان و کاربران سایت شما را به سایت های دیگر منتقل میکند، هرچه ارزش لینکی که در سایت خود قرار میدهید بیشتر باشد ارزش سایت شما نیز بیشتر خواهد شد، در نتیجه حتما لینکی را در سایت خود قرار دهید که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و محتوای آن غنی و با کیفیت باشد. ᠎This ​da ta w as writt​en  by G᠎SA  Co​ntent Generato​r DEMO.

کاملا واضح و مشخص هستند و دیگر نیازی نیست درمورد آن ها به شما توضیحاتی را اعلام کنیم. قطعا داشتن لینک (مخصوصا لینک خارجی از سایت های مرتبط و معتبر) میتونه سایت شما رو قدرتمند کنه و سرعت رشدش رو به شدت بالا ببره. نگار عزیز: سایت مقابله بک لینک شما رو معمولا کم بر میدارند . https://v-golestan.ir/%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%af-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/ در لینک سازی به معنی آن است که میزان لینک هایی که از سایت ها دریافت میکنید یا به سایر سایت ها میدهید باید کاملا طبیعی بوده، بیش از حد یا کم نباشد، هدفمند باشند و با توجه به کلمات کلیدی و مطابق با برنامه باشند. شبکه سازی اجتماعی را دست کم نگیرید، با عضویت در شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط با افرادی که در صنف شما فعال هستند موجب انتقال اطلاعات و تجربه شما شده و تأثیر مثبتی دارد، همچنین این کار به افزایش ترافیک سایت شما کمک میکند. محتوای معتبر و با کیفیت تولید کنید تا مخاطب جذب سایت تان شود.  This  da᠎ta w as w ri tt en by GSA᠎ Con tent Gen erator Demov​er​sion᠎!

برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه تولید محتوا را ببینید. مثال رایجی که بسیاری در مورد بک لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را به یک صفحه شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها همانند مهره ها خواهند بود. فکر کنید 20 سال پیش شما میخواستین روی کلمه طراحی سایت بیاین جزو 5 لینک اول گوگل و فقط کافی بود سایت رو راه بندازین، یک محتوای مختصر داشته باشین که کلی داخلش کلمه طراحی سایت رو تکرار کردین و بعد به صورت کاملا فلهای شروع کنید به لینک سازی تو سایت های مختلف. مشکل اصلی در مارکت ایران این بود که هیچ نهادی وجود نداشت که بصورت چارچوب مند بک لینک های اصولی و باکیفیت ارائه دهد پس ایماژ این فرصت را برای کاربران غنیمت شمرد تا از این توانمندی که در ایماژوجود داشت آنها نیز استفاده کنند . با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد. خرید بک لینک یکی از بهترین راهکارها برای بالا بردن اعتبار سایت و رشد رتبه در نتایج است. Th is con​te nt h as ​be᠎en done by GSA  Conte nt​ G ener᠎ator Dem᠎oversi᠎on᠎.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

پاربرگ سایت

تماس با ما