دو شوت طلا برای اثبات امیدهای اسکوچیچ – تمرین سه


کد اطلاعات: 1813868 |
23 اسفند 1400 23:50 |
3,712 بازدید |

0
نظرات

امید با الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر

امید ابراهیمی در پیروزی تیمش با الریان و صعود به نیمه نهایی امیر کاپ نقش بسزایی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، در دیدار مهم مرحله یک چهارم نهایی الوکره امیر قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الریان رفت. الوکره، امید ابراهیمی ایرانی که در بازی های گذشته نقش مهمی در موفقیت تیمش داشته است نیز از ابتدا مهره اصلی این تیم بوده است.

همه چیز برای الوکره خوب پیش رفت. این تیم در دقایق 38 و 42 دو بار توسط عمرعلی و بن یاتو برای دلجویی از بازیکنان و هواداران به گل رسید اما آخرین دقیقه نیمه اول به بدترین شکل برای الوکره به پایان رسید. اخراج لوکاس کار را برای تیم سخت کرد و الریان دو بار در وقت اضافه دروازه را باز کرد تا نیمه اول عجیب و غریب با تساوی 2-2 به پایان برسد.

الوکره که باید نیمه دوم را با یک دوست کوچک ادامه می داد، شروع به حفظ نتیجه کرد و بازی را به توپ رساند. پنالتی. با این حال این تیم توانست یک گل عالی توسط بازیکنان ایرانی خود به ثمر برساند و دوباره پیش بیفتد.

ارسال دو تیر به دروازه الریان با ریباند این تیم همراه شد. توپ به یاسین ابراهیمی رسید و او نیز توپ خود را برای نایف الحضرمی ارسال کرد که امید ابراهیمی با یک شوت عالی از پشت محوطه جریمه و سپس با یک شوت عالی وارد توپ شد.در تور دروازه الریان. . و نتیجه 3 به 2 است.

شوت های شگفت انگیز و آنی امید ایراحیمی و پاس معجزه آسا بین میزبان و حریف باعث شد تا خبرنگاران این مسابقه به میدان بروند. تماشاگران کوچک الوکره که در ورزشگاه جاسم بن حمد حضور داشتند و امیدی به پیروزی با کمترین دوستان نداشتند پس از تیراندازی هولناک به خود آمدند و آن را تشخیص ندادند.

البته این پایان کار نیست و الریان در ادامه گل سوم را زد و به تساوی رسید تا هر دو تیم در پایان دقیقه 90 برای زدن یک پنالتی تلاش کنند. ستاره الریان آنزونزی توپ را به بیرون زد و امید ابراهیمی سومین پنالتی او بود.

الوکره ایران با نهایت قدرت توپ را نزدیک دروازه الریان مهار کرد و کاری از سوی دروازه بان تیم انجام نشد. ضربه محکم ابراهیمی تحسین خبرنگاران الکاس را برانگیخت و الوکره در نهایت توانست با نتیجه 5 بر 4 از سد الریان بگذرد و در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 به گل برسد و به نقطه پنالتی برسد. نیمه نهایی امیر کاپ.

امید ابراهیمی که در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و اخیراً در گفت و گو با “ورزش 3” از تمایل خود برای حضور در لیست بعدی دراگان اسکوچیچ صحبت کرده است، اکنون می تواند به دلیل این هوشمندی به پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی امیدوار باشد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

پاربرگ سایت

تماس با ما