احتمال تعویق قرعه کشی جام جهانی 2022 – ورزش 3


کد اطلاعات: 1813562 |
12 اسفند 1400 ساعت 23:36 |
5,239 بازدید |

1
نظرات

اگر جنگ ادامه یابد؛

حمله روسیه به اوکراین نیز قرعه کشی جام جهانی را به موقع پوشش داد.

به گزارش “ورزش سه”، جدایی بسیاری از مربیان و بازیکنان از تیم روسیه، استعفای آبراموویچ راس از سیطره مجمع الجزایر، لغو قراردادهای کلیدی با اسپانسرهای روسی، خروج روسیه از جام جهانی و بازگشایی جام جهانی. بازار نقل و انتقالات برای تعیین تکلیف بازیکنان شاغل در اوکراین و خارج از کشور بازی در لیگ روسیه تنها بخشی از واکنش به جنگ اخیر است که با تجاوز روسیه به اوکراین آغاز شد و جامعه فوتبال اطراف آن را محکوم کرد. جهان.

وضعیت نامطمئن مردم اوکراین که در آن بازیکنان فوتبال در تیم های کوچک کار می کنند، نگرانی اصلی جامعه بین المللی است. فوتبالیست های خارجی کشور را ترک می کنند و یوفا تلاش می کند نقش خود را به عنوان یک هوادار فوتبال در تسهیل خروج بازیکنان اوکراینی از کشور ایفا کند. تیم ملی فوتبال اوکراین که در یکی از مقاطع حساس سال های اخیر تحت نفوذ روسیه قرار گرفته، شانس خود را برای صعود به جام جهانی کمتر از همیشه می بیند.

کمتر از یک ماه مانده به قرعه کشی جام جهانی 2022، ممکن است این رویداد به دلیل شرایط جنگی فعلی به تعویق بیفتد. این احتمال با پیشنهاد اخیر اتحادیه فوتبال اوکراین به یوفا تشدید شده است. به گفته منابع اروپایی، فدراسیون فوتبال اوکراین خواستار موکول شدن بازی پلی آف به 24 مارس (4 آوریل 1401) مقابل اسکاتلند در گلاسکو شده است. این مسابقه یکی از 6 بازی اول مسابقات مقدماتی اروپا است. در این مرحله روسیه نیز باید به مصاف لهستان برود اما لهستان اخیرا اعلام کرده است که آماده بازی مقابل تیم ملی فوتبال این کشور در روز اعتراض به حمله روسیه به اوکراین نیست.

بر اساس تصمیم اخیر، تمامی تیم های روسیه اعم از ملی و بین المللی تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات فیفا و یوفا محروم خواهند شد. بر این اساس تیم ملی فوتبال مردان روسیه شانسی برای صعود به جام جهانی 2022 نخواهد داشت و تیم ملی زنان روسیه نیز نمی تواند در مسابقات قهرمانی اروپا 2022 به میزبانی انگلیس شرکت کند. پیوستن. در چنین شرایطی مشخص نیست اگر درخواست اتحادیه فوتبال اوکراین مبنی بر تعویق بازی مقابل اسکاتلند که هنوز با خروج این کشور قطعی نشده است، چه سرنوشتی پیدا کند.روسیه. در این شرایط همه احتمال وجود دارد حتی احتمال به تعویق افتادن جام جهانی که قرار است سه هفته دیگر برگزار شود.

در گروه اول پلی آف اروپا، برنده دیدار اوکراین و اسکاتلند برای صعود به جام جهانی با برنده دیدار ولز و اتریش دیدار خواهد کرد. بر اساس قرعه کشی در گروه دوم، روسیه و لهستان برنده نیز برای صعود به جام جهانی به مصاف سوئد و چک برنده خواهند رفت. مسابقات مقدماتی گروه C که در آن ایتالیا، مقدونیه شمالی، پرتغال و ترکیه تنها تیم هایی بودند که از جنگ جان سالم به در بردند و بازی آنها تحت سلطه حمله روسیه به اوکراین نبود. با این حال حتی اگر همین دیدار اوکراین و اسکاتلند تا بازگشت شرایط عادی به اوکراین به تعویق بیفتد، باید دید آیا سرنوشتی در انتظار قرعه کشی جام جهانی است یا خیر. این مکان قرار است زمستان امسال در قطر برگزار شود. البته آتش بس احتمالی می تواند همه این احتمالات را از بین ببرد و وضعیت را مطابق برنامه پیش بینی کند. بازگشت.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما