آی مک جدید با صفحه نمایش 27 اینچی اکنون از اپلیکیشن اپل خارج شده است. دیجیاتو


در حالی که طرفداران اپل منتظر عرضه آی مک جدید با صفحه نمایش 24 اینچی بزرگتر هستند، گزارش جدید حاکی از آن است که اپل چنین برنامه ای ندارد و نباید منتظر معرفی چنین محصولی در آینده نزدیک باشیم.

9to5Mac در گزارشی جدید به نقل از منابع ناشناس آشنا با محصولات آینده اپل، این موضوع را مطرح کرد.

اپل در این رویداد عملکرد زیرچشمی که هفته گذشته برگزار شد، از مک استودیو همزمان با معرفی این محصول معرفی شد آی مک 27 اینچی متوقف شد. اپل دلیل پایان این محصول را اعلام کرده است که نشان می دهد اپل علاقه مند به عرضه نسل بعدی محصولات در کنار آی مک 24 اینچی در دسترس نیست.

آیا iMac جدید در همان گزارش استودیو Display است؟

ما برای مدت طولانی گزارش‌های توسعه نسل بعدی آی‌مک‌های ۲۷ اینچی را مشاهده کرده‌ایم، اما برخی از آنها برای نسخه بعدی صفحه جدید گیج‌کننده به نظر می‌رسند.نمایش استودیواز آن به عنوان این محصول یاد می شود.

به گفته تحلیلگر بازار صفحه نمایش، راس یانگ، آنچه منبع در مورد آی مک پرو بعدی به او گفته است، در واقع استودیو دیس پرو است که اواخر امسال و احتمالاً با مک پرو به فروش می رسد.

نمایش استودیو

یانگ انتظار نداشت که iMac Pro تابستان آینده وارد بازار شود و گزارش امروز نیز موافق است. در حالی که به نظر می رسد اپل در حال حاضر برنامه ای برای عرضه iMac 27 اینچی ندارد، اما این امکان وجود دارد که در سال 2023 از یک iMac 24 اینچی استفاده کند. تراشه M2 بیا با آن روبرو شویم.

البته همه منابع به پایان iMac Pro اشاره نمی کنند. به عنوان مثال، مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل، معتقد است تا سال 2023 با نسل بعدی محصولات روبرو خواهیم شد و البته خبرنگار بلومبرگ “مارک گورمن” مدعی است که این محصول در دست توسعه است.

اگرچه گزارش های قبلی از نسل بعدی آی مک پرو با معرفی مک استودیو منطقی به نظر می رسید، اما باید کمی در مورد آینده این محصول شک داشته باشید. این احتمال وجود دارد که اپل مک پرو 27 اینچی را با مک دیسپلی استودیو یا دیسپلی استودیو پرو جایگزین کند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

پاربرگ سایت

تماس با ما