یک سلاح مخفی برای خرید و فروش تتر

یکی دیگر از زیر مجموعه های این ارز محبوب، تتر ترون ( TRC-20 ) بوده که بر شبکه ترون فعالیت های خود را انجام می دهد. اما در صورتی که از زبانه کیف پول وارد قسمت خرید شوید، براساس کیف پول انتخابی شبکه اتریوم یا ترون بهصورت پیشفرض برای شما انتخاب خواهد شد. به طور مثال برای هر واحد از یک استیبل کوین منتشر شده، 1 دلار ذخیره میشود. مرحله اول: پس از وارد شدن به سایت abantether.com، مانند تصویر زیر به منظور ثبت نام، دکمه وارد شوید را انتخاب کنید.

این موضوع باعث می شود تا برخی از کاراکتر ها سهواً اشتباه وارد شود. در حالی که USDT بیشترین معامله را دارد، شرکت مادر آن Tether تمایلی به تبعیت از ممیزیها و تحقیقات نداشته و تا حدودی از موضوع مقررات اجتناب ناپذیر دوری کرده است. اگر مایل به خروج از حساب کاربری خود باشید، روی دکمه خروج از حساب کاربری در داخل پروفایل کلیک کنید. از آنجایی که USDT از نقل و انتقالات در تعداد بیشتری از بلاکچین پشتیبانی میکند، بسته به جفت معاملاتی انتخاب USDT به جای USDC برای معاملهگران جالبتر است. وبسایت ارز تودی، در این مقاله قصد دارد تا بهترین صرافیهای ارز دیجیتال ایرانی فعال در حوزه کریپتوکارنسی را معرفی کند، در ادامه به شما خواهیم گفت هر یک از این صرافیهای ارز دیجیتال دارای چه معایب و مزایایی هستند تا بتوانید با دید بهتری پلتفرم مورد نظر خود را برای تبادلات مالی در دنیای ارزهای دیجیتال انتخاب کنید؛ بنابراین، در ابتدا لازم است با مفهوم صرافی آشنا شویم. در پاسخ به این سوالات باید بگیم که تتر علی رغم تفاوت های ساختاری که با سایر ارزهای دیجیتال داره، به نوعی در نقش یک کاتالیزور ظاهر شده و باعث گسترش معاملات در بین کاربران میشه.

2. در صفحه پاپ آپ ظاهر شده، آدرس والت خود را وارد کنید. همچنین اگر ارز دیجیتال موردنظرتان در لیست موجود در صفحه اصلی کیف پولتان وجود داشته باشد، میتوانید بهراحتی روی آن کلیک کنید. اما امروز می بینیم که لیست زیادی از تمامی کریپتوکارنسی های پرمعامله جهانی همچون بیت کویین، اتریوم و تتر دراین پلت فرم دیده می شود. همچنین، میتوانید روی گزینۀ Send که در تصویر هم مشخص شده است، کلیک کنید و سپس از لیست موجود، ارز دیجیتال موردنظر را انتخاب کنید. اما این در حالی است که از طریق انطباق کنسرسیوم مرکز و ممیزیهای ماهانه، نقطه ضعف شما دیده نمیشود. در حالی که میتوانید بازده بالایی از سرمایهگذاری USDT خود کسب کنید، مدتهاست که در مورد حمایت تتر از سکه، ابهاماتی وجود دارد. پس از ثبت نام اولیه در این سایت و وارد نمودن و تایید شماره تلفن شما، وارد مرحله احراز هویت این پلت فرم می شوید. همچنین صرافی آبان تتر درمقایسه با سایر صرافی ها، روند احراز هویت آسان تری داشته که سبب محبوبیت آن در میان بیش از 40 هزار کاربر شده است.

او به همراه بروک پیرس، متخصص و فعال حرفهای در زمینه ارزهای دیجیتال و مدیر بنیاد بیت کوین و کریگ سلارس عضو بنیاد Omni، برای اولین در سال ۲۰۱۵ از تتر به عنوان یک استیبل کوین رونمایی کردند. جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که تیم خلاق و علاقمند به این حوزه بودند، در سال 97 شروع به کار کردند و در این مسیر درحال پیشرفت هستند. درمورد امنیت، تمامی نکات امنیتی از احراز هویت تا امنیت بالای پلتفرم رعایت شده است. از مهمترین ویژگی های این صرافی بطور خلاصه می توان رابط کاربری آسان، حجم بالای کاربران در بستر مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال و وجود بیش از صد ارز دیجیتال را نام برد. عمده تریدرها و معاملهگران دنیای رمزارزها از این استیبل کوین برای حفظ سرمایه به هنگام نوسانات شدید منفی بازار کمک میگیرند. این رکورد مربوط است به تاریخ ۲۰۲۱/۰۵/۱۹. این شبکه تمامی داده های مربوط به معاملات رو ذخیره میکنه که تراکنش شما هم جزو اون ها هستش.

مثلا تصویر زیر مربوط به درخواست خرید ریپل (XRP) بوده و می توانید در آن میزان حداقل سفارش، قیمت خرید به تومان، قیمت خرید به ریال و نمودار جهانی را مشاهده نمایید. 1. در حساب کاربری خود روی دکمه برداشت کلیک کنید تا پنجره ای همچون تصویر زیر باز شود. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این صرافی این است که بصورت دوره ای و باتوجه به درخواست و نیاز کاربران، ارزهای جدید نیز به این پلت فرم اضافه می شوند. بیش از صد نوع ارز دیجیتال باتوجه به تقاضای کاربران در این صرافی پشتیبانی می شود. معاملهگران زیادی در تلاش برای افزایش ثروت خود، داراییشان را از دست دادهاند؛ بیثباتی در بازار رمز ارزها بسیاری را از فرش به عرش و تعداد زیادی را نیز از عرش به فرش رسانده است!

نکته: peg به عمل تثبیت نرخ تبدیل یک ارز با ارزش یک ارز دیگر را گویند. امکان واریز و برداشت سریع و آنی و شفافیت در هزینههای کارمزد نیز از دیگر مزایای صرافی اکس اونیکس است. 1. استراتژی خروج از رو زهای قرمز بازار به چه صورتی است ؟ کدام ارزها رقیب تتر به شمار می روند؟ به عنوان مثال، بسیاری از رمز ارزها در سال ۲۰۲۰ رشدهای چشمگیری داشتند. به منظور دسترسی آسان کاربران به قیمت ها در این صرافی، تمامی قیمت ها در مقابل ارزها قابل مشاهده بوده و همچنین، قیمت جهانی هر ارز برپایه تتر در همان قسمت قابل مشاهده است. اگرچه USDC برای تجارت نیز استفاده میشود، USDT حجم معاملات و نقدینگی بالاتری دارد، بنابراین نقل و انتقالات بیشتر بین داراییهای رمزنگاری و استیبل کوین را آسان میکند. در مرحله ی بعد یک کد تایید برای شماره همراه وریفای شده شما در سایت ارسال خواهد شد. بعد از انجام فرآیند احراز هویت در صرافی و تایید مدارک و حساب بانکی، از طریق درگاه بانکی می توانید خرید و فروش تتر را انجام دهید. این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند.

همچنین تتر یک ابزاری برای انجام تجارت به روشی بسیار ساده تر از استفاده از بیت کوین است. اما پس از آن به صورت توکن ERC-20 روی بستر اتریوم عرضه شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. با توجه به شرایط فعلی تتر، در قسمت بعدی تحلیل فاندامنتال این ارز پایدار و عوامل بنیادی که روی تتر تاثیر دارن رو بهتون توضیح خواهیم داد تا اگر شما هم تصمیم گرفتید که با خرید تتر ارزش سرمایه خودتون رو حفظ کنید با بصیرت و آگاهی بیشتری این کار رو انجام بدید و از ریسک های موجود توی بازار که میتونن زیان های متعددی رو براتون ایجاد بکنن هم آگاهی داشته باشید. پس از ثبت نام و معامله در این صرافی، باید با روش برداشت و واریز وجه آشنا شوید. در غیر اینصورت، تا زمانی که پروسه احراز هویت شما کامل نشده، پول هایی که به حسابتان واریز شود، بلوکه خواهد شد.

چون در غیر این صورت ممکنه سرمایتون از دست بره و نتونین برگردونین. قبل از اقدام برای خرید و فروش تتر، شما باید با انواع این استیبل کوین آشنا شوید. ریشههای تتر به یک دهه قبل برمیگردد، زمانی که جی آر ویلت به دنبال ساخت ارزهای دیجیتال جدید بر اساس پروتکل بیت کوین بود. هر دو صرافی تترلند و بیتستان را می توان به عنوان بستری مطمئن، امن و قابل اعتماد برای شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال دانست. نکته ۱: شماره کارت و شماره شبا دقیقا باید متعلق به همان کارتی باشد که می خواهید از طریق آنها به آبان تتر پول واریز کنید یا خرید وفروش داشته باشید. کد ارسالی ازطریق پیامک، همان رمز عبور شماست و از زمان ورود با این کد تا ۳ روز، سیستم شما به شکل خودکار روی حساب کاربری شما باز خواهد ماند.

بر اساس اعلام سازمان تتر هرگاه هر میزانی تتر مینت یا چاپ شود، به همان مقدار دلار آمریکا به خزانه خود میافزاید. عامل دیگری که میتواند بر قیمت تتر تاثیرگذار باشد، قانون گذاریها و سیاستهایی است که دولتها در برابر دلار یا کل بازار ارزهای دیجیتال در پیش میگیرند. فعالیت این صرافی با خرید و فروش تتر آغاز شد و طی چند سال اخیر، بعنوان یک پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران مشغول فعالیت است. این رمزارز پایدار به سرعت در حال رشد است و به یکی از محبوبترین و شناخته شدهترین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تبدیل شده است. تتر در سال 2014 توسط براک پیرس، ریو کالینز و کریگ سلرز راه اندازی شد. در کنار این ها با استفاده از احراز هویت، جلوی بسیاری از تخلفات مالیاتی هم گرفته می شود و به این ترتیب شما می توانید به راحتی و در سایه حمایت قانونی، فعالیت های خود را در این فضای مجازی پیش ببرید.

بلاک چین یک شبکه سازماندهیشده برای تضمین صحت و اعتبار اطلاعات تراکنشی است که مولفه اصلی بسیاری از رمزارزها است. پس از وارد کردن مشخصات مربوطه، معامله خود در شبکه بلاک چین را نهایی کنید. صرافی آبان تتر در حوزه ارزهای دیجیتال، بعنوان یکی از صرافی های آنلاین در حال فعالیت است. یکی از ماهیتهای اساسی ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمتی آنها است. استیبل کوینها کمک میکنند تا در بازارهای نزولی بتوانیم بدون نیاز به پول فیات از داراییهایمان استفاده کنیم.

مرحله بعد: در این قسمت باید سلفی خود با کارت بانکی به نام خودتان را ضمیمه کنید، همانند عکسی که در تصویر زیر می بینید و در بخش مربوطه بارگذاری نموده و ثبت کنید. 2. مقدار موردنظر را به والت سایت انتقال داده و کد تراکنش خودتان در شبکه بلاک چین را در کادر موردنظر (طبق تصویر زیر) وارد نمایید. شرکت مادر تتر ادعا میکند که داراییهایی برابر با کل ارزش ارز تتر موجود در بلاک چین دارد. متأسفانه USDT قابلیت استخراج ندارد و همواره شرکت تتر لیمیتد (Tether Limited) میزان این ارز در بازار را اعلام میکند. در واقع، ارز تتر Tether یک ارز دیجیتال بلاکچین محور است که توسط ارزهای فیات مانند دلار پشتیبانی میشود. اغلب مقرون به صرفه تر است که توکن های Chainlink خود را به جای بازگشت مستقیم به ارز فیات به Tether تبدیل کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این صرافی قصد دارد به پلت فرم خود اضافه کند، امکان خرید و فروش تتر بصورت P2P یاpeer to peer است. این کیف پول از بیش از صد ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه و ارزش ارزهای دیجیتال تون رو به نسبت 30 ارز فیات هم نشون میده.

شما با توجه به نوع سرمایه گذاری خود و هدف خرید می توانید از این ارزهای دیجیتالی بهره بگیرید. پس از وارد نمودن موارد خواسته شده، روی دکمه «ثبت» کلیک نمایید. پس از افزایش موجودی حساب کاربری، برای خرید تتر در صرافی ارزپایا، در بازار تتر ـ تومان برای خریداری این رمز ارز اقدام کنید. امروزه بسیاری از افرادی که اقدام به خرید انواع ارزهای دیجیتال می کنند معمولا خیلی سریع ارز دیجیتال خود را تبدیل به تتر می کنند تا در صورت سقوط قیمت ارز دیجیتالی که دارند بتوانند دارایی خود را حفظ کنند. همچنین ارزهای کمتر شناخته شده اما آینده دار همچون ترا، آراگون، سوایپ و الروند نیز در این پلت فرم افزوده شده است. یعنی شما بعنوان یک کاربر این صرافی می توانید ارز موردنیاز خود را به این صرافی اطلاع داده تا آنها در اسرع وقت، این ارز را به پلت فرم اضافه کنند. نکته ۲: درصورتی که شما به آبان تتر فروشی داشته باشید، مبلغ آن بصورت پایا به همان کارت با شماره شبایی که در اینجا وارد کرده اید واریز می شود. اطلاعات هویتی به این دلیل از شما دریافت می شود که درهنگام واریز وجه توسط هر فرد به حساب شرکت، باید تایید توسط فرد احراز شده انجام شود تا امکان فعالیت های غیرمجاز ازجمله اجاره حساب به سایر افراد وجود نداشته باشد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما