یافتن چشم انداز با روان درمانی (قسمت الف، ب، ج…)

Psychotherapyاز دهه 1950، مکتب فکری معروف به روانشناسی انسانگرا شروع به تأثیرگذاری بر روان درمانی کرد. ما آزادی نامحدودی برای انتخاب نداریم، اما محدود به شرایط و شرایط اجتماعی، فیزیکی و فرهنگی هستیم که در آن قرار داریم. در واقع، روان درمانگران اگزیستانسیال برای درک مشتریان خود نیستند – آنها به مشتریان خود در درک دنیای خود کمک می کنند و از خود به عنوان ابزاری برای آشکار کردن آن برای مراجع استفاده می کنند.

نینا کولتارت برای اولین بار در نوشته خود درباره اهمیت ارزیابی دقیق دریافت به من هشدار داد تا ببینم آیا تناسب خوبی وجود دارد یا خیر، و اگر نه، به دقت در نظر بگیریم که می توان بیمار را برای تناسب بهتر به چه کسی ارجاع داد.

درمان وسواس فکری

هیپنوتیزم درمانی راهی است برای استفاده از رهاسازی هدایت شده، تثبیت عمیق و توجه به یک وسیله یا روش دیگر برای انجام شرایطی از ذهن آگاهی که به عنوان گیجی شناخته می شود و به فرد اجازه می دهد بازتر و مشغول گفتگوی صادقانه باشد.

مشاور خانواده

این بدان معناست که می توان با درگیر شدن با این واقعیت، زندگی را معنا کرد. واضح است که ارزش‌ها و فلسفه شخصی زندگی ما بر انتخاب‌های ما در زندگی و به‌عنوان روان‌درمانگر، انتخاب درمان و شیوه‌ای که در آن کار می‌کنیم، تأثیر می‌گذارد. 13. اهداف بهتری را تعیین می کنید که با آنچه از زندگی می خواهید مطابقت بیشتری دارد.

درمان اختلال دو قطبی

در بهترین شرایط، مردم به نوعی برای این کار آماده می شوند. در هر صورت، روان‌درمانی به شما کمک می‌کند تا چالش‌ها را دریابید و کشف کنید که چه چیزی ممکن است برای شما و موقعیت شما بهترین کار را داشته باشد. مثلاً نوشته‌های نیچه، سارتر یا هایدگر، در عین بدیع و بدیع بودن، پیچیده و درک آن دشوار است. سارتر پیشنهاد کرد که "وجود مقدم بر ذات است" و ما آزادیم که خود را به هر شکلی که می خواهیم خلق کنیم.

درمان افسردگی بدون دارو

ما محکوم به انتخاب هستیم. آزادی ما محدودیت هایی دارد. در تلاش برای درک امکانات نامحدود زندگی، ما افسانه ها یا فرضیات بی چون و چرای ایجاد می کنیم که ما را فریب می دهند تا باور کنیم جهانی عینی وجود دارد. ارزش ها و مفروضات فلسفی زیربنای روان درمانی وجودی چیست؟ CBT بر این ایده بنا شده است که افکار، احساسات، احساسات بدنی و اعمال همگی به هم مرتبط هستند و ایده ها و احساسات منفی می توانند شما را در یک چرخه معیوب به دام بیندازند که خروج از آن بسیار دشوار است.

برخی از آنها به صورت تجربی مورد آزمایش قرار گرفته اند و بسیار موثر شناخته شده اند، مانند درمان شناختی. ما انتخاب و اراده آزاد داریم. و زمانی فرا می رسد که دیگر به شغل خود نیاز نخواهید داشت و می توانید مشاوره و روان درمانی "بهتر" انجام دهید.

با این حال، هرکسی که با مفاهیم فلسفه وجودی دست و پنجه نرم کرده باشد، از دشواری به کار بردن آن در زندگی خود، و در عین حال به تنهایی رابطه روان درمانی، قدردانی خواهد کرد. روان درمانی و مشاوره وجودی مبتنی بر اصول فلسفه وجودی است. برنامه آموزش بالینی در روان درمانی روانشناختی برای بزرگسالان توسط دکتر هایکه وینتر و برای کودکان و نوجوانان توسط دکتر فرانزیسکا شرایبر کارگردانی شده است.

این برنامه های آموزشی به طور مداوم از بازخورد مستقل نمرات عالی دریافت می کنند. اگر بعد از دو یا سه بار ملاقات هنوز احساس راحتی نمی کنید، به متخصص سلامت روان اطلاع دهید و توضیح دهید که چرا چنین احساسی دارید. چرا مربیگری اینقدر محبوب شده است؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور خانواده – خانه را بخوان – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما