کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از ماساژ خودداری کنید!

روش های زیادی برای ماساژ پا وجود دارد که به راحتی می توان آن ها را در خانه امتحان کرد. کار روی میز شما باعث می شود که گردن شما در تمام طول روز به پایین نگاه کند، کراس فیت هم عالی است و هم شاید برای عضلات شما عالی نباشد، کودک نوپای شما از قرار گرفتن در جایی به جز لگن چپ خودداری می کند، و آن تصادف رانندگی رخ داد که شما خیلی خوش شانس بودید که از آنجا دور شوید. از اما شما از آن زمان سردرد داشته اید. برخی عمداً خالی مانده اند. روغن های ما طبق فرمولاسیون سنتی آیورودا تولید می شوند و به صورت گرم استفاده می شوند. این سری ویژه ترکیبی از خواص ویژه روغن های چرب انتخاب شده است. ماساژ ورزشی – یک ماساژ قوی، مخصوص ناحیه خاصی از بدن که باعث دردسر شما می شود. خدمات بدنسازی ما به ترمیم تأثیرات کوچکتری که زندگی شما بر بدن شما می گذارد برای بازیابی و حفظ سلامتی شما کمک می کند. برای اکثر بیماران، ماساژ درمانی بخش مهمی از برنامه های درمانی خاص پزشکی است که به آنها کمک می کند تا به فعالیت های روزانه بازگردند. یک تصور غلط رایج در مورد ماساژ این است که این تنها بخشی از یک روز آبگرم است و برای نوازش خود در نظر گرفته شده است.

ماساژ به طور کلی بخشی از پزشکی یکپارچه در نظر گرفته می شود. قبلاً ماساژ فقط در اسپاها یا کلوپ های سلامتی سطح بالا در دسترس بود. ما در Optimal Massage خود را به عنوان شرکای سلامتی حیاتی برای مشتریان خود می دانیم که در حال مبارزه با بیماری و بهبودی از آسیب هستند – و این مسئولیت را جدی می گیریم. کارکنان و مراجعین موظفند همیشه از ماسک استفاده کنند. ما در ترکیب تکنیک‌های ماساژ بافت عمیق، ورزشی، ساختاری و ریلکسی برای کمک به مشتریان برای غلبه بر درد عضلانی، بهبودی از آسیب‌ها، تمرین برای مسابقات ورزشی، و مدیریت و تسکین استرس تخصص داریم. این درمان شامل تخلیه لنفاوی بیشتری نسبت به بافت عمیق سنتی است که منجر به سم‌زدایی بیشتر و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. تکنیک های موثر ماساژ درمانی شامل سوئدی، بافت عمیق، ورزش، سنگ داغ، آروماتراپی و رفلکسولوژی است. ما آن را بافت عمیق اصلاح کننده می نامیم، زیرا هر بار که در یک تخت عجیب می خوابید، بیرون انداختن پشت خود را می توان کاملاً اصلاح کرد. در نتیجه می تواند اثر بازسازی کننده و تنظیم کننده بر روی عملکردهای مختل پوست داشته باشد و تعادل ایجاد کند. این فرمولاسیون پایه با نفوذ بیشتر به لایه های زیرین پوست، حداکثر اثر بازسازی را ارائه می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد.

فاسیای چسبنده شل می شود، گردش خون افزایش می یابد و بنابراین عرضه مواد مغذی بهبود می یابد. لمس یک ماساژدرمانگر می تواند نشان دهنده پاسخ آرامش باشد و باعث کند شدن ضربان قلب و تنفس، افزایش جریان خون، کاهش فشار خون، کاهش هورمون های استرس و شل شدن عضلات شود. هر تقویت کننده برای کمک به درمانگر شما در به حداکثر رساندن مزایای ماساژ شما طراحی شده است، بنابراین شما می توانید ما را کاملاً آرام و بازیابی کنید. اگر تا به حال ماساژ را امتحان نکرده اید، برای آشنایی با فواید متعدد آن، ادامه مطلب را بخوانید.

کار با بند انگشت یا مشت روشی برای ماساژ کف پا است.

با فواید متعدد یک ماساژ تخصصی آشنا شوید! ما متعلق به خانواده هستیم. "علاقه ما به خدمات ماساژ درمانی که ارائه می کنیم به رشد خود ادامه می دهد، زیرا ماساژ می تواند و انجام می دهد، چنین تفاوتی در کیفیت زندگی افراد ایجاد می کند. این به تمرکز بر کل نگری ادامه می دهد و جایگزین شعار قبلی "استفاده بهینه از هر بدنی" می شود. این نوع ماساژ با فشار دادن با انگشت شست، پا یا زانو، لغزش انگشت، چرخاندن آرنج نقاط فشار روی بدن اعمال می شود. فشار دادن نقاط روی کف پا یکی دیگر از تکنیک های ماساژ آرامش بخش پا است. کار با شست یکی دیگر از تکنیک های ماساژ پا است که یک فرد می تواند روی کف پا تمرین کند. کار با بند انگشت یا مشت روشی برای ماساژ کف پا است. چرخش گرم کردن یکی از راه های شروع ماساژ پا است.

هیچ راهی برای انجام ماساژ پا وجود ندارد. شواهد علمی فزاینده ای در مورد مزایای سلامتی ماساژ وجود دارد. و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ویبره‌تراپی می‌تواند از نظر محدود کردن درد عضلانی تاخیری (سفتی و دردی که یک یا دو روز بعد از یک تمرین سخت احساس می‌کنید) اثری مشابه با ماساژ درمانی داشته باشد. حتی اگر شواهد علمی از رفلکسولوژی حمایت نکند، این عمل می تواند آرامش بخش باشد، زیرا نوعی ماساژ پا است. با کاهش تنش عضلانی، درمان سوئدی می تواند آرامش بخش و انرژی زا باشد. با بهبود گردش خون و لنف، کاهش تورم، تسکین تورم و کمک به عملکرد بهتر اندام ها به سیستم لنفاوی کمک کنید.

بادنر می‌گوید: ماساژ لنفاوی برای افراد مبتلا به التهاب عالی است – از جمله افرادی که بیماری‌هایی مانند آرتریت دارند و همچنین افرادی که ماستکتومی کرده‌اند که اغلب شامل برداشتن غدد لنفاوی است. ملک می‌گوید: از آنجایی که تفنگ‌های ماساژ در اندازه‌های مختلفی هستند، وقتی صحبت از سنگینی و بزرگی آن و همچنین عضلاتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، راحتی خود را در نظر بگیرید. ملک می گوید که ممکن است با نگه داشتن یک تفنگ ماساژور در یک ناحیه اثرات مشابهی داشته باشید، اما به دلیل ماهیت سریع و ضربه ای آن، واجد شرایط انتشار میوفاشیال نیست. از سوی دیگر، کشش ایستا از کشش‌های آهسته و پایدار روی عضله برای تقویت آرامش و کاهش احساس سفتی عضلانی استفاده می‌کند و مانند نورد فوم، تحقیقات بیشتری برای حمایت از مزایای آن دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ماساژ صورت برای جوانسازی (فروش).

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

پاربرگ سایت

تماس با ما