چه چیزی خرید کارتن میل نیست را بدانید

با توجه به تنوع زیادی که کارتن ها دارند، بهتر است تولید کنندگان قبل از اقدام به سفارش و خرید کارتن برای بسته بندی محصولات خود، اطلاعات کاملی در مورد ویژگی ها و کاربردهای انواع مختلف کارتن ها به دست بیاورند. این فقط در مورد محصول داخل نیست که اهمیت دارد، بلکه تلاش بازاریابی است که برای ارائه یک لحظه شخصی و منحصر به فرد بین برند و مصرف کننده انجام می شود. به علت استحکام بالای این نوع کارتن ها، از کالا و محصول درون آن ها در مقابل ضربه های وارد شده در طول حمل و نقل محافظت می شود. مقاومت بالای کارتن های پنج لا در برابر نفوذ آب و رطوبت سبب می شود تا استفاده از این نوع کارتن ها برای بسته بندی و انبار کردن طولانی مدت محصولات انتخاب بسیار مناسبی باشد. کارتن های پنج لایه که در این نوشته مورد بررسی قرار گرفتند از لحاظ کیفیت، استحکام و مقاومت در سطح خیلی خوبی قرار دارند.

در کارخانه های کارتنسازی و ورق سازی انواع مختلفی از کارتن تولید شده و به مشتریان عرضه می شود که بتوانند برای بسته بندی یا جابجایی محصولات مورد نظر خود از آن ها استفاده کنند. کارخانه های کارتن سازی انواع مختلف کارتن ها مانند کارتن دو لایه، کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن هفت لایه و … در زمان هایی که انرژی ، سوخت و تولید روز به روز در حال افزایش است ، معلوم شده است که آن ها یک گزینه عملی و مقرون به صرفه هستند. اما به طور کلی می توان گفت که قیمت کارتن ۵ لا با توجه به کیفیت و کارایی آن برای مصرف کننده و تولید کننده مقرون به صرفه است. مقایسه ی انواع برند ها از لحاظ قیمت و تهیه ی محصولاتی که در عین داشتن بهترین کیفیت های ممکن از قیمت هایی کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه برخوردار هستند.

انجام این آزمایش ها کمک می کند تا بتوانیم کارتن هایی با هزینه پایین تر و مقاومت بیشتر تولید کنیم که استفاده از آن ها هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده به صرفه باشد. ساختار مناسب و خاص انواع کارتن های 3 لایه ، مقاومت خوبی را در برابر وارد شدن ضربه، فشار و رطوبت ایجاد می کند. در گذشته دور معنی شگا، تیردان بودهاست؛ اما امروزه معنی جعبه و یا انبار را نیز میدهد. زیرا نفوذ رطوبت و جذب آب هم کارتن را خراب می کند و هم اینکه به محصول درون کارتن آسیب وارد می کند.

زیرا کارتن ۵ لا هم در برابر ضربه ها از محصول محافظت می کند و هم در برابر نفوذ رطوبت و … زیرا این نوع کارتن قابلیت چاپ داشته و می توان هر طرح یا محتوایی را بر روی آن درج کرد. بنابراین بهترین روش این است که یک VPN بر روی مودم ADSL خود فعال کنید تا بتواند به همه کاربران اینترنت بدون محدودیت منتقل کند. بسته بندی انواع محصولات توسط کارتن های بدون چاپ یا آماده مزایای زیادی دارند که شامل موارد زیر می باشند.

با یک جعبه مقوایی چاپ شده سفارشی برای محصولات خود، میتوانید بسته بندی خود را متناسب با نام تجاری خود سفارشی کنید. زمانی که تولید کنندگان از این نوع کارتن ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند باید نام برند محصول روی کارتن چاپ شود. این سلفون ها که قدرت کشسانی بالایی هم دارند میتوانند مبلمان را به خوبی کاور کندد و با پوشش آنها، مانع نشستن گرد و خاک و آلودگی بر روی آنها شوند. این کارها به راحتی می توانند محصولات را با وزن های بالا تحمل کنند و از آنها در برابر ضربه و رطوبت محافظت نمایند. ما با استفاده از تجربه چندین ساله خود در صنعت کارتن سازی برآنیم که نیازهای مشتریان خود در صنعت بسته بندی را به بهترین شکل ممکن پوشش داده و باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان برسانیم.

در پاسخ به این سوال باید گفت:ورق های پلی کربنات نسبت به کارتن پلاست از مقاومت بالایی در برابر آفتاب و اشعه یووی و فرابنفش برخوردار است همچنین از مقاومت بالایی در برابر گرما،سرما و ظربات مکانیکی برخوردار است.ورق های پلی کربنات ضد حریق هستند و هنگام آتش سوزی فقط موجب دود می شوند و به علت داشتن پوشش ضد اشعه نسبت به ورق های کارتن پلاست از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کارتنهای اسباب کشی باید دارای شرایطی باشند که سهولت در انجام کار را فراهم کنند و همچنین مقاومت لازم برای جلوگیری از آسیب به اثاثیه را دارا باشند. علاوه بر کارتن های اسباب کشی، از دیگر لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه و بار میتوان به استرچ رپ (سلفون) و بابل رپ (نایلون های حباب دار)، ساک های زیپ دار، چسب و دستگاه چسب زن کارتن، وکیوم، گونی، لیبل یا برچسب ها و نخ یا ریسمان بسته بندی و روزنامه باطله اشاره کرد.

اما همان طور که گفتیم کارتن های پنج لا بیست تا چهل و پنج کیلوگرم بار را تحمل می کنند. برخی از ویژگی های خاص کارتن پنج لایه که سبب انتخاب بیشتر این نوع کارتن برای بسته بندی کالاهای مختلف، استفاده در اسباب کشی، انبار کردن کالاهای بزرگ و سنگین برای مدت زمان طولانی و … جعبه پستی سایز ۵ با ابعاد ۳۵۰ در ۲۵۰ در ۲۰۰ میلیمتر از مقوای پنج لایه تهیه شده و در طراحی و تولید آن، کلیه استانداردهای اداره پست به کار گرفته شده است.

کارتنهای پستی دارای ابعاد و اندازههای مختلفی هستند و مشتری میتواند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند . کارتن پستی ساخته شده توسط صفا پک با سایر کارتن های موجود در بازار متفاوت است . بنابراین تولید کنندگان می توانند با توجه به ابعاد و سایر ویژگی های محصول خود مناسب ترین کارتن را برای بسته بندی انتخاب و خریداری کنند. آیا این نوع بسته بندی درک محصول را در چشم مصرف کننده کاهش می دهد یا بهبود می بخشد؟ اسباب کشی و حمل و نقل این روزها در شهر پرجمعیت کرج بیشتر از همیشه به چشم میخورد. بنابراین برای تهیه لوازم بسته بندی اثاثیه، بخصوص کارتن های اسباب کشی و بسته بندی میتوانند از مراجعی که خرید و فروش کارتن در کرج دارند، کمک بگیرند.

این نوع جعبه ها در صورتی که در معرض فشار شدید یا روی هم قرار بگیرند ، این جعبه ها ممکن است تغییر شکل دهند. در صورتی که خدمات بسته بندی و بارگیری و باربری نیز توسط پرسنل حرفه ای و کاربلد شرکت های اتوبار و باربری صورت گیرد، احتمال بروز خطرات و آسیب های جانی و مالی را به حداقل میرساند. هستند. ابعاد این کارتن ها به صورتی است که فضای اضافی زیادی در اطراف آیینه یا تابلو باقی نمیگذارند و اجازه تکان خوردن به آن نمیدهند. گونی : گونی های نو و آکبند برای جمع آوری لباس، عروسک، اسباب بازی یا لوازم اضافی میتوانند مناسب باشند. هنگام اسباب کشی و جا به جایی بار، عموما برای حفظ سلامت بار و کالا از بسته بندی و پکیجینگ بار و اثاثیه استفاده میشود.

برندهایی از جمله کارتن بار و الو کارتن از جمله فروشگاه های معتبر، فعال و با سابقه در این حوزه هستند. این محصول را میتوانید در رنگهایی نظیر آبی، قرمز، سفید، مشکی، زرد و … علاوه بر این بسته بندی مناسب باید به گونه ای باشد که از محصول در برابر آسیب ها و ضربه های احتمالی در طول دوره انبارداری و حمل و نقل کالا محافظت کند. این حرکت هنگام باز کردن بسته بندی ها نیز به شما کمک میکند تا لوازم مورد نظرتان را به راحتی شناسایی کنید. بسیار مورد توجه خریداران هستند. استرچ رپ (سلفون) : استرچ رپ ها میتوانند در بسته بندی بسیار کاربردی باشند. همچنین از استرچ رپ ها میتوان جهت چینش چندین کارتن و یا دیگر وسایل در کنارهم، استفاده کرد. بابل رپ (نایلون های حباب دار) : بابل رپ ها یا نایلون های حبابدار که با وجود جنس شفاف و لطیف، به علت 2 یا 5 لایه بودن، مقاوم نیز هستند، بعنوان ضربه گیر در بسته بندی ها استفاده میشوند.

به این شکل که در سطح زیرین و رویی کارتن لاینر قرار می دهند و به هر کدام از این لایه ها یک فلوت می چسبانند. افزایش وزن کارتن پس از انجام آزمایش نشان دهنده میزان آبی است که جذب کارتن شده است. در بعضی از سایت ها که دستگاه می فروشند این اعداد خیلی کمتر نشان داده شده است. وکیوم : از دستگاه های پمپ وکیوم برای از بین بردن فضای خالی و هوای میان بسته بندی ها استفاده میشود. A فلوت: اولین دسته از لایههای فلوتینگ، لایههای فولتینگ A بوده که در این ورقهها، گامها ضخامت بیشتری را از دیگر انواع داشته و تعداد موجهای کمتری در آن دیده میشود. شرکت های زیادی درکرج وجود دارند که انواع کارتن های بسته بندی را به فروش میرسانند.

اما بسته بندی زیبا و مناسب سبب افزایش فروش خواهد شد. بخش مهمی از این پروسه، مربوط به استفاده از لوازم بسته بندی مناسب برای نقل و انتقال ایمن و راحت است. خیلی راحت از کارتن سبز خرید کنید! از مزایای انواع کارتن 5 لایه می توان به قیمت کارتن های بسته بندی 5 لایه اشاره نمود که از نظر اقتصادی خیلی بصرفه است. همان طور که توضیح دادیم برای ساخت کارتن های پنج لایه از دو لایه فلوت ( Flutes ) یا مقوای موج دار و سه لایه لاینر ( Liner ) استفاده می شود. یکی دیگر از موارد استفاده از کارتن های پنج لایه بسته بندی کالاهایی است که می خواهیم به مسافت دوری مثلا خارج از کشور ارسال کنیم. تا برایتان ارسال گردد. بسته به نوع نیاز خود میتوانید هر سایزی را که خواستید تهیه کنید و یا حتی از هر سایزی چندتا تهیه کنید تا هنگام بسته بندی اگر اثاث یا باری را فراموش کرده بودید، به مشکل برنخورید و کارتن در همه ابعاد در دسترس داشته باشید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کارتن پنج لایه وب سایت خود باشید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما