ویژگی های خرید کتاب

در سال های اخیر، به ویژه در دوران حکومت های کرزی و اشرف غنی، رساندن کتاب از ایران به افغانستان بسیار دشوار بوده است. کتاب چی مجموعه ای غنی از بهترین و جدیدترین کتاب ها در زمینه آثار عمومی، زبان های خارجی و کمک آموزشی است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و سعی دارد به کاربران خود در انتخاب کتاب و داشتن تجربه خوب در خرید اینترنتی کمک کند. و خواندن. برای آنها کتاب بسازید. به همین دلیل برای بسیاری از کتاب ها توضیحاتی نوشته ایم تا با مطالعه کتاب به درک بهتری از آن برسید. ما در زیر قصد داریم یک سری موارد را به شما بگوییم، پس با ما در فروشگاه کتاب بیست کتاب همراه باشید. گالری کتاب یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده ادبیات دانشگاهی و کتب درسی و عمومی می باشد، همچنین می توانید قبل از خرید کتاب درسی با شماره تلفن های بالای صفحه از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. اما اگر در زمان مقرر موفق به خرید کتب درسی نشده اید، چه راهکاری برای دانش آموزان ارائه می شود؟

خرید کتاب درسی

این شماره تلفن همراه از این جهت حائز اهمیت است که با تکمیل مراحل ثبت سفارش توسط مدرسه، پیامکی برای والدین دانش آموزان ارسال می شود. توجه داشته باشید که برای کاربران شهر تهران سفارش از ساعت 18 الی 22 همان روز (به شرط خرید قبل از ساعت 16) و برای کاربران داخل شهر از ساعت 3 الی 5 خواهد بود. روزهای کاری. لطفاً کتاب را با همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته بندی مناسب به کتابدار تحویل دهید. وزارت اطلاعات و فرهنگ که تحت کنترول طالبان است، نمایشگاه کتاب یک هفته ای را با همکاری شماری از ناشران و کتاب فروشان در پارک زرنگار کابل به روز یکشنبه 21 جوزا برگزار می کند.

خرید خرید کتاب درسی

علیجان 16 ساله از دیگر بازدیدکنندگان این کتابخانه با بیان اینکه حدود 7 سال است که از این کتابخانه کتاب امانت گرفته است، گفت: در این مدت حدود 250 عنوان کتاب از ادارات مختلف مطالعه کرده ام. در مرحله بعد با انتخاب ثبت سفارش جدید، سفارش کتاب خود را شروع کنید. تا 31 خردادماه، ثبت درخواست خرید کتب درسی سال تحصیلی 1402-1401 برای کلیه مقاطع و مقاطع – به جز کلاس های ورودی اول، هفتم و دهم – که از 8 فروردین آغاز شده بود، ادامه دارد. بهترین سایت برای خرید کتاب درسی کدام است؟ این سامانه فروش آنلاین به گونه ای طراحی شده است که تمامی هموطنان عزیز بتوانند محصولات انتشارات گاج را خریداری کنند. وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از کتاب های ما عملاً در کتابفروشی های ایران موجود نیست، این فرصت در نمایشگاه کتاب تهران فراهم است و در سال های اخیر ناشران مطرحی از ایران و افغانستان در این زمینه حضور داشته اند.

به گفته برخی از آنان، طالبان با اعمال ممنوعیت های آموزشی ضربه جبران ناپذیری به کار آنان وارد کرد. یکی از مزیت های خرید کتاب های درسی تک جلدی، خرید کتاب برای آن دسته از دانش آموزانی است که به دلایل مختلف یکی از کتاب های درسی خود را گم کرده اند و یا در دسترس نیستند. وی افزود: ناشران و نویسندگان افغانستانی پراکنده هستند و نیروهای فعال زیادی در این عرصه در ایران زندگی می کنند، جمهوری اسلامی ایران باید برای آنها برنامه داشته باشد تا این ظرفیت بزرگ را از دست ندهیم. دکتر مولایی تاکید کرد: جوانان فعال و علاقمند به عرصه رسانه و نشر کتاب باید ساماندهی و آموزش ببینند تا در صورت بازگشت دوباره به افغانستان با دست پر برگردند و در آنجا به فعالیت های رسانه ای و فرهنگی خود ادامه دهند..

4 ساده راه‌ها به بانک کتاب بدون حتی شیفته

بانک کتاب مارکا این تسهیلات را در اختیار دانشجویان و اساتید در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار داده است تا بتوانند هر کتابی را که می خواهند (از هر ناشری) تهیه کنند. به نوشته او «چند سال پیش یکی از استادان اقتصاد دانشگاه کابل کتاب یک استاد متقاعد کننده را به نام خودش منتشر کرد و استاد شد. به گفته فرزام، زمانی که نویسنده اصلی از این رویداد مطلع شد، دست از مبارزه برداشت و 200 هزار افغانی را گرفت و در نتیجه، شخص مرتکب سرقت ادبی رتبه استادی را حفظ کرد. سیده مژگان مصطفوی معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ در دیدار با خبرنگاران بلخ به تشکیل کمیسیون نظارت بر حق دسترسی به معلومات در مرکز اشاره کرد که پس از تشکیل این کمیسیون، ادارات اطلاعات در 60 نهاد دولتی و غیردولتی ایجاد شد.

جاده گفتگو: Telketab

در این نشست سعید دمیرچی، مدیر موسسه انار سرخ ایران و از فعالان نشر کتاب در افغانستان به مشکلات نشر کتاب در افغانستان اشاره کرد و گفت: نبود زیرساخت برای توزیع کتاب، اعمال محدودیت. و فساد گسترده در دولت قبل از جمله مواردی است که کتاب در افغانستان با آن مواجه شده است. دکتر غلامی استاد سابق دانشگاه بلخ و از فعالان کتاب در افغانستان از دیگر سخنرانان این نشست بود. برخی از کتابفروشی ها در اطراف میدان انقلاب یا دانشگاه ها قرار دارند، اما موجودی کتاب آنها به اندازه گالری بانک کتاب آنلاین نیست. دمیرچی ادامه داد: اتفاقات اخیر باعث شده بسیاری از روشنفکران افغانستان را ترک کنند و 50 درصد کتابفروشی ها تعطیل شوند. آقای عباسی می گوید که از هیچ نهادی کمکی دریافت نکرده است و حتی در زمانی که حبیبه سرابی والی بامیان بود، از فعالیت این کتابخانه جلوگیری کرده است. گردآورنده کتاب اغلب به عنوان مبتلا به نوعی بیماری ضداجتماعی به تصویر کشیده می شود که بیماری او را از کمک به خیر عمومی با تقسیم ثروت چاپی خود باز می دارد.

وی افزود: درصد بیشتری از مشتریان ما را مردان و زنانی تشکیل می دهند که دانش آموز یا معلم هستند و اکثراً بین 18 تا 35 سال سن دارند و به طور تقریبی می توان گفت که تعداد مشتریان ما حدود 50 تا 70 نفر در روز است. شخص؛ اما همه مشتریان ما که خریدار کتاب نیستند، برخی برای دیدن کتاب و برخی برای کسب اطلاعات درباره کتاب یا نویسندگان می آیند، بنابراین با توجه به یافته های ما می توان گفت که شاید بیش از 50 درصد از مشتریان خریدار کتاب باشند زیرا امروزه بیشتر از دوران جوانی ما کتاب های مورد نیاز خود را می توان با استفاده از اینترنت تهیه کرد. از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی کتاب و لوازم التحریر می توان گفت که شامل عناوین مختلف کتاب های تخصصی در رشته هایی مانند اقتصاد و پزشکی و یا انواع رمان و ادبیات کودک و نوجوان است. در چند سال گذشته، والدین فقط مجبور بودند کتاب های درسی فرزندان خود را از طریق مدرسه تهیه کنند، در حالی که امروزه با در دسترس بودن اینترنت و فروشگاه های آنلاین مانند کتاب میگ میگ، مارکا کتاب و گاد مارکت، محدودیت شما برای کل مدرسه شما می توانید باشد. در هر زمان، چه در شروع مدرسه، چه در طول سال تحصیلی یا در زمان های دیگر، بروید و کتاب های درسی بخرید.

استفاده از کتاب درسی همراه با کتاب درسی بسیار مفید است زیرا برخی از مطالب کتاب درسی که برای دانش آموزان قابل درک نیست با کمک مثال های مختلف در کتاب درسی قابل درک است. یکی از سوالاتی که دانش آموزان همیشه دارند این است که چرا باید کتاب های درسی بخوانند؟ برخی از مدارس به صورت گروهی در سایت ثبت نام کتاب های درسی ثبت نام می کنند و دانش آموزان و والدین آنها دیگر به صورت انفرادی در سایت ثبت نام نمی کنند. اما گاهی ثبت کتاب درسی به خود دانش آموز سپرده می شود. در برخی موارد اطلاعات دانش آموز مانند شماره سریال شناسنامه به درستی در سامانه سناد وارد نمی شود و به همین دلیل دانش آموز نمی تواند وارد سایت ثبت نام کتاب درسی شود. این کتاب به عنوان کتاب درسی پیشرفته در زمینه سیستم های مخابراتی برای تمامی شاخه های مهندسی برق طراحی شده است. نباید فهمید که نقش ناشران، مدارس به ویژه علما و معلمان در ترویج این فرهنگ بسیار ارزشمند است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما