وزارت آموزش و پرورش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آموزش پرورش

همچنین کاربران وب سایت «ای استخدام» جزوه‌ها و نمونه سوالات خود را به صورت رایگان در اختیار  شما قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم  با خواندن «تجربیات شرکت‌کنندگان ادوار گذشته» از تجربیات دیگران در مسیر موفقیت خود استفاده کنید. همان طور که گفته شد، در زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 شرایط ثبت نام در این آزمون مشخص می شود و در قسمتی از این دفترچه به داوطلبان ارائه می گردد. شرایط استخدام آموزش و پرورش به همراه ضوابط پذیرش متقاضیان در ادامه بیان شده است. سامانه اتوماسیون اداری و مکاتبات از جمله سامانه های ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش کرده است که امکان دسترسی به مکاتبات اداری را فراهم نموده است.

برای دسترسی به آرشیو اخبار آموزش و پرورش و مشاهده اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش به صفحه «اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش» مراجعه نمایید. با فعال‌سازی این خدمت، نیازی به بررسی چندباره این صفحه نیست و به محض انتشار اخبار مهم، از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن مطلع می‌شوید!

اعلام قیمت کتب درسی

این سایت برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و دانش آموزان، اولیای آنان، دبیران و مدیران مدارس و کارمندان وزارت آموزش و پرورش می توانند از خدمات اختصاصی این سایت استفاده نمایند. ثبت نام آزمون استخدامی از ۱۰ الی ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ است و آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد .برای ثبت نام در آزمون، اینجا کلیک کنید. بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت استانی به منزله قطع رابطه استخدامی بوده و ابقای ردیف برای بوم استان خواهد بود. برای استفاده از امکانات در نظر گرفته شده در سایت وزارت آموزش و پرورش سایت جدیدی نیز به نام سامانه مسند آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

در این سامانه دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام در کتاب های درسی به صورت تکی و گروهی کنند. مواد آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ به ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می‌شود. ۳) فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند. با توجه به لزوم گسترش دولت الکترونیک در ایران، تمامی وزارت خانه های کشور اقدام به راه اندازی سایتی به منظور ارائه خدمات به کاربران خود نموده اند. سایت medu.ir یکی از سامانه های است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور در حال فعالیت بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می کند. سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.

منابع[ویرایش]

دانش آموزان و والدین می توانند برای دریافت نسخه اندروید برنامه شاد و یا ورود به نسخه تحت وب این برنامه، به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شوند و از پایین سایت وزارت آموزش و پرورش به لینک مربوط به برنامه شاد وارد شوند. سایت وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلفی تشکیل شده است، اما بیشترین کاربرد این سامانه برای اطلاع از اخبار آموزش و پرورش است. کاربرانی که به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه می کنند، می توانند از آخرین اخبار منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورت نیاز اقدام به مطالعه آن نمایند. وزارت آموزش و پرورش از جمله وزارتخانه های فعال در حوزه ارائه خدمات الکترونیک می باشد. این وزارتخانه با هدف ارائه خدمات به کاربران خود اقدام به راه اندازی سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir نموده تا کاربران بتوانند با ورود به این سامانه از خدماتی که وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه می کند، استفاده نمایند. این سایت به منظور اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های مربوط به آموزش و پرورش راه اندازی شده و روز به روز بر خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir اضافه می شود.

  • وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، دارای جداسازی جنسیتی از پایین‌ترین مقطع است و آموزش آن، مفاهیم مذهبی (دین رسمی کشور) را به همراه دارد.
  • برای دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید.
  • در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم.

یکی از راه‌های استخدام آموزش و پرورش، شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور است. از جمله خدماتی که در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir ارائه می شود، دسترسی به سامانه های استانی وزارت آموزش و پرورش می باشد. به غیر از اینکه در سایت وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده وجود دارد، یک دسته بندی دیگری نیز برای اخبار منتشر شده در این سایت در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند با ورود به بخش اخبار موضوعی و انتخاب موضوع مد نظر خودشان، به تمامی اخبار مربوط به آن حوزه دسترسی داشته باشند. از جمله موضوعاتی که در این بخش ارائه شده اند می توان به حوزه وزیر، سازمان نهضت سواد آموزی، معاونت آموزش ابتدایی، صندوق ذخیره فرهنگیان و …

3در صورتی که قصد ورود به پورتال شخصی خود را دارید، می توانید از منوی بالای سایت که در تصویر زیر با علامت فلش مشخص شده است کلیک کنید. در گذشته یک کد محل بود و کد محل دوم در فرآیند تکمیل ظرفیت بود اما در آزمون پیش رو هر ۳ کد محل به ترتیب بررسی می‌شود تا اگر در کد اول به حد نصاب نرسید در کد دوم پذیرفته شود. حداقل و حداکثر سن ۲۰ و ۴۰ سال فارغ از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

فرایند مصاحبه یک هفته بعد از اعلام نتایج انجام می‌شود و حد نصاب های ۳۰ تا ۶۰ برای مصاحبه دعوت می‌شوند. صحرایی در اولین جلسه پرس و پاسخ خود در حضور خبرنگاران در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش چهار محور اصلی جذب نیروی در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را تبیین نمود. ✔️ راهنمای کامل ورود به سایت آموزش و پرورش و استفاده از خدمات این سایت در متن مقاله قرار گرفته است. فرد پس ار ورود به سایت medu.ir می بایست مطابق راهنمای تصویری اقدام نماید. 4سپس، نام کاربری و رمز عبوری که از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شما اختصاص داده شده است، را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.

  • به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود.
  • سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود ۵۰ هزار مربی پرورشی گفت امسال ۱۱ هزار نفر استخدام خواهند شد.
  • در این بخش می توان با وارد کردن شماره نامه و کد رهگیری مشخص شده در نامه، اقدام به پیگیری مکاتبات اداری آموزش و پرورش کنند.

همچنین تمامی مهد کودک‌ها باید برای فعالیت خود از وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیرند. وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، دارای جداسازی جنسیتی از پایین‌ترین مقطع است و آموزش آن، مفاهیم مذهبی (دین رسمی کشور) را به همراه دارد. 1ابتدا عبارت «سایت وزارت آموزش و پرورش» به نشانی «medu.ir» را در مرورگر مورد نظر خود جستجو کرده سپس بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل با نام وزارت آموزش و پرورش کلیک کنید. ✔️ تمامی دانش آموزان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش برای استفاده از خدمات این وزارتخانه می بایست به سایت medu.ir که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله نیز موجود است مراجعه نمایند.

آموزش پرورش

متقاضیان محترم آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای تهیه بسته ویژه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در حیطه عمومی، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ✔️ مطابق متن مقاله در این سایت امکاناتی مانند دریافت فیض حقوقی فرهنگیان، دسترسی به سامانه تایید مدرک تحصیلی، سامانه ثبت نام کتب درسی و … وی همچنین در اشاره به آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش اذعان کرد که بیش از ۲۸ هزار معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰ استخدام خواهند شد. 2در حال حاضر، شما به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شده و می توانید از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایید. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۳۱ هزار معلم در وزارت آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود.

آموزش پرورش

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما