همه چیز درباره نحوه نصب برج نوری + قیمت شرکت آرین

برج نوری یکی از آثار برجسته و شهرخورده‌های فوق‌العاده در دنیای معماری است. این بنا که در شهر تهران قرار دارد، یکی از معابد بزرگ به نور است و روشنایی خیره کننده‌ای را در منطقه ایجاد می‌کند. برج نوری نمادی از پیشرفت و زیبایی است و در هر سال بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به معماری جذب می‌کند.

مثلا برای روشن کردن فضای کمتر از لنز 90 درجه استفاده می شود ولی در صورتی که روشنایی در دوردست از سازه مدنظر باشد از لنزهای 15 یا 30 درجه استفاده می شود. نمونه دیگر این برج روشنایی مدل سبد متحرک می باشد که به نسبت نمونه ثابت آن مدرن تر بوده و در دو نوع دستی و برقی موجود می باشد.

برج نوری به عنوان یک بنا با طراحی منحصر به فرد شناخته می‌شود که از جنبه ها ویژه ای برخوردار است. این بنا به شکل یک ستون بلند و باریک طراحی شده است که از بالا تا پایین پر از نقشه‌های هنری و الگوهای هندسی است. این نقشه‌ها و الگوها همچنین به صورت سه بعدی نمایش داده شده‌اند تا کسانی که از پایین به برج نگاه می‌کنند، از زیبایی و جذابیت طراحی الهام گرفته و لذت ببرند.

قیمت نصب برج نوری

برج نوری
برج نوری با ارتفاع خود، یکی از ساختمان‌هایی است که دیدبان عظیمی بر شهر تهران است. بالای این ستون بزرگ، یک پله قرار دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از آن صعود کنند تا به منظره ای فوق‌العاده نیمه شبی تهران دست یابند. هنگامی که در بالای برج قرار می‌گیرید، احساسی از آرامش و حیرت را تجربه می‌کنید. نورهای شهر، خودروها و ساختمان‌ها از هر زاویه‌ای در دید می‌آیند و چشمان شما را مسحور می‌کنند.

برج یا دکل نوری چیست ؟

قطعات به کار رفته در آن شش متری هستند و در مکان نصب، با نیروی فشار اورلپ یا هم پوشانی می شوند. ضخامت ورق های به کار رفته در سازه برج نوری از قطعات پایین به بالا کمتر می شود. در قسمتهای پایین قطعات ضخیم تر و در قسمتهای بالا قطعات نازک ترقرار داده می شوند . به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برج نوری در اصل همان دکل روشنایی می‌باشد که از آن برای روشن سازی محیط‌های بزرگ همانند پارک‌ها، پل‌ها، بیمارستان‌ها و…. یکی از محصولات اصلی که مکمل برج نوری است، پروژکتور ال ای دی است که در ساخت این محصولات کاربرد ویژه ای دارد. جالب است بدانید که بسته به نوع برج نوری و ارتفاع دکل روشنایی، می توانیم از سه تکنولوژی پروژکتور برج نور LED استفاده کنیم. برای برج نوری که ارتفاع بسیار زیادی داشته باشد و نیاز به روشنایی محدود و پرشدت دارد از پروژکتور POWER LED استفاده می شود که لنزهای مخصوص آن اجازه پرتاب نور با زاویه کم و شدت بالا را فراهم می کند. برای برج های نوری که فقط گستردگی روشنایی در آنها مطرح است می توانیم از پروژکتور ال ای دی SMD یا پروژکتور ال ای دی COB استفاده کنیم.

  • این برج‌ها معمولاً ارتفاع بالایی دارند و به دلیل قابلیت روشنایی گسترده و طول عمر طولانی، برای روشنایی مسیرهای بزرگ و مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تولید سازه برج نوری(دستی-برقی) , برج نور(دستی-برقی) از نظر تعداد قطعات ، متریال مورد استفاده ، ضخامت ورق ، نحوه مونتاژ و نحوه نصب بسیار به محصولاتی از قبیل برج نوری استادیومی و برج پرچم شباهت دارد .
  • این برج نور این قابلیت را دارد که نور را به صورت متمرکز تولید کند.
  • کلیه متعلقات برج نوری و تجهیزات دکل روشنایی به همراه سازه به مشتریان عرضه می شود.

این پروژکتورها باید بدون ایجاد هرگونه سایه، توانایی روشن کردن یک محیط و یا مکان بزرگ را داشته باشند. در برج نوری روشنایی ارتفاع برج پس از نصب و کسر مقدار اورلپ شده محاسبه میشه ، یعنی ما باید در تولید قطعات برج را بلند تر از ارتفاع مورد نظر تولید کنیم تا پس از اورلپ به ارتفاع مفید برسیم . ولی در برج نوری غیر مفید این مساله لحاظ نمی شود و ارتفاع قطعات دقیقاً هم اندازه برج مورد نظر ساخته می شود و بعد از اورلپ و نصب ارتفاع کمتری را خواهیم داشت .

اما برج نوری فقط برای تماشای چشم گیر نیست. این بنا به طور فعال در تأمین انرژی خود با استفاده از منابع تجدیدپذیر نیز نقش دارد. پنل‌های خورشیدی و توربین‌های بادی از جمله امکاناتی هستند که در برج نوری موجود است و به تأمین برق برای ساختمان کمک می‌کنند. این روش‌های پاک، برج نوری را به یک نماد از شهرداری پایدار و زیست‌بوم پاک تبدیل کرده است.

برج نوری به عنوان یک نقطه عبور و عبور در تهران نیز شناخته می‌شود. در طول روز، این بنا به عنوان یک منظره بسیار زیبا و فوق‌العاده شناخته شده است. در اماکن دیگر شهر نیز می‌توانید برج نوری را از دور ببینید و در هر زمان به سمت آن هدایت شوید. این بنا به حدی مهیب است که هر کسی که برای اولین بار به تهران می‌آید، قطعاً به دنبال آن خواهد بود.

برج نوری

کلمه “نوری” در نام برج، به دلیل رابطه مستقیم آن با نور است. این بنا با تمام تلاش خود به منظور جذب نور و تأثیرگذاری بر فضای اطراف خود طراحی شده است. https://partowsazan.com/fa/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C/news/7208/base-lights-park-cheap-to-price-factory/ همچنین به عنوان یک نماد از تلاش برای پیشرفت و توسعه تکنولوژی در ایران محسوب می‌شود.

این محصول اغلب برای زیباسازی محیط های باز همچون پارک ها، محوطه های بزرگ، فرودگاه ها، بر روی پل ها و… استفاده می شود. کاربردهای این برج که به دکل روشنایی نیز معروف است، بسیار زیاد می باشد. و تاثیر بسزایی در زیباتر شدن محیط و البته روشنایی آن ایفا می کند. امروزه از این محصولات در بسیاری از قسمت ها استفاده می شود.که بهتر است متناسب با محیط از انواع آن بهره برد. به همین خاطر در این مقاله به کاربردها، ویژگی ها و خرید انواع آن می پردازیم. در این مقاله با نصب برج نوری مراحل وسایل و تجهیزات نصب آشنا شدید. شرکت آرین تولید کننده انواع سازه های فولادی و انواع دکل ها از جمله دکل پرچم، دکل مخابراتی و … می باشد.

در نهایت، برج نوری یکی از بناهایی است که باید حتماً در سفر به تهران دیده شود. این بنا با زیبایی منحصر به فرد خود و طراحی هوشمندانه، قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. از آرامش و زیبایی منظره برج تا تأثیرگذاری این بنا در معماری، هر جنبه‌ای از برج نوری شگفتی‌آور است. بنابراین، در سفر خود به تهران، حتماً به این بنا سر بزنید و تجربه‌ی یک منظره فوق‌العاده را به دست آورید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

پاربرگ سایت

تماس با ما