هالک ایرانی شادتر از همیشه – ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1812663 |
07 اسفند 1400 ساعت 18:37 |
4,469 بازدید |

0
نظرات

رقت انگیز اما سودآور

اولین دیدار با سجاد غریبی و مارتین فورد بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، سجاد غریبی مدت هاست که با انتشار تصاویری از اندام خود مجذوب عضلات بزرگ و غیرعادی خود شده است. تا جایی که برخی رسانه های خارجی او را هالک ایرانی می نامند.
غریبی گاهی فیلم هایی از خودش منتشر کرده که البته با عکس هایش متفاوت است و از آن زمان زمزمه هایی مبنی بر کذب بودن عکس های ارسال شده به گوش می رسد.
با این حال، از سال گذشته، مارتین فورد از یک بدنساز و بازیگر بریتانیایی برای مسابقه دعوت کرده است. اتفاقی که افتاده این است که غریبی تیتر اخبار و رسانه های مرتبط با این گونه مبارزات شده است. دو طرف در اینستاگرام بر سر یکدیگر فریاد زدند و قول دادند حریفان خود را در مسابقه دوم آوریل در سالن O2 لندن در هم بکوبند.

پروفایل اینستاگرام سجاد غریبی قبل از مبارزه با غول بریتانیایی ابعاد این دو در دنیای واقعی برعکس این تصویر است!

با نزدیک شدن به پایان مسابقه، مارتین و سجاد یک روز قبل در دبی با هم ملاقات کردند تا یک مسابقه پیش از مسابقه که در آن دو بوکسور برای یکدیگر آواز خواندند.
مراسمی که حداقل برای غریبه ها خوب اجرا نشد و بسیاری از طرفداران را ناامید کرد و البته شما عاشق مبارزه هستید. تفاوت های آشکار سجاد غریبی در این ویدئو نسبت به عکس های اینستاگرامش چشمان فالوورهای او را کور کرده و باعث انتقاد بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی از وی در فضای مجازی شده است.
این پایان ماجرا نیست و انتشار دو ویدیو از کشتی گرفتن این دو مرد پیامدهای زیادی دارد. در یکی از آنها، غریبه ای به مارتین حمله کرد اما روی زمین افتاد و مارتین فورد با دو دست به سینه مرد غریبه ضربه زد و او دو تا سه متر به عقب روی زمین افتاد.

محبوبیت او از روز گذشته رو به افزایش است و ویدیوی مربوط به سجاد غریبی نزدیک به 150 هزار فالوور جدید پیدا کرده است.

همه اینها باعث شد این جوان بوشهری اولین مرد اینترنتی شود. جالب است بدانید که سجاد در عرض 24 ساعت پس از انتشار ویدیو بیش از 125 هزار فالوور جدید به صفحه اینستاگرام خود اضافه کرد که نشان می دهد او در وضعیت نفرت انگیزی قرار دارد و کلی محبوب تر از روز قبل شده است. علاوه بر این که ادعا می کند برای مبارزه با فورد 300000 دلار برنده می شود (حتی اگر شکست بخورد)، این مبلغ خوبی برای او بود. او که قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نمی گیرد و خود را نشان می دهد که با وجود اینکه برنده عمل نکرده است، حقیقت در مقابل همه کسانی که موقعیت او را مسخره می کنند، بلیت او را برد و بزرگ شد. میلیونر.

تصویری که سال ها با این عکس ها در صفحه شخصی او دیده می شود در جمع برترین فالوورهای مرد مخاطب را به خود جذب کرد.

یکی از کاربران توییتی درباره تفاوت‌های عجیب سایز بدن در اینستاگرام و دنیای واقعی منتشر کرد

بالاخره حالا همه منتظر شروع آخرین نمایش و نبرد بین او و فورد هستند که مطمئناً به شهرت سجاد می‌افزاید و حالا که سال‌ها از سایه خارج شده، باید برود. پایان داستان. داستان. با وجود اینکه تصاویر امروز او و مقایسه‌های او با آنچه نشان می‌داد باعث رنجش طرفدارانش شد، آنها همچنان کنجکاو بودند که داستانی را ادامه دهند که نمی‌توانستند خواندن آن را متوقف کنند.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

پاربرگ سایت

تماس با ما