منچسترسیتی اولین استادیوم فوتبال متاوارس را با مشارکت سونی می سازد | دیجیاتو


شهر منچستر ساخت ما اولین استاد مجازی فوتبال در جهان هستیم در جهان متاورس همکاری با کارشناسان مجازی سونی آغاز شده. این استادیوم مجازی مجهز به سیستم آنالیز تصویر و فناوری شناسایی گل “شارپ چشم” است.چشم شاهین) اراده.

زیرا سونی در حال توسعه است استادیوم فوتبال متاورسی با این فرض که مجهز به آخرین فناوری است، همکاری کنید. حامیان درگیر مجازی در این ورزشگاه می توانند مسابقات فوتبال از سراسر جهان را تماشا کنند. در واقع این ورزشگاه شکل مجازی ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی خواهد بود.

قرارداد 3 ساله لیگ برتر دیجیتال پایونیر با سونی امضا کردند. اگرچه این قرارداد به تازگی امضا شده و این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، اما کارشناسان این شرکت برنامه های اولیه ای را برای طراحی استادیوم فوتبال تدوین کرده اند تا بتوانند آن را در دنیای دیجیتال متوارس پیاده سازی کنند.

استادیوم فوتبال متاورس

مقامات منچسترسیتی که روی این پروژه کار می کنند پیش بینی می کنند که استادیوم مجازی به هواداران اجازه می دهد تا مسابقات فوتبال را در همه جا تماشا کنند و دیگر نیازی به تماشای زنده نخواهند داشت.

کاربران Metavars از طریق هدفون واقعیت مجازی آنها می توانند تجربه ای متفاوت از این دنیای مجازی داشته باشند. توسعه دهندگان در فوتبال و واقعیت مجازی آنها بر این باورند که این فناوری اکنون به آن امکان می دهد بازی ها را در نسخه دیجیتالی مشابه بازی های ویدیویی فیفا انجام دهد. با این حال، در آینده، هواداران فرصت های بیشتری خواهند داشت.

اندی اچ، یکی از بنیانگذاران رسیل. این شرکتی است که بازی می کند Metawar Player 22 او که توسط لیگ برتر برای آموزش بازیکنان تأسیس شده است، گفت که دنیای متوارس به زودی به فناوری بیشتری مجهز می شود و این شرکت امیدوار است که مصرف کنندگان بتوانند در چنین مکانی توانایی های بیشتری داشته باشند.

باید دید آیا کاربران از استادیوم مجازی متاورسی استقبال خواهند کرد و آیا این پروژه موفق خواهد بود یا خیر.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

پاربرگ سایت

تماس با ما