مجیدی و نشست خبری اصلی – سه رشته ورزشی


کد اطلاعات: 1813634 |
22 اسفند 1400 16:15 |
721 بازدید |

0
نظرات

شاید صالح به کنفرانس بیاید

سرمربی استقلال هنوز به طور رسمی به جدایی دو مدافع اصلی تیمش واکنشی نشان نداده و همه منتظر پایان سکوت او هستند.

به گزارش “ورزش سه”، فرهاد مجیدی که در دوران حضورش در کادرفنی قبل از شروع لیگ بیست و یکم، همکاری با مدیرانی چون امیرحسین فتحی، احمد سعادتمند و احمد مددی را در استقلال و پس از مدت کوتاهی تجربه کرد. در آن زمان، روابط دو طرف تیره و نامشخص بود و اکنون در موقعیت جدیدی قرار گرفته است.

مجیدی که از ابتدای فصل رابطه خوبی با مصطفی آجورلو داشته، سعی کرده تمام نیازهای مربیگری او را نیز برطرف کند و همیشه از فرهاد مجیدی حمایت کرده است، حالا با تقسیم دو مدافع کلیدی خود روزه گرفته و تلاش می کند. تا زمانی که حاشیه کامل شود و وضعیت فعلی به درستی تنظیم شود، بی صدا پایان دهید.

سرمربی استقلال پس از حضور در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی در نشست خبری پس از بازی و همچنین قبل و بعد از بازی مقابل نساجی غایب بود و دستیار خود را به مطبوعات فرستاد تا سکوت کند و قصد جدایی داشته باشد. یزدانی واکنشی نشان نداد.

استقلال روز یکشنبه 15 اسفند در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان می رود و سرمربی استقلال باید روز شنبه در نشست خبری پیش از این دیدار مهم و معتبر شرکت کند. باید دید فرهاد مجیدی به سکوت خود پایان می دهد یا صالح مصطفوی به زودی سپری در برابر سکوت مجیدی می شود.

بدون شک هواداران استقلال و البته رسانه ها منتظر موضع مجیدی برای جدایی مرادمند و یزدانی هستند، چه او اولین پالس منفی همکاری اش با آجورلو را در ژست علیه سرمربی ارسال کند یا روی دیستروی بایستد. با حمایت از زحمات مدیران.

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد تا کمتر از 24 ساعت دیگر به این سوالات پاسخ داده می شود و موضع مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مشخص می شود مگر اینکه سرمربی جوان استقلال تصمیم بگیرد، ساکت باشید!

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

پاربرگ سایت

تماس با ما