ماتادور جدید؛ حتما مراقب مهدی طارمی باشید! (عکس) :: سه ورزش


تمجید کوریره دلا اسپورت از ستاره ایرانی؛

کوریره دلا اسپورت معروف در گزارشی به تمجید از توانایی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخت.

شناسه اطلاعات: 1810822 –
26 بهمن 1400 ساعت 20:20 –
1,339 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، رقابت های اروپایی این هفته از سر گرفته می شود و پورتو که در نهایت در ترکیب سخت خود مجبور به بازنشستگی در لیگ قهرمانان اروپا شده، حالا به مصاف این تیم می رود.لاتزیو در لیگ اروپا زیر نظر مائوریسیو ساری.

پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم هایی مانند لیورپول، میلان و اتلتیکو مادرید به برتری رسید اما در نهایت متاسفانه اجازه صعود به آنها را نداد. حالا کوریره دلا اسپورت در گزارشی مدعی شده مهدی طارمی خطر شماره یک خط حمله پورتو است و لاتزیو باید مراقب این مهاجم باشد.

در این گزارش آمده است؛ خطر شماره یک پورتو را باید مهدی طارمی، مهاجم 29 ساله ایرانی دانست که در این فصل بی امان گلزنی کرده است، پس لاتزیو باید مراقب او باشد. مهدی طارمی امسال ثابت کرد که می تواند در سطح بالایی بدرخشد.
او با 12 گل و 8 پاس گل در 21 بازی در لیگ پرتغال بازیکنی خوش اندام، چابک و گلزن است. در مجموع با احتساب پورتو در لیگ قهرمانان و جام حذفی پرتغال، او در این فصل در 31 بازی 14 گل زده و 10 پاس گل داده است.

مهدی طارمی ماتادور جدید است.

هواداران پورتو و مطبوعات پرتغالی پیش از دیدار مقابل لاتزیو به تمجید از مهدی طارمی پرداختند. او پنجمین گل خود را در شش بازی اخیر خود مقابل اسپورتینگ لیسبون در هفته پایانی لیگ پرتغال به ثمر رسانده است.

مهدی طارمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران تنها در دیدار مقابل ماریتیمو غایب بود و نتوانست برای پورتو به میدان برود. در واقع مهدی طارمی همزمان کشورش را به جام جهانی 2022 رساند. گل او به عراق در تهران عاملی تعیین کننده برای جشن گرفتن جام جهانی بود.

سرجیو کونسیچ سرمربی پورتو حساب ویژه ای روی این ستاره گلزن باز کرده و امیدوار است با گلزنی مهدی طارمی در همین دیدار شانس صعودش را افزایش دهد. بنابراین بیانکوچلستی مدافع باید در گلزنی این مهاجم ایرانی دقت زیادی داشته باشد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

پاربرگ سایت

تماس با ما