قرض گرفتن از خط میانی؛ استقلال بدون دفاع فردا :: ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1811997 |
03 اسفند 1400 16:26 |
3,518 بازدید |

1
نظرات

غیبت یزدانی، مرادمند و وریا;

استقلال فردا در شرایطی به مصاف فجرسپاسی می رود که فرهاد مجیدی سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، پایان عملیات نظامی یا معافیت حسین مرادمند و سیاوش یزدانی باعث شد تا فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی رسماً اعلام کند که طبق صحبتی که با مدیریت باشگاه شما داشته، قطعاً این کار را انجام خواهد داد. هر دو بازیکن رو بازی کن فردا تا دست مجیدی خالی نشه کامل تو دفاع.

در کنار یزدانی و مرادمند وریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی جایی در لیست استقلال برای رویارویی با فجر وجود ندارد و به گفته فرهاد مجیدی محمد دانشگر به دلیل مصدومیت جزئی و ابوالفضل جلالی به دلیل سرما حضور آنها مقابل حریفان شیرازی است. در مه؛ البته احتمال حضور هر دو بازیکن در بازی فردا وجود دارد.

با این حال، استقلال در هفته نوزدهم با آرایشی کاملا متفاوت از آنچه هفته گذشته فاش کرد، حاضر می شود.

بازی سه دفاعی را ادامه دهید و به جوانان میدان بدهید؟

آنچه در دفاع بعد از استقلال مشخص است این است که فرهاد مجیدی از روزبه چشمی در قلب دفاع به عنوان بازی مقابل ذوب آهن استفاده می کند. اما در غیاب یزدانی و مرادمند جای سوال است که آیا مجیدی سیستم را تغییر می دهد یا از بازیکنان جوانش برای تشکیل تیمش استفاده می کند. اگر دانشگر برای همراهی استقلال مشکلی نداشت، روزبه چشمی و محمد دانشگر هر دو مدافع آبی‌ها بودند و اگر استقلال می‌خواست با سه مدافع محمدجواد بهفرین بازی کند، ممکن بود مجیدی از مدافع جوان آبی‌ها در گزینه اول استفاده کند.

* زیبر، فرهاد در دفاع غافلگیر شد؟

زبیر نیکونفس، هافبک آبی های جنوبی که در این فصل در خط هافبک و خط دفاعی عملکرد خوبی داشته است، می تواند نامزدی در قلب خط دفاعی باشد. حدود یک دهه پیش که به تازگی در صنعت نفت آبادان به فوتبال ایران معرفی شده بود، تجربه بازی در دفاع را داشت و بعید است در آن روزها فرهاد مجیدی گزینه های زیادی برای استقلال نداشته باشد.این هافبک باتجربه از خط دفاعی استفاده می کرد. و او را در میانه خط دفاع استقلال به صورت غافلگیرانه نشان داد.

* بازگشت به سیستم حفاظتی 4

در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر بود که فرهاد مجیدی در بازی لیگ بیست و یکم از چهار دفاع استفاده کرد. او در آن دیدار و در غیاب عارف آغاسی و محمد دانشگر، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی را به عنوان دو مدافع میانی و وریا غفوری و جعفر سلمانی را به عنوان مدافعان راست و چپ استقلال قرار داد. با توجه به عدم حضور دو مدافع میانی کلیدی استقلال در بازی فردا و غیبت وریا غفوری، انتخاب چهار مدافع دور از دسترس نیست و فرهاد مجیدی در پست دفاع میانی روزبه چشمی و محمد دانشگر و صالح. حردانی و جعفر سلمانی در موقعیت راست و چپ خط دفاع آبی ها.

* تصمیم نهایی

باید دید از فرضیه های مطرح شده برای دفاع استقلال در روزی که فرهاد مجیدی در واقع محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و وریا غفوری را در اختیار نداشت و احتمال غیبت محمد دانشگر و ابوالفضل جلالی وجود دارد. با نظام و افراد برای حفظ رهبری و بی ثباتی خود در مقابل فجرسپاسی پیش قدم می شوند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما