صرافی FTX واحد ارز دیجیتال جدید را به دنیای بازی می آورد | دیجیاتو


صرافی ارز دیجیتال FTX نهاد جدیدی را راه اندازی کرد تا ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تبدیل (NFT) را به جهان ارائه کند. بازی های ویدیویی بیاورید. طبق گزارش ها، پروژه اولیه این واحد راه اندازی یک پلتفرم برای ارائه ارز دیجیتال به عنوان یک سرویس است تا توسعه دهندگان بازی بتوانند توکن ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

به گزارش بلومبرگ، سخنگوی FTX گفت: “ما در حال راه اندازی یک واحد هستیم.” بازی های FTX ما چون بازی‌ها را پلتفرمی جذاب برای استفاده از ارزهای دیجیتال می‌دانیم. بیشتر از 2 میلیارد گیمر در دنیا افرادی هستند که با آیتم های بازی دیجیتال سروکار دارند و آنها را جمع آوری می کنند. اکنون زمان آن است که آنها صاحب وسایل دیجیتال شوند.”

واحد جدید FTX گواهی بر تلاش های مداوم برای وارد کردن محصولات بلاک چین به دنیای بازی است. البته، بر خلاف توسعه دهندگان بازی که از رمزارزها و توکن های غیرقابل جایگزینی به عنوان روشی جدید برای پول درآوردن آنها می دانند که گیمرها به طور جدی در مورد نیاز به فناوری بلاک چین در این زمینه تردید دارند.

FTX Exchange نگرانی های گیمرها را تشخیص می دهد

برت هریسون، رئیس FTX USA، می‌گوید این شرکت معتقد است که بلاک چین را می‌توان با قابلیت‌های بازی فعلی ساخت و تأثیری جدی بر تجربه بازیکن نمی‌گذارد. در ماه های اخیر، بسیاری از ناشران بازی های ویدیویی مجبور به اعتراض شده اند. پروژه NFT را لغو کنید خودشان شدند. سایر منتقدان بلاک چین می گویند که در حال حاضر بازارهای زیادی برای تغییرات آیتم های درون بازی وجود دارد و نیازی به فناوری جدید ندارد.

هریسون گفت: “من فکر می کنم اکثر مخالفان نگران هستند.” شکاف ظهور استودیوهای بازی سازی منجر به خلق بهترین بازی ها شده است. ما معتقدیم فناوری بلاک چین ویژگی‌های موجود بازی، از جمله نمادها، تم‌ها و جوایز درون بازی را به آیتم‌های توانمند گسترش می‌دهد. معامله بازی را خاموش کن با این حال، لذت بردن از بازی برای همه بازیکنان، از جمله کسانی که نمی‌خواهند در این فضا شرکت کنند، بدون توجه به وجود یا عدم وجود فناوری بلاک چین در بازی، همیشه باید در اولویت باشد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

پاربرگ سایت

تماس با ما