شش حرکت عمده برای افزایش ثروت تا سال 2022



زمان خوبی است که نگاه دقیق تری به امور مالی خود بیندازید و برای سال جدید برنامه ریزی کنید. و ما فکر می‌کنیم که سال 2022 ممکن است با فرصت‌های زیادی برای پول‌سازی نیز آماده باشد.

اگر می‌خواهید از همین حالا شروع به کسب درآمدهای کلان کنید، ما فهرستی از شش راه برای تقویت مالی و افزایش ثروت خود تا سال 2022 گردآوری کرده‌ایم.

با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات درآمد غیرفعالی کسب کنید

تصور کنید که هر چند ماه یک بار چکی را از طریق پست دریافت می کنید که فقط مقدار کمی پول در یک حساب دارد. عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

با Fundrise، سرمایه گذاری از حداقل 10 دلار می تواند از طریق توزیع فصلی شروع به کسب درآمد غیرفعال کند. شما قادر خواهید بود در برخی از داغ ترین معاملات املاک و مستغلات بدون دردسرهای ناشی از داشتن خانه سرمایه گذاری کنید.

کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد تا یک حساب کاربری با ایمیل و رمز عبور خود راه‌اندازی کنید، و تا زمانی که بدانید برای شما مناسب است، نیازی به سرمایه‌گذاری یک سکه ندارید. مطمئن شوید که با کلیک روی پیوند در ایمیلی که برای شما ارسال کرده اند، حساب خود را تأیید کنید.

سرمایه گذاری ریسک دارد. Fundrise حداقل از سه ماهه دوم 2016 تحویل های سه ماهه را پرداخت کرده است، اما پرداخت های شما تضمین نشده است.

برای این سرویس، سالانه 0.85 درصد کارمزد مدیریت دارایی و 0.15 درصد هزینه مشاوره سرمایه گذاری سالانه پرداخت خواهید کرد.

برای Fundrise اینجا ثبت نام کنید

این پیشنهاد جایزه آنلاین جیبی 200 دلاری

پس از صرف 1000 دلار در 90 روز اول افتتاح حساب. اگر در زمینه کارت های اعتباری تازه کار هستید، ایده بازی چند کارت می تواند استرس زا باشد. این کارت نوآورانه واقعاً به شما امکان می دهد نوع هزینه ای را که می خواهید برای دریافت بالاترین نرخ بازگشت هر ماه انتخاب کنید.

با کارت اعتباری سفارشی‌شده پاداش نقدی Bank of America®، می‌توانید تا 3٪ وجه نقد در دسته انتخابی خود (ناهار، بنزین، بهسازی خانه / مبلمان، خرید آنلاین، یا موارد دیگر) دریافت کنید. این یکی از بهترین و منعطف ترین گزینه های تخفیف موجود است!

علاوه بر این، دارندگان کارت جدید می توانند فورا جوایز نقدی دریافت کنند – پس از خرج کردن 1000 دلار در 90 روز اول افتتاح حساب، 200 دلار پاداش آنلاین دریافت کنید.. از کارت خود فقط در صورت نیاز در پمپ بنزین یا خواربار فروشی استفاده کنید و به راحتی می توانید نیازهای خرج خود را برآورده کنید.

بهترین قسمت؟ دارند سالانه رایگان.

برای اعمال، اینجا کلیک کنید

با تنوع بخشیدن به طلا برای نوسانات بازار آماده شوید

نوسانات بازار سهام می تواند از نظر مالی مضر باشد، به خصوص زمانی که شما در شرف بازنشستگی هستید. شما می توانید سرمایه گذاری خود را به یک حساب پس انداز منتقل کنید، اما آیا اخیراً نرخ بهره را مشاهده کرده اید؟ گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید – تنوع بخشیدن به طلا.

قیمت طلا با بازار سهام و دلار همبستگی دارد. یک بار پایین، دیگری بالا. اگر می خواهید از صندوق بازنشستگی خود محافظت کنید، داشتن یک سرمایه گذاری متنوع می تواند به شما در سازگاری با تغییرات آب و هوایی کمک کند.

Gold Alliance یک توزیع کننده مشهور فلزات گرانبها و متخصص در IRAهای فلزات گرانبها است. آنها انتقال پول از حساب بازنشستگی فعلی شما (مانند 401 (K) یا IRA) به یک فلز گرانبها IRA – بدون مالیات یا جریمه را ساده می کنند.

Gold Alliance بسته‌های طلای رایگان را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند در مورد اینکه چرا طلا و نقره می‌توانند انتخاب‌های هوشمندانه‌ای برای تنوع بخشیدن به سبد سهام شما و نحوه عملکرد آن باشند، بیشتر بدانید.

اکنون راهنمای رایگان خود را دریافت کنید

به شما قرض بدهید تا وام مسکن خود را وام بگیرید.

بله ما انجام دادیم. اگر می خواهید یک تن در ماه آینده پس انداز کنید – 100 دلار، 200 دلار، 500 دلار – باید وام مسکن فعلی خود را اکنون لغو کنید.

ابزار جدید ما به شما کمک می کند پیشنهادات و نرخ های وام مسکن را مقایسه کنید و می تواند کمک مالی مجدد وام مسکن خود را برای شما آسان تر کند. این بدان معناست که شما می توانید نرخ بهره خود را کاهش دهید، پرداخت های ماهانه خود را کاهش دهید، و حتی در خانه خود سریعتر سهام ایجاد کنید … از این گذشته می توانید در پول خود صرفه جویی کنید و فضای تنفس خود را افزایش دهید.

حتی می توانید برای پس انداز هنگفت از برداشت پول نقد استفاده کنید. پولی که به دست می آورید می تواند به شما کمک کند بدهی های با بهره بالا را بشکنید. یا می توانید از آن فرصت سرمایه گذاری بالقوه ای که اکنون پول نقد دارید استفاده کنید. امکانات بی پایان هستند، اما شما دیوانه هستید که ببینید چقدر می توانید برگردید.

ببینید نرخ بهره و پرداخت های شما چقدر می تواند کم باشد

بهتر از 1 درصد ثروت بسازید

1% لیاقت تمام دارایی ها را ندارد. پس چرا ما همچنان اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد؟

Deserve یک خبرنامه ایمیلی است که به شما می آموزد چگونه هوشمندانه سرمایه گذاری کنید، درآمد بیشتری کسب کنید و زندگی دلخواه خود را داشته باشید. این برای 99٪ شورشیان رادیکال است که مانند جهنم می جنگند تا حفظ شوند. استفاده آسان، در کمتر از 5 دقیقه در روز، آخرین منابع مالی، اطلاعات و روندهای پولی را دریافت خواهید کرد که می تواند سال ها بر کیف پول شما تأثیر بگذارد.

به Worthy Today (رایگان) بپیوندید

پاداش: بیمه ماشین خود را لغو کنید.

خبر بدی داریم در نهایت می توانید هر سال 500 دلار برای بیمه ماشین درجه دوم گران قیمت خرج کنید. و احتمالاً باید بیمه نامه موجود خود را لغو کنید. اکنونچون چیز بهتری وجود دارد.

این ابزار جدید از FinanceBuzz می تواند به شما بگوید که آیا برای بیمه خودرو خود بیش از حد پرداخت می کنید تنها با چند کلیک. به طور متوسط، ما سالانه حدود 500 دلار پس انداز برای رانندگان پیدا می کنیم. و هنگامی که آن را امتحان کنید، دیگر نیازی به جستجوی بیمه مقرون به صرفه نخواهید بود زیرا ما شما را با کمترین نرخ هایی می یابیم که سایر شرکت ها نمی توانند با آن مطابقت کنند.

اوه، و همچنین رایگان است. و بیا – شما نمی توانید به ما بگویید که نمی خواهید تا 500 دلار پس انداز کنید. برای اینکه بفهمید تا 500 دلار یا بیشتر در سال ضرر می کنید، فقط کد منطقه خود را در اینجا وارد کنید، به چند سوال پاسخ دهید و ببینید که آیا بیش از حد پرداخت شده اید یا خیر. کمتر از 2 دقیقه طول می کشد.

ببینید آیا شما بیش از حد پرداخت می کنید



Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما