ساعت های هوشمند میزان فعالیت بدنی افراد را تا 35 درصد افزایش می دهند.


نظرسنجی انجام شده توسط شرکت AIA Health استرالیا این امر نشان می دهد ساعت هوشمند اپل در این مطالعه می تواند تحرک و فعالیت بدنی گروه مورد مطالعه را تا 35 درصد افزایش دهد.

در سال 2020، شرکت بیمه سلامت استرالیا AIA اهمیت ساعت های هوشمند را در فعالیت های افرادی که به طور انحصاری از آن ها استفاده می کنند، به Vitality گفت. اپل واچ تشویق شوند. وی سپس اعلام کرد کسانی که در برنامه سلامت ثبت نام کنند و اهداف خود را دنبال کنند، اپل واچ دریافت خواهند کرد.

AIA در گزارش جدیدی اعلام کرد: با مقایسه فعالیت‌های انسانی در سال 2019، قبل از اینکه اهمیت ساعت‌های هوشمند را برای انسان توضیح دهیم و در سال 2020 – پس از آن، متوجه شدیم که ساعت‌های هوشمند فعالیت انسان را افزایش خواهند داد. نتایج به طور دقیق نشان می دهد که افراد 50 ساله بیشترین استفاده از ساعت هوشمند را در بخش سلامت دارند و میانگین فعالیت آنها 35 درصد افزایش یافته است. سایر گروه‌های سنی نیز از مزایای سلامت ساعت‌های هوشمند سود می‌برند.»

AIA معتقد است وقتی مردم از آنجا می آیند ساعت هوشمند آنها از آن برای نظارت بر تغییرات فیزیکی خود به طور منظم استفاده می کنند – به عنوان مثال، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح ورزش و غیره. – همچنین ساعت هوشمند قابلیت اطلاع رسانی در صورت غیر فعال بودن را دارد. به این ترتیب افراد توجه بیشتری به فعالیت های روزمره خود می کنند.

برای تایید یافته های خود، AIA نتایج 118 عضو این برنامه را تجزیه و تحلیل کرد. این شرکت همچنین از داده های سال گذشته برای مقایسه نرخ رشد استفاده کرد.

این شرکت گفت: «فعالیت بدنی افراد قبل از تشویق به استفاده از این نوع ساعت بسیار کم بود. بنابراین می توان آن را یک اختلال اجتماعی دانست. اما داده های مقایسه ای نشان می دهد که AIA Vitality منجر به افزایش قابل توجهی در سطح فعالیت بدنی مردم استرالیا شده است.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

پاربرگ سایت

تماس با ما