راهنمای خرید آنتی ویروس: انتخاب بهترین ن

کاربران همواره اطلاعات، فایل‌ها، عکس‌ها ، فیلم‌های شخصی خود و اسناد کاری بسیاری مهمی را در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنند. با خرید از ما بهترین و سریعترین پشتیبانی را از طریق تلفن، تلگرام، ایمیل و یا تیکت پشتیبانی دریافت خواهید کرد. ◀ کاربران گرامی با توجه به اینکه سرورهای سایت در ایران قرار دارند توصیه میشود در مدتی که در سایت حضور دارید VPN خود را خاموش نگهدارید زیرا در اتصال به درگاه های بانکی نیز ممکن است دچار مشکل شوید.

هنگامی که به دنبال خرید یک نرم افزار آنتی ویروس هستید، در حقیقت به دنبال یک ابزار محافظتی قدرتمند برای کامپیوتر خود هستید. با توجه به رشد روزافزون تهدیدات امنیتی در دنیای دیجیتال، استفاده از یک آنتی ویروس مطمئن و کارآمد بسیار ضروری است.

آیا با خرید لایسنس ایست از بنیان سافت، می‌توانیم آن را در پنل مای ایست ثبت کنیم؟بله لایسنس محصولات ایست قابلیت ثبت در myeset.com را دارند. هسته هوشمند آنتی ویروس نود32 با شناسایی و از بین بردن این نوع ویروس ها ایمنی کامل سیستم شما را حفظ می کند. هر نرم افزاری به موازات مزایا و ویژگی‌های مثبتی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است. از معایب این آنتی ویروس قدرتمند نیز می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

در این راهنما، به شما راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین نرم افزار آنتی ویروس را برای خود انتخاب کنید.

یکی از جدید‌ترین معضلات کاربران اینترنت آلوده شدن سیستم‌های آن‌ها به باج افزار ها (Ransomware) است. زمانی که سیستم شما آلوده به باج افزار می‌شود، تمامی فایل‌ها رمزنگاری و دسترسی به آن‌ها منوط به پرداخت وجه به باج گیر می‌باشد. با داشتن آنتی ویروس ایست شما در برابر حملات و اجرایی شدن باج افزار ایمن می‌شوید. BullGuard آنتی ویروس قدرتمند و سبک که تنها ایرادش نیاز به نصب مکمل هایی مثل اینترنت سکوریتی و فایروال در کنار آنتی ویروس است، این نرم افزار وظیفه شناسایی و از بین بردن ویروس ها را به خوبی انجام می دهد.

سلام
من چندین ساله که مشتریتون هستم و از سایت قدیمیتون که original-key.com بود خرید میکردم. گروه IranSetup در دوم مهرماه 1385 با هدف برقراری پایگاهی که بتواند ایمنی رایانه های کاربران را تأمین کند راه اندازی شد. ▪️ شما در این پلن حق تغییر اطلاعات اکانت را نخواهید داشت (به دلیل استفاده همزمان چند نفر از اکانت) و تا آخرین روز اشتراک در صورت بروز هرگونه مشکل برای اکانت فعلی اکانتی جدید به شما داده خواهد شد.

1. تعیین نیازهای خود

بسیاری از کاربران میتوانند از پلان اول آنتی ویروس استفاده کنند و هزینه بالاتری را پرداخت ننمایند، ولی در صورتیکه کاربری افراد از کامپیوترها حرفه ای تر شود به همان نسبت نیز پکیج آنتی ویروسی که تهیه میکنند نیز باید حرفه ای تر باشد. پس از انتخاب آنتی ویروس، درخواست خرید لایسنس اورجینال آن را در پنل ایرانیکارت ثبت کنید. در نادمارکت تمامی لایسنس eset endpoint antivirus محصولات اورجینال و با مناسبترین قیمت به مشتری ارائه می شوند. تمام سعی ما ارائه ی قیمت منصفانه است تا کاربران بتوانند با بهترین قیمت از محصولات اورجینال بهره مند شوند. روی آنتی ویروس پسورد گذاشتم، اما فراموش کردم چه کاری باید انجام بدهم ؟در صورتی که آنتی ویروس اورجینال تهیه کرده باشید می‌توانید از گزینه Recover Password استفاده کنید.

انتخاب دامنه وب سایت

نخستین مرحله برای خرید یک آنتی ویروس، تعیین نیازهای خود است. به عنوان مثال، آیا شما یک کاربر عادی هستید که فقط به اینترنت و ایمیل دسترسی دارد؟ یا شما یک کاربر پیشرفته هستید که به پیشرفته ترین ویژگی های امنیتی نیاز دارد؟ با تعیین نیازهای خود، می توانید بهترین نرم افزار آنتی ویروس را برای خود انتخاب کنید.

2. بررسی ویژگی ها

سالهاست که مشتری اوریجینال کی هستم و برای خودم و اطرافیان از این سایت خرید میکنم. با سلام خدمت اورجینال کی
فکر کنم از زمان راه انداری این سایت من عضو شدم
لایسنس ها عالی
نود 32 و کسپراسکای اسنفاد.. لطفاً پیش از خرید محصول ، از سازگار بودن آن با کامپیوتر یا تلفن همراه خود مطمئن شوید سپس اقدام به خرید نمائید. ▪️ بعد از خرید اکانت مکافی یک اکانت اشتراکی به شما تحویل داده خواهد شد که تا آخرین روز اشتراک پشتیبانی و گارانتی خواهد شد.

قبل از خرید، بهتر است ویژگی های مختلف نرم افزارهای آنتی ویروس را بررسی کنید. برخی از ویژگی های مهم شامل اسکن در زمان واقعی، حفاظت از فایل ها و پوشه ها، آپدیت خودکار و جستجوی ویژگی های پیشرفته مانند قابلیت آنالیز فایل های مشکوک، فایروال و حالت گذرا است. با بررسی ویژگی ها، می توانید نرم افزار مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

آرانکو خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از کلیه مشتریان، کاربران و نمایندگان خود می‌داند. راه حل های آنتی ویروس بیشتر از لپ تاپ ها، رایانه های اداری، تلفن های هوشمند و تبلت ها محافظت می کنند. آنها از خاطرات گرانبها، پلی لیست های موسیقی و عکس و اسناد مهم در برابر تخریب توسط بدافزار محافظت می کنند. اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروسشما محافظت در برابر چالش ها و آخرین تهدیدات کارایی دارد. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، این قابلیت را دارند و در اطلاع رسانی به کاربر، پنجره Pop-Up باز می شود. برتری ما در قیمت مناسب، تحویل سریع لایسنس و پشتیبانی مطلوب محصولات است.

این برنامه با ارائه امکاناتی مانند حفاظت از فایل‌ها، پوشه‌ها و داده‌های شخصی، جلوگیری از حملات فیشینگ، حفاظت از وب‌سایت‌ها و اطلاعات بانکی، جلوگیری از تهدیدات Zero-Day و… علاوه بر این، نود 32 اینترنت سکیوریتی با تلفیق تکنولوژی‌های مختلفی مانند ضد جاسوسی، ضد ویروس، ضد تروجان، فایروال، ضد اسپم و… برنامه های رایگان در مقابل نرم افزارهای غیررایگان برنامه های امنیتی رایگان مختلفی در دسترس قرار دارند که می توانند موارد مختلفی از جنبه های امنیتی کامپیوتر شما را محافظت نمایند. بسیاری از این نرم افزارهای رایگان نسخه های محدود شده برنامه های غیررایگان هستند که کمپانی ها با امید اینکه شما آنها را به نسخه های بالاتر بروزرسانی کرده و نسخه های بالاتر را خریداری کنید آنها را ارائه می دهند. از جنبه های منفی این آنتی ویروس ها نداشتن پشتیبانی های تلفنی و آنلاین است که معمولا توسط ما ایرانی ها کمتر استفاده می گردد، همچنین برخی محدودیت ها در برنامه، برای مثال غیرفعال شدن اسکن ایمیل ها و غیره. امروزه بیش از چهل تا شصت شرکت تولید و توسعه آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی اقدام به تولید آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شرکتی (تحت شبکه) و مراکز داده و محیطهای مجازی و ابری می کنند.

3. مطالعه نظرات کاربران و مقایسه

از محصولات اورجینال کسپرسکی که میتوانید آن را خرید نمایید میتوان به فروش آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اورجینال و آنتی ویروس کسپرسکی آنتی ویروس اورجینال اشاره کرد. دیگر آنتی ویروس های اورجینال کسپرسکی هم در این فروشگاه به فروش میرسند و شما میتوانید تمامی محصولات شرکت کسپرسکی را خرید نمایید. حال با بررسی موارد فوق میتوانید از بین برترین برندهای آنتی ویروس یا بهترین آنتی ویروس هایی که کاندید خود نموده اید، پکیج ضد ویروس مناسب برای سیستم سخت افزاری و نرم افزاری خود را انتخاب کنید. در حین خرید آنتی ویروس حتما دقت کنید تعداد کاربران مجاز به استفاده از لایسنس شما و مدت زمان فعال بودن و استفاده از آنتی ویروس را مشاهده و مقایسه نمایید تا بهترین گزینه را انتخاب نموده باشید. اما علاوه بر خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال و همچنین نقد و بررسی انواع آنتی ویروس اورجینال این فروشگاه دارای بخش ساپورت نیز میباشد.

مطالعه نظرات و بررسی های کاربران و مقایسه انواع نرم افزارهای آنتی ویروس بسیار مهم است. با خواندن نظرات دیگران، می توانید راهنمایی های مفیدی در مورد عملکرد و قابلیت های نرم افزارها بدست آورید. همچنین، می توانید نرم افزارها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید آنتی ویروس

خرید فروش آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر – Bitdefender

4. در نظر گرفتن قیمت

خرید آنتی ویروس

ESET_antivirus_comparativesESET بیش از هر برند دیگری جوایز “Advanced+” را در تست های عملکرد دارد. برای دریافت رتبه برتر، محصول باید دارای نرخ تشخیص اکتشافی عالی و مثبت کاذب پایین باشد. شما با ایمیل خودتان و به نام و مشخصات خودتان لایسنس را فعال می‌نمایید. آنتی ویروس‌های متنوعی در بازار فناوری وجود دارند که به صورت اورجینال قابل…

هرچند که ابزارهای آنتی ویروس بسیار مهم هستند، اما قیمت نیز نقش مهمی در انتخاب آنتی ویروس مناسب برای شما ایفا می کند. پیش از خرید، قیمت نرم افزارها را مقایسه کنید و با توجه به بودجه خود، گزینه ای را انتخاب کنید که بهترین ارزش را برای پول شما به ارمغان بیاورد.

  • طراحی شده توسط آن لایسنس — 2021 © تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است.
  • و اما آنتی ویروس اورجینال دیگری که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید آنتی ویروس اورجینال سیمانتک یا همان نورتون میباشد.
  • این نرم افزار در هنگام اسکن کامپیوتر سرعت آن را پایین نمی آورد اما به طور کلی خود نرم افزار منابع بالایی را برای نصب نیاز دارد، به همین دلیل برای کامپیوترهای با سخت افزار ضعیف تر توصیه نمیشود.
  • برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود مشابه آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 عمل کنید.
  • برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند.

نتیجه

خرید یک آنتی ویروس مطمئن و کارآمد می تواند به شما در حفظ امنیت دیجیتال کمک کند. با تعیین نیازهای خود، بررسی ویژگی ها، مطالعه نظرات کاربران و در نظر گرفتن قیمت، می توانید بهترین نرم افزار آنتی ویروس را برای خود انتخاب کنید.

با عضویت در کانال تلگرام IranSetup از لایسنس های رایگان ، تخفیف در صفحات پنهان ، آموزش‌ها ، اطلاعیه ها و هشدارها مطلع شوید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

پاربرگ سایت

تماس با ما