دانلود مجموعه بازی های دوبله فارسی برای کامپیوتر – ایرانی دیتا

شرکت Illusion Softworks با ارائه ی تریلری از این بازی ، این نمایشگاه را در ذهن طرفداران بازی مافیا جاودانه کرد. تنها بازی معروفی که Illusion Softworks ارائه داده بود ، Vuetcong 2 بود که دو سال بعد منتشر شد. با این بازی بود که شرکت Illusion Softworks جایگاه ویزه ای را در بین بازیکن های بازی های کامپیوتری به دست آورد و کمکی برای فروش بالای محصولات این شرکت نظیر Vietcong 2 شد. باعث شد که این بازی به موفقیت چندانی دست پیدا نکند. بازی مافیا 2 نسخه کم حجم شده آن، به راحتی بر روی رایانه هایی با گرافیک و پردازنده های ضعیف نیز با کیفیت و FPS بسیار خوبی اجرا می شود و می تواند یک تجربه جذاب از بازی های جهان باز را برای شما پدید آورد. در این بازی یک خانواده ی مافیایی ، مسائل و مشکلات آنان و حتی مسائل خصوصی شخصیت اول آن به زیبایی به تصویر کشیده می شد. همه ی آن ها منتظر دیدن تریلری از آن بودند و حتی جشن هایی اینترنتی ای نیز مدیران سایت های بازی مافیا ترتیب داده بودند. شاید اولین چیزی با دیدن تریلر این بازی توجه همگان را به خود جلب کند ، گرافیک آن باشد.

دانلود مافیا 2

استودیو هنگر ۱۳ بازی MAFIA III را کاملا در اختیار شما قرار داده است تا هر تصمیمی که می خواهید بگیرد و برای خود یک مافیا شوید و حس مافیا بودن را پیدا کنید. در ادامه جو با استفاده از رابط های خود کاری می کند که ویتو از جنگ معاف شود؛ اما این به معنی پایان یافتن مشکلات نیست و ویتو متوجه می شود پدرش قبل از مرگ مقدار زیادی پول قرض گرفته و طلب کار، یک هفته به آنها برای پرداخت پول فرصت داده. در این لحظه داستان بازی Mafia 2 به پایان میرسد. ایمپاسترها در اصل همان مافیا و گادفادر هستند، ولی با نامی متفاوت. در صورتی که اقداماتشان را در خفا و بدون فاش شدن به خوبی به پایان برسانند، ایمپاسترها یا همان گروه مافیا پیروز بازی میشود. داستانی ترازدی که پایان آن قابل حدس بود ، اما هیچگاه نمی شد وقایع بعد از آن را حدس زد.

هنگامی که شخصیت ها حرف می زنند ، فقط دهان آن ها تکان نمی خورد. گرافیکی را که این موتور برای نسخه ی مافیا ارائه داد ، در آن تاریخ برای بازی های کامپیوتر بی سابقه بود. از مهم ترین ایراداتی که در نسخه ی مافیای این موتور رفع شد ، باگ های گرافیکی آن بود. خبرنگار گیم اسپات هم در یک مصاحبه ی کوتاه با دنیل واورا ، از وی سراغ مافیا 2 را گرفت که باز هم جواب واضحی از وی ارائه نشد.(ما از موفقیت این بازی خوشحالیم و بازی هایی را در آینده خواهیم ساخت که طرفدارانمان را راضی نگه دارد) به طور حتم هیچ کس فکر نمی کرد که مافیا 2 ای که انتظار دیدنش را در این نمایشگاه دارند ، با 4 سال تاخیر می توانند آن را در غرفه ی 2k Games مشاهده کنند. این شایعه ها زمانی قوت گرفت که هیچ گاه سازندگان مافیا ، خصوصا دنیل واورا (کارگردان بازی ) هیچ گاه جواب درستی به خبرنگاران در این باره نمی دادند. حضور مجدد این شرکت در نمایشگاه E3 سال 2004 باعث شد که این شایعه به اوج خود برسد. حال پس از گذشت چهار سال در سال 2020 از عرضه شماره سوم به بهانه ساخت ریمیک شماره اول بازی، شرکت 2K تصمیم گرفتهاست تا شماره سوم را با نامی جدید و همراه با تمام بستههای الحاقی منتشر شده برای این عنوان با نام Mafia III Definitive Edition روانه بازار کند.

مافیا ۲ برای کامپیوتر

امریکا برای ویتو تبدیل به کشور اصلی شده و حالا او با فرهنگ این کشور در حال بزرگ شدن است. ویتو به زادگاه خود باز می گردد و با افتخار برای امریکا کشور دومش می جنگند. همگی باعث شدند که از یک کمپانی ناشناخته در کشوری نه چندان قوی در صنعت کامپیوتر (در مقایسه با کشور هایی مثل آمریکا و کانادا) ، بازی ای ساخته شود که در تاریخ بازی های کامپیوتری جاودانه شود. در این گیم شما شاهد ظهور و سقوط تامی آنجلو یک مافیا تخیلی در دهه 1930 خواهید بود. همچنین شخصیت دوست داشتنی Vito Scaletta که در مافیا 2 شخصیت اصلی بازی بود نیز در این نسخه قرار داشته و دوست شما محسوب می شود لازم به ذکر است که داستان ویتو و جویی که در نسخه قبلی نا تمام ماند در این نسخه به سرانجام می رسد! داستان بازی مربوط به جنگ جهانی در سال 1944 است و شما در نقش یک خلبان آمریکایی به نام بیل فستر هستید که باید ماموریت ها رو پشت سر بگذارید. نمایشگاه GC 2007 آلمان ، مسلما یک تاریخ ماندگار در ذهن دوست داران مافیا خواهد بود. اما خبر ساخت آن در آن تاریخ اعلام شد تا همگان برای ورود این بازی به بازار لحظه شماری کنند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما