خرید مدل های جدید انواع شال و روسری کردی روسری سنتی کوردکالا

ابریشم به خوبی با سایر الیاف حیوانی و گیاهی مخلوط می‌شود و پارچه‌هایی جدید با ویژگی‌های مطلوب را به ما ارائه می‌دهد. روسری ابریشم اصل به موهای شما این امکان را می دهد تا نفس بکشد و همینطور جذب رطوبت بالایی دارد که برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشد. اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین شال و روسری زنانه را پیدا کنی.

  • ابتدا رنگ مانتو و شومیزتان را به عنوان مبنای تصمیم گیری رنگ شال و روسری تان قرار دهید، زیرا با این تکنیک استایل دلنشین تری خواهید داشت.
  • طرح های توپ توپی یکی دیگر از طرح های مدرن می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید.
  • روسری های قواره کوتاه (باندانا) یکی از انواع مدل های روسری با قواره های مختلف هستند.
  • در مقابل توصیه می شود تا پوشش های سنگین تر را در فصل های سرد سال مانند زمستان مورد استفاده قرار داد.
  • این محصول برای افراد خاص پسند بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای عالی محسوب گردد.

انتخاب انواع شال و روسری پاییزه و زمستانی و یا شال حریر مناسب هر فصل کار سختی نیست. با وجود اینکه جزو قوانین کشور عزیزمان محسوب می شود، اما نمی تواند مانعی برای خوش پوشی شما باشد. نحوه شستشوی روسری نخی طرح سنتی برای شستن روسری‌ نخی باید دقت کنید که آن را با لباس‌های دیگر داخل ماشین لباسشویی نیندازید و فقط با دست و بدون چنگ شدن بشویید.

روسری غزال سرخابی

افرادی که به دنبال یک نوع پوشش سبک، ظریف ، خنک می باشند می توانند از این نوع روسری خریداری کنند. داشتن یک استایل مناسب و لباسی زیبا برای همه ی خانوم های ایرانی و غیر ایرانی یک نیاز اساسی محسوب می شود و آن ها همیشه در صدد این می باشند تا با چهره ای مناسب در جمع های خود حاضر شوند. همانطور که اشاره شد، ورود روسری به دنیای مد، از قرن 17 میلادی آغاز شد. از این زمان به بعد این نوع پوشش راه خود را به سمت ترندهای مد هم برای آقایان و هم خانم ها باز کرد. چین باستان هم یکی دیگر از مکان هایی است که می توان پیشینه استفاده از روسری را در آنجا مشاهده کرد.

انواع روسری

لذا توجه به نوع کاربرد انواع مدل شال و روسری، به ‌مراتب مهم ‌تر از پرداختن صرفاً ساده در جنس پارچه می‌ باشد. انواع شال و روسری ابریشمی ظاهری درخشان، بافتی لطیف و طرحی کاملاً زیبا دارند که در هر چه زیباتر کردن ظاهر بانو برای حضور در انواع مجالس مناسب هستند. البته انواع مدل روسری ‌های مجلسی، خود یک گروه بزرگ هستند که در دسته ‌بندی مربوط به کاربرد روسری‌ ها به آنها اشاره خواهیم کرد.بهتر است برای خرید روسری ابریشم دقت و حساسیت کافی داشته باشید. از رنگ بندی تا نقش ‌و نگار، جایگاهی ویژه در انتخاب انواع شال و روسری دارند. رنگ ‌بندی و همچنین طراحی نقش ‌و نگار شال و روسری یک ماجرای کاملاً سلیقه‌ ای است. هر کسی به فراخور سلیقه ‌ای که دارد، مدل با رنگ و الگوی طراحی خاص خود را تهیه می ‌کند.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل

مثلاً ممکن است درباره یک تیپ از روسری نخی های مجلسی با بافتی سبک و البته خنک صحبت کنیم. در این دسته ‌بندی فارغ از جنس پارچه و یا نوع کاربرد انواع شال و روسری در مکان‌ های گوناگون هستیم. در واقع می‌ خواهیم به سایزهای گوناگون در طراحی انواع مدل شال و روسری بپردازیم. قاعدتاً می ‌دانید که هر روسری یک پارچه مربعی ‌شکل است که به شکل تا شده در فرمی مثلثی ‌شکل استفاده می ‌شود.

در انتخاب هر کالایی که با پارچه تولید می‌شود، همیشه جنس پارچه یکی از مهمترین ملاک‌های انتخاب به شمار می‌رود. روسری یکی از پوشاک کاربردی در بین خانم ها و دختران می باشد که با استفاده از پارچه های مختلفی در تنوع طرح و مدل تولید می خرید روسری شود و هر مدل از روسری طرفداران خاص خود را دارد. برای آشنایی با راه های شناخت جنس روسری باکیفیت و خرید بهترین روسری از نظر کیفی و طراحی، در ادامه مقاله شناخت جنس روسری همراه ما باشید و برای می تواندی قیمت روسری را مشاهده فرمایید.

در مقابل، شال ها اشکال مختلفی دارند که معمول ترین آنها مستطیل، بیضی، نیم دایره و مثلثی است. این دسته از روسری ها اغلب با استفاده از پارچه های گران قیمت و همچنین پارچه های که ظریف کاری شده اند، طراحی می شود. افزون بر موارد و مشخصاتی که برای هر روسری ذکر شد تا به عنوان راه های شناخت جنس روسری باکیفیت استفاده کنید، همچنین روش های دیگر نیز وجود دارد که از کیفیت پارچه اطمینان خاطر پیدا کنید. یک بانو با شال مدل ساده رنگی، این مدل شال ها برای مکان های مختلف کاربرد دارند. اگر شما دارای رنگ پوست تیره می باشید بهتر است از رنگ های روشن خریداری کرده تا پوست شما را روشن تر نشان داده و به زیبایی شما بیافزاید. بانوان جوانی که به دنبال یک روسری برای مجالس خود می گردند می توانند از این جنس خریداری کرده و با پوشیدن آن به زیبایی استایل خود بیافزایند.

روسری به تکه پارچه ای گفته می شود که دور سر می پیچد و از موها و گردن محافظت می نماید. روسری ها در جنس و انواع مختلفی هستند که شاید بتوان گفت هر یک از آن ها برای مراسم و استایل خاصی می باشد. روسری های قواره کوتاه (باندانا) یکی از انواع مدل های روسری با قواره های مختلف هستند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

پاربرگ سایت

تماس با ما