بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

علاقه به رشته از علاقه به شهر و دانشگاه به مراتب اهمیت بیشتری داره، بنابراین اگر با درصدهایی که به دست آوردین احتمال قبولی در رشته مورد نظرتون کم هست میتونید با جدیت به پشت کنکور موندن فکر کنید. باید ببینید کدام دروس در گرایش یا رشته ی مورد نظر شما اهمیت بیشتری دارند. وقتی در جلسات مشاوره صحبت از برنامه ریزی منعطف می شود، در نظر گرفتن هر گونه اتفاق غیر منتظره ایی از ضروریات است. وقتی خاطرات پشت کنکوری های موفق تجربی که به رشته های پزشکی و پیراپزشکی دست یافته اند را می خوانیم، می بینیم که یک ایمان قلبی به خود و خدا در پس همه تلاش های آن ها نهفته است. القابی که فقط استرس و فشار بیشتری رو برای کنکوریها و خانوادههاشون ایجاد می کنه. خنده داره ک هنوز فکر میکنم بخونم درست میشه رتبه میشم اره خنده داره .بسههههههههههههه هرچی گل به خودی زدم بسه هرچی گفتم این اخرین باره کاش میتونستم گریه کنم کاش میشدم همون ادم پارسال همونی ک فقط ی هدف داشت اصلا کاش میتو نستم فکر نکنم خستم از فکر کردن …

کاش میتونستم برم سر کار تا مستقل باشم یا امسال تو خابگاهی جایی جز خونه درس میخوندممیدونم حرفام بیشتر جنبه درد و دل داره اما ممنون میشم دوستانی که نظر و راهکاری دارن لطف کنن با نظراشون بهم کمک کنن. این موضوع که امسال زمان بیشتری دارم و وقت بیشتری رو برای درس خوندن اختصاص میدم رو از ذهنتون پاک کنید. از آنجا که خاطرات و حرف های یک پشت کنکوری موفق می تواند برای همه داوطلبان بسیار راه گشا باشد، سامانه ایران تحصیل از طریق شماره های مندرج در جدول این امکان را در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده تا از تجربیات نفرات برتر و رتبه برخوردار شوند. این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان یزد و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری یزد برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در یزد هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در یزد بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در یزد که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان شیراز و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری شیراز برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در شیراز هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در شیراز بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در شیراز که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

برای اطمینان بیشتر هم می توانید از مشاوران و افرادی که در این حوزه دانش و مهارت دارند نیز کمک بگیرید تا خدای نکرده بعدا دچار پشیمانی نشوید. برای قبولی در کنکور تجربی بهترین مشاور کنکور تجربی فردی است که جزو رتبه های برتر کنکور سالهای قبل باشد. چینش مطالب این کتاب به صورت درس به درس است و برای کسانی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند هم مناسب است و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس عربی است. بنابراین اگر مشاوری پیدا کردید که هم سابقه مشاوره درخشان داشت و هم خودش جزو رتبه برترهای این حوزه بود، در اعتماد به اون شخص درنگ نکنید. باید هر آنچه که در آن استعداد و توانایی دارید، بر اساس مدت زمانی که تا کنکور باقی مانده و میزان تواناییتان در تست زنی مدیریت کنید. خیلی از ما تصورمان از مشاور مثل چند سال گذشته باقی مانده است. تصمیم گرفتم برم پیش مشاور.

بخاطر همین تصمیم گرفتم برا سال سوم درس بخونم. من دختر 20 ساله ای هستم که میخوام سال 97 برا بار چهارم کنکور تجربی بدم. سلام استاد ببخشید برا فیزیک بعد خیلی سبز میکرو طلایی گاج رو به عنوان منبع تکمیلی بزنم و بعد موج آزمون ها کدوماش خوبن و برا کدوم موقع از سال بزنم؟ اگر قصد داشتید یک گام فراتر بروید و در کنکورهای آزمایشی تراز بالا بیارید بعد از تمرین کامل میکرو طبقه بندی گاج می توانید به سراغ انتشارات سفیر خرد بروید که نمودار های درختی و تست های تالیفی سخت تری را در خود جای داده است. انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر شیراز می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید. به عنوان مثال: بسیاری از دانش آموزان در طول دوره تحصیل خود ممکن است که به خاطر مسائلی همچون استرس و اضطراب بیش از حد و یا وارد شدن به دوران بلوغ دچار حواس پرتی شوند و تمرکز کافی را در کلاس نداشته باشند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

پاربرگ سایت

تماس با ما