بهترین مشاور کنکور در تهران

به طور مثال برای درس زیست شناسی برای دانش آموزان قوی پیشنهاد میشود کتاب تست نشر الگو ، برای دانش آموزان متوسط خیلی سبز خریداری بشود . شما از یک سمت مطالب را میخوانید اما از سمت دیگر به دلیل فرار بودن مباحث به سرعت از یادتان میرود و فراموش میشود . بسیاری از بهترین مشاوران کنکور ایران را دیده ام که در برنامه ریزی درسی خودشان به دوره و مرور مطالب به هیچ عنوان توجهی نمیکنند . سعی کنید مشاوری کار کنید که برنامه ریزی درسی ای که به شما میدهد حداکثر یک هفته ای باشد ولی بیشتر از این مقدار به هیج عنوان توصیه نمیشود . حتما مشاوری انتخاب کنید که مسیر کنکور را با موفقیت طی کرده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد. سعی کنید با مشاوری کار کنید که به مباحث انگیزشی کنکور مسلط باشد تا در بحران هایی که در سال کنکور برای شما اتفاق می افتد کنار شما باشد و بتواند مجددا شما را در مسیر درست قرار دهد. پس در سال کنکور باید انتظار هر اتفاقی رو داشته باشین و آماده باشین برای حل مشکلات.

ممکن است بعضی از روزها کم کاری هایی صورت بگیرد.

بسیاری از مشاوران کنکور پس از اینکه دانش آموز گزارش کار برای مشاور ارسال میکند در اغلب موارد این گزارش کارها بررسی نمیشود. بهترین مشاور کنکور ایران از نظر من کسی است که هر شب از دانش آموزان گزارش کار بخواهد و سپس بعد از دیدن گزارش کار ، اطلاعات را تحلیل کند . از نظر من بهترین زمان برای برنامه ریزی درسی سه روزه میباشد . همانطور که در پکیج آموزش برنامه ریزی خودم هم برنامه های درسی را به صورت سه روزه قرار دادم . بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری در طول سال بنابر دلایلی ممکن است نتوانند بعضی از روزها به خوبی مطالعه کنند. ممکن است بعضی از روزها کم کاری هایی صورت بگیرد. بنابراین این مباحث موضوعاتی هستند که بسیار اهمیت دارند و کوتاهی کردن در این موضوعات ممکن است باعث شود شما مجبور شوید یکسال پشت کنکور بمانید. در واقع میتوان گفت نداشتن استراتژی مناسب برای دوره و مرور درس ها در بازه های زمانی استاندارد مثل جمع کردن آب با آبکش می ماند . بنابراین مشاور کنکور شما باید اطلاعات علمی در تمامی زمینه ها داشته باشد تا بتواند شما را به درستی راهنمایی کند. استراتژی من بر اساس زدن تست به صورت پوششی از مباحث گذشته میباشد که در دوره به صورت مفصل آموزش دادم و همچنین فرم تست پوششی نیز قرار دادم تا با استفاده از آن بتوانید به سادگی استراتژی تست پوششی خودتان را مشخص کنید.

فرض کنید از آذرماه شما میخواهید با بهترین مشاور کنکور ایران جلو بروید . اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در شهرکرد و یا روانشناس کودک در شهرکرد و یا مرکز مشاوره خانواده در چهار محال و بختیاری هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید. توصیه والدین هم وطنم به استفاده از خدمات این مرکز به جرأت میتونم بگم دعای خیر شما رو نصیبم میکنه. مشاور ، پیگیر و دلسوز ، تنها به ارائه برنامه ریزی اکتفا نمی کند بلکه نظر دانش آموز را در مورد برنامه ریزی جویا شده و در تعامل با دانش آموز است . تا بعد بتوانند از بانک سوالات بچه های نظام قدیم استفاده کنند و با توجه به تغییرات عجیب این کتابها واقعاً کار دشواری برای نظام جدیدی ها پیش بینی می شود. اگر آن مشاور مباحث را تا خرداد ماه تمام نکرد آن وقت چه میشود ؟ مشاور کنکوری که رتبه کنکور خوبی داشته است یا دانشجوی پژشکی ، دندان پزشکی یا داروسازی بوده باشد مزیت بزرگی محسوب میشود اما همه چیز نیست ! میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته مسلط شود و خود را تقویت کنند.

بهترین مشاور کنکور

زیرا علاوه بر کم بودن ظرفیت پذیرش دانشگاه ها برای این رشته ها، داوطلبان باید رتبه قبولی کنکور که در رشته تجربی رتبه بسیار مناسبی محسوب می شود، کسب کنند. دلیل این کار این است که برنامه تا آنجایی که امکان دارد کوتاه مدت باشد تا در صورتی که به هر دلیلی از برنامه درسی عقب افتادید بتوانید در برنامه ریزی بعدی عقب افتادگی ها را مجددا در برنامه قرار دهید و آنها را جبران کنید. من در پکیج های آموزش برنامه ریزی خودم که در آن برنامه ریزی درسی کنکور را صفر تا صد آموزش داده ام بهترین استراتژی ممکن برای دوره و مرور مطالب را آموزش دادم . ممکن است بخواهید لباس گرم بردارید یا اگر مسیر طولانی است لباس راحتی بر تن کنید تا در طول مسیر راحت باشید . تا حالا چند بار شده که برنامه ریزی درسی یک ماهه برای خودتان نوشته باشید ؟ داشتن دوره و مرور مناسب و از همه مهمتر روش دوره و مرور مناسب در برنامه ریزی درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

پاربرگ سایت

تماس با ما