بهترین مشاور کنکور تجربی 1401 چه کسی خواهد بود؟

چند درصد از دانش آموزان از مشاوره کنکور استفاده می کنند؟ با شرکت در کلاس های کنکور حضوری و یا آنلاین دانش آموزان سوالات خود را با اساتید مطرح می کنند و به جواب سوال هایشان می رسند، از طرفی فعالیت بالا در این کلاس ها میزان یادگیریشان را نیز افزایش می دهد.

  • سابقه ۲۵ ساله تدریس درس زیست شناسی کنکور
  • تدریس در مدارس فاطمیه و فرهنگ
  • در هر روز چند درس را در برنامه درسی خود قرار دهم؟
  • فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • استخدام در شرکتهای گردشگری

1 افتادم هههههههه سلام به همه بحث جالبیه من که خوشبختانه یا متاسفانه جاری ندارم و نخواهم داشت. البته منظورم اینه که گاهی یه نفر از سر لجبازی با اون شخص میاد پیشت حرف میزنه ولی تا جایی که به تو کار کسی ضربه نمیزنه اهمیت نده! ی جاری هم دارم که همیشه رو سایلنت هستش .ت باهاش حرف نزنی حرف نمیزنه … حداروصد هزار مرتبه شکر کل فامیل همسرم همیشه از من و همسزم هرجا تعریف کردن و راضی ان و و منو شناختن اصلا وقت اینجور خاله زنک بازیها رو ندارم من از خونواده همسرم خیلی دورم واسه همین هرجند وقت میرم اونجا. گفتم بهش تو زندگیت همیشه هر چی میشه فقط خودت باش و همسرت و نزار دیگران ئخالت کنن یعنی طوری رفتار کن که احترام همو جلوی دیگران حفظ کنید همیشه و کسی اجازه نده به خودش دخالت کنه! مردا یه خورده ام لوسن البته ها احتمال داره رها جون باخره همه تازه عروسن دیگه مثل من کهنه نیستن که قربونت برم شقایق جون، راست می گی اولش آدم از بحث می ترسه همه اش فکر می کنه اگه بحث بشه دیگه اون رابطه مثل قبل نمی شه اما خب زمان که می گذره می بینی زن و شوهر صبح دعوا می کنن، شب به قول قدیمی ها شصت پاشون که به هم می خوره همه چی یادشون می ره خخخخخخخخ سلام سارا جون، خوبی عزیزم؟

بهترین مشاور کنکور خوی

دوست عزیزم به نظرم نزار خیلی هم راحت باشن… لایک نگار جون. دقیقا درست میگی جایی برای صحبت کردن من نمیمونه دوست عزیزم عقیده من اینه که نمیشه با یه برخورد ذات آدمارو تشخیص داد یا حتی از روی نوع پوشش و ظاهر قضاوت کرد چه بسا خانومای چادری داریم که مشکلات اخلاقی خیلی بدی دارن تو جامعه اما از طرفی هم میدونم که ما خانوما شم قوی داریم تو شناخت خیانت دوروبریامون اگه میبینی داره کارای جاریت خیلی از حد میگذره و تکرار میشه و نیت بدی داره حتما رابطتت رو کم کم کن باهاش و به همسرت هم بگو که حس خوبی نداری بهش وای چقدر حرص درار بوده دختر عمع اش…

  • در سریع ترین زمان
  • کیفیت منابع و دبیران
  • بهره گیری از بهترین اساتید و قیمت های عالی
  • The best counselor for Mashhad entrance exam
  • مشاور تحصیلی و مدرس کنکور

کوئین جون حالا فتار جاریت باهات چطور بود؟ بقول تو حس بدیه که بدونی از کم توقعی و خانمیت سواستفاده بشه یا عادت بشه براشون سحر جون چرا سر نزد پس؟ این باعث می شه اونها هم به خودشون اجازه ندن که با من بد صحبت کنن یا وارد حیطه ی شخصی ام بشن. مخصوصا که اگه تو انتخاب همسرت باشی و خانواده ی همسرت با این ازدواج مخالف هم بوده باشن (مثل من) برای همین من از روز اول ضمن حفظ حریم شخصی ام و اینکه اصلا اجازه ندادم حیطه ی زندگی مون با هم قاطی بشه (چون توی یک ساختمان زندگی می کنیم) شدیدا با حرف زدن هام به مادرشوهر و بقیه ی اعضای خانواده ی شوهر احترام گذاشتم و محبت کردم. در مورد خواهرشوهر هم نمی تونم خیلی نظر بدم چون سه تا خواهرشوهر دارم که دوتاشون مشهد زندگی نمی کنن اون هم که مشهده پرستاره و اینقدر کار می کنه که تقریبا نمی بینمش اما خب قبول دارم که خواهرشوهر اگه بخواد تاثیر بذاره خیلی نیاز نیست که نزدیک باشه از راه دور هم تاثیرش رو می ذاره.

  • The best counselor for Karaj entrance exam
  • The best counselors of Lorestan entrance exam
  • The best counselor for Kermanshah entrance exam
  • The best entrance exam counselor in Ahvaz

داوطلبان باید توجه داشته باشند برنامه آزمون آزمایشی مخصوصا برای داوطلبانی که مطالعات خود را از قبل با برنامه آزمون آزمایشی هماهنگ نکرده باشند مناسب داشتن مطالعه منظم و مدون نیست. امیدوارم به حرفای من توجه کنه و بدونه کی واقعا دلسوزه و کی نیست. همه فک میکنن جاری بده..ولی بدتر خواهر شوهره (البته همشون بد نیستن جسارت نشه) چون حداکثر با جاری رفت و آمد نمیکنی ولی خواهر شوهر میتونه کل خانواده شوهرو بر علیه آدم کنه .این تجربه و حرف بزرگتراس خداروشکر من اول راهم و از این مشکلا ندارم. خدا رو شکر خواهرشوهرای من خیلی خوب و مهربونن فقط اون که نزدیکمون هست طفلی زندگی اش کمی پیچ و تاب داره و ترکشاش گاهی به ما هم می خوره اما من در مورد خانواده ی شوهر به طور کلی به یک نتیجه رسیدم که تا حالا که انجامش می دم جواب داده و اونم زبون بازی هست! اگر تاکنون به طور متوسط ۱۵ ساعت در هفته مطالعه داشته اید، ناگهان تصمیم نگیرید که هفته بعد ساعت مطالعه خود را به ۹۰ ساعت در هفته افزایش دهید.

  • The best counselors for Sari entrance exam
  • تدریس در آموزشگاه های اندیشه ها، ماهان، پرستو، هدف
  • مدارک و مستندات وی را بررسی کنید
  • خانه مطالعه تخصصی با بالاترین کیفیت
  • امکان مدیریت هزینه بسته به انتخاب و شرایط داوطلب

نمی گم دوستشون ندارم اما خیلی بیشتر از اونی که تو دلم هست به زبون بهترین مشاور کنکور کرمان مشاور تحصیلی حسین پور کرمان، استان کرمان – قبلی – میارم. من راستش جاری ندارم و نخواهم داشت اما یکی از دخترعمه های همسری که مجرده و 34 سالشه یعنی از همسر من 8 سال بزرگتره خیلی توی مهمونی ها خودشو می چسبود به همسری. مراقب خودتون و دلتون و همسری تون باشید در پناه خالق نیکی و شادی شما ها عشقید بخدا صفا جونم رها جونم خیلی از تنهایی دراومدم این چند وقته خوشحالم که پیشتونم خواهر گلیاااااا بوس من رفتم اومدم یهو همه رفتن؟؟ من همش ترس این دارم مردا تغییرر کنم واسه همین از ازدواج میترسمو فرارییییی.نمیدونم واله. سلام من یه مشکلی دارم و اینه که الان دوازدهمم ولی هنوز دهم و یازدهم رو جمع نکردم…

من که همین کارو کردم.جاریه پر افاده و لوسمو اصلا تحویل نمیگیرم. اگه دیدی داره پاشو زیاد از حد دراز میکنه جوریکه خوشت نمیاد به همسرت بگو میدونم تو هیچ منظوری نداری وتدم ساده ای هستی اما من بدم میاد که اون بخواد باتو گرم بگیره… در این گروه آزمایشی هم همچون گروه آزمایشی علوم تجربی هر فرد نیاز به دریافت مشاوره کنکور برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد پسند خود دارد. خداروشکر هم تا الان اینجوری بوده ولی اگه بعدا رفتاری چلوی چشمم خلاف این باشه و حتی بخاطر برادرهمسرم توجه غیرمتعارفی به جاری بشه(در شرایط برابر منظورمه که پیش بیاد و متوجه بشم) منم دلگیر میشم چون رو مادر و پدر همسرم مخصوصا مادرش حساب ویژه ای باز کردم که فهمیده و مدیر خوبیه! من یاهاش صادقانه رفتار میکردم اما اون با حسادت تا جایی که بخاطر حسادت به من تموم طلاهاش فروخت و رفت تو یه شهر دیگه خودشو غریب کرد! بهترین مشاور کنکور ایران – منبع تصویر به معنای واقعی کلمه ، مراجعه کننده را به عنوان یک انسان دوست دارد. به گونهای که دانش آموز مابین مدرسه و خانواده و تکالیف اصلی خود ،سردرگم نگردد .همچنین یک مشاور خوب تحصیلی،در جلسات منظمی که با خانوادههای دانشآموزان برگزار می نماید، می تواندبا ارائه آموزشهای مناسب ،از تنشهای روابط دانشآموزان و اولیا بکاهد تا دانش آموز با آرامش خاطر به مسیر خود ادامه دهد.

  • تالیف بیش از ۲۰ کتاب در انتشارات تخته سیاه
  • دسترسی به منابع مناسب و سودبخش
  • مشاور تحصیلی و کنکور به مدت 5 سال
  • یادگیری لغات (Vocabulary)
  • با اهمیت هر درس در کنکور
  • صلاحیت چند فرهنگی
  • The best entrance exam counselor in Shahrekord

من توجهی به کاراش نداشتم اصلا و کارایی که از رو حسادت انجام میداده متوجه نمیشدم تا اینکه اطرافیانم بهم گفتن و وقتی توجه کردم دیدم درست میگن. بعدا من نبودم کسی دعوام نکنه ها، گفته باشم! مینا پست آخر صفحه قبل فریبا رو بخون ab e bayad da hade ye salam aleyke sade bashe سلام دوستان،سال نو همگی مبارک کسی هست؟

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

پاربرگ سایت

تماس با ما