بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور |انتخاب رشته کنکور

از بهترین ویژگی ها ی دکتر لهرابی مشاور برجسته کنکور کشور این است که تعداد کمی دانش آموزان می گیرد ولی برای دانش آموزانش سنگ تمام می گذارد و حداکثر وقت را می گذارد و نسبت به کار و پیشرفت آنها حساس است و در قبال آنها بیشترین پیگیری و مسوولیت پذیری را دارد.

  1. فعالیت و تدریس در مدارس برتر کشور
  2. راهاندازی آموزشگاههای تدریس زبان
  3. سابقه دو دهه تدریس ریاضی رشته انسانی
  4. استفاده از بهترین منابع آموزشی
  5. The best entrance exam advisor Comments
  6. The best advisor for the 1400 entrance exam
  7. رئیس دپارتمان زبان انتشارات کلاغ سپید

در این مدل برنامهریزی به خاطر موارد بالا ( 1 و 2) هیچگاه نمیتوانید با جرات بگویید %X از کنکور را تا به اینجا تمام کرده ام و حتما آنها را بلدم. این افراد از خلاصه برداری زیاد کلافه می شوند و می توان گفت که خلاصه برداری می تواند بازدهی آنها را کاهش دهد. پاسخ: تراز هر درس با توجه به میانگین وزنی تراز کنکور آن درس و تراز نمره امتحان نهایی آن درس محاسبه می شود. یا بالعکس به رشته ای علاقه ندارید و یا آن رشته را مفید نمی بینید، در صورتی که عکس آن درست باشد. یک مشاور کنکور معتبر باید روش های درست درس خواندن و روش مطالعه دروس مختلف اختصاصی و عمومی را به شما آموزش دهد و اینجاست که اگر خود مشاور قبلا در این رشته موفق بوده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد بهتر می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با دریافت بهترین مشاوره کنکور، از ده مشاور برتر کنکور می توانید به قبولی تضمینی در کنکور سراسری برسید و موفق عمل کنید.

بهترین مشاور کنکور در ساری

ده مشاور برتر کنکور و مشاوران خوب و حرفهای الزاما کسانی نیستند که با شما رابطه دوستانه داشته باشد در بحث حرف های مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی این موضوع هم باید برای مشاور و هم برای دانش آموز کاملاً واضح و آشکار باشد که شما با دوستان خود در مورد مسائل گسترده و مختلفی صحبت میکند که بعضی از آنها ممکن است از راز های بزرگ و مهم زندگی شما باشد اما یک مشاور و بهترین مشاور کنکور باید فردی باشد که فراتر از دوست شما تنها رفیق صمیمی شماست دردو دل ها و مشکلات شماست و برای آنها چارهای بیاندیشند همینطور بهترین مشاور کنکور کسی است که بر اساس شواهد واقعی رفتار نمایند و نه بر اساس حدسیات و گمانهزنی هایش یک هنرمند و یک سیاست مشاورین کنکور با عملکردهای انسانی روبرو هستند و می بایست افرادی خلاق و پر جنب و جوش باشند و به خوبی بتواند با انواع و اقسام روحیات و انواع و اقسام شخصیت ها به سرعت ارتباط موثر برقرار کنند ده مشاور برتر کنکور هستند که با شناسایی مشکلات شما و با امید بخشی به شما و با ارائه یک برنامه منسجم شما را به سوی موفقیت نمایند همینطور برترین مشاوران کنکور تجربی و ده مشاور برتر کنکور با رفتاری کاملاً حرفه ای هیچگاه شما را قضاوت نمی کنند و تلاش میکنند تا همواره همدل و همراه شما و حلال مشکلات شما باشند برترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور پزشکی () فردیس که سلامت روانی شما را در اولویت قرار میدهد و از فشارهای استخوان شکن برای ارتقاء وضعیت تحصیلی شما خودداری میکند یک مشاور تحصیلی خوب باید بداند که هدف نهایی آن است که شما بهترین مسیر را طی نمایید و به قله و اوج توانایی های تان ۱۰ برسید همچنین بهترین مشاوران ایران با شناسایی عادت ها و خلق و خوی شما و با استفاده از تمام مهارت های کلامی و ارتباطی سعی می نمایند شما را به مسیری صحیح هدایت کند بهترین مشاوران تحصیلی و ده مشاور برتر کنکور کسانی هستند که از لحاظ روانشناسی افرادی قابل اعتماد هستند همچنین برترین مشاوران کنکور ایران و برترین مشاوران کنکور پزشکی و برترین مشاوران کنکور تجربی و ریاضی در شروع دوره کاری خود سعی می کنم حال شما و توانایی های شما را شناسایی کند و سپس بر اساس آن بهترین مسیر را برای ارتقای شما انتخاب نمایند همچنین صبور بودن از دیگر ویژگی های برترین مشاوران کنکور و برترین مشاوران تحصیلی است در واقع بهترین مشاوران کنکور ایران باید تلاش نمایند که به احساسات و در این مسیر صبر و متانت به آرامی شما را در مسیری درست هدایت نمایند .

  • رضایت بالای دانش آموزان و پذیرفته شدگان
  • The best counselors in Iran
  • همایش های اختصاصی کنکور
  • آموزش زبان انگلیسی
  • طراح سوالات آزمون های آزمایشی قلم چی

برای موفقیت در کنکور تجربی باید تلاش زیاد با برنامه ریزی اصولی داشته باشید که با توکل بر خدا، به نتیجه مناسب برسید. بعضی ها شاید با برنامه ریزی دقیق و سفت و سخت بتوانند عملکرد خوبی نشان دهند و بعضی ها فقط با ترسیم یک افق کلی و برنامه خیلی کلی بتوانند به نتیجه برسند و چه بسا اگر برنامه ریزی سفت و سختی وجود داشته باشد، اصلاً نتوانند به خواندن ادامه دهند. تحقیقات پژوهشگران نشان می دهد که مطالعاتی که قبل از خواب انجام می شود، به مراتب بهتر در ذهن نقش می بندد. تیم مشاوره موسسه 3گام در کنکور تجربی، به شدت بر روی اموزش تکنیک های خلاصه نویسی، حاشیه نویسی و چکیده نویسی تمرکز دارد تا در دوران تسلط و جمع بندی به بهترین شکل بازدهی خود را نشان دهید.

بهترین مشاوران کنکور در یزد

با کنکور سراسری آشنایی کامل دارد. استفاده از برترین منابع کنکور، یکی از راه های تقویت مهارت تست زنی و آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور می باشد. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید. برخی نیز به علت مایوس شدن از رتبه کسب شده، انتخاب رشته نمیکنند و بعد از اعلام نتایج متوجه میشوند که با رتبه های بدتر از خودشان، دانش آموزانی قبول شده اند. موارد استثنایی وجود داره (مثل دارندگان مدال طلای المپیاد زیست شناسی، یا پذیرش اتباع غیر ایرانی در برخی از دانشگاه ها و …) که هر کسی که شرایطش رو داره قطعا از نحوه پذیرش اون شرایط هم مطلع هست.

بهترین مشاور کنکور در تبریز

در هنگام برنامه ریزی برای مطالعه حتماً از جدول زیر رشته های مورد نظر را بررسی و دروس با اهمیت تر را شناسایی نمایید. پس ببینید رشته هایی که به آنها علاقه دارید در کدام زیرگروه های کنکور تجربی قرار دارند، چرا که اهمیت دروس در هر یک از زیرگروه ها متفاوت است. پس حتماً حتماً به بارم بندی هر یک از درس ها دقت کنید و به اهمیت هر کدام از مباحث در کنکور توجه ویژه ای داشته باشید. از آن جایی که استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد تنها باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد، بنابراین توصیه می شود که پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی مناسب، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید.

مثلا اگر مطابق برنامه در 4 ساعت فصل X را باید تمام کنید اما موفق نشدید آن را تمام کنید مجبورید آن را نیمه کاره رها کنید و به سراغ قسمت بعدی برنامه بروید در حالی که ذهنتان همچنان نگران تمام نشدن فصل X است. دقت داشته باشید که صرف زودتر شروع کردن برای کنکور تجربی، دلیل بر موفق شدن در کنکور نیست. بزرگی می گوید:« اگر می خواهید فرد موفقی شوید، نیازی نیست تا مسیرهای آزمون نشده را امتحان کنید، بلکه فقط کافی است مسیرهایی را طی کنید که قبل از شما افراد موفق پیموده اند. با این روش خواهید دید که هم تسلط شما به درس بیشتر خواهد شد و هم از این فرصت برای بالا بردن مهارت تست زنی خود استفاده کرده اید. درست است که سخت می باشد اما مطمئن باشید تمام این سختی ها روزی تمام می شود و شما از نتایج درخشان خود لذت خواهید برد. که هم حسه بقچه دوستی ای که داوطلبان کنکور دارن رو ارضا میکنه و هم امتحانات دی ماه رو با موفقیت به پایان میرسونه علاوه بر اون تمام مطالب از اول سال دوازدهم دوباره مرور و جمع و جور میشن و فرصت خوبیه تا نقاط ضعف از بین بره…

مثلاً می توانید در حین امتحانات پایان ترم یا میان ترم، یکی دو روز را به مرور و خواندن درس اختصاص دهید و روزهای باقیمانده را به تست زنی بپردازید. اگه رشته ت از زیر گروه 1 باشه تو باید ساعات مطالعه نسبتا زیادی رو برای درس های زیست و شیمی صرف کنی و زمین شناسی که ضریب صفر داره رو فقط برای امتحانات مدرسه بخونی و کمتر وقت بذاری. حتی رشته دانشگاهی مورد علاقه ت هم تو این موضوع دخیله.

یعنی علاوه بر این که طبق یک برنامه منسجم اصولی پیش میره در هر مقطع از نظر کیفیت مطالعه و میزان یادگیری مورد ارزیابی قرار میگیره. برنامه ریزی انجام شده به صورت کاملا شخصی بوده و حتی برای برخی از داوطلبین به صورت روزانه و مستمر می باشد تا کیفیت بهتری داشته باشد. به گفته آقای برخی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم توانسته است با پشتوانه رتبه های برتر خود در آزمون سراسری رشته تجربی ریاضی انسانی و معارف و همچنین تحصیل و برنامه ریزی آموزشی و رتبه برتر کشوری های خود را به دیگران معرفی کند.

رشته هایی که شما به عنوان یک داوطلب گروه علوم انسانی باید به آن توجه خاصی را مبذول دارید و اطلاعات خوب و دقیقی را در رابطه با آن ها بدست آورید. بدین صورت که جانبازان 25 درصد و پایین تر و همسر و فرزندان آن ها و رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 5 درصدی و آزادگان، فرزندان و همسران آنان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 25 درصدی می باشند.

  1. مبدع متد تلفیقی آموزش دین و زندگی کنکور
  2. همکاری با موسسه قلم چی
  3. کتاب زیست پایه به پایه خیلی سبز
  4. The best counselors for West Azerbaijan entrance exam
  5. ناظر سوالات آزمون آزمایشی گزینه دو
  6. The best counselor for the entrance exam
  7. The best entrance exam counselor in Bojnourd

حالا به همه اینها رقابت بالای کنکور تجربی را هم در نظر بگیرید. البته نظر ما اینه که قبل از تصمیم با یک مشاور با تجربه ارتباط برقرار کنید و البته میتونید از دپارتمان IDN هم مشورت بگیرید. پس از صحبت هایی که با بهترین مشاوران کنکور تجربی IDN شد تصمیم گرفتیم یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان براتون در نظر بگیریم که بهترین منابع رو بتونید با توجه به سطح درسی خودتون انتخاب کنید. جرالد جوانه ، استاد مشاوره در دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو ، در مصاحبه با “مشاوره امروز” می گوید انعطاف پذیری یکی از مهمترین ویژگی های یک مشاور حرفه ای است. قبلا در یک مقاله منابع کنکور مورد استفاده رتبه های دورقمی و سه رقمی موسسه IDN که در سال ۹۸ رتبه برتر کنکور شدند را برایتان معرفی کردیم که می توانید در اینجا مشاهده کنید.

برای اینکه بتوان در کنکور به موفقیت و اهداف بلند دست یافت بهتر است اطلاعاتی در مورد منابع کنکور داشت و اینکه از چه نوع کتاب های کمک آموزشی باید استفاده کرد و از همه مهمتر مشاوره درباره نحوه تست زنی صحیح و روش درست مطالعه و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور باید اطلاعات کامل و جامعی داشت.

در مورد بودجه بندی مباحث دروس گروه تجربی چه می دانید؟ ترتیب درس ها به چه صورته و هر درس به چه مباحثی تقسیم میشه. از هر مبحث چند تست میاد و اصولا اهمیت مباحث به چه صورته. نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند. ۱ – شروع راهبرد آزمون دست ما نیست یعنی ممکنه از موقعی که ما میخوایم شروع کنیم چند تا ایستگاه از راهبرد آزمون گذشته باشه و ما عملا اون مباحث رو از دست دادیم. زیست شناسی را در خانه 80 و 90 درصد میزنم اما در آزمون بالاتر از 50 نمی شود! اغلب این رتبه های برتر ؛ جلسات انگیزشی بسیار خوب ، برنامه درسی حساب شده منطبق با آزمون های آزمایشی را برگ های برنده این مشاور می دانند. برای ارتباط با مشاورین رتبه برتر رشته انسانی فرم ارتباط با مشاورین که در سایت قرار گرفته رو پر کنید. کنکوری های عزیز رشته تجربی ، در ابتدای کار میخوایم یه نکته مهم رو بهتون بگیم. ممکنه اون شخص یک مشاور کنکور باشه یا یه رتبه برتر کنکور.

  1. رشته پزشکی
  2. طراح آزمون های گزینه دو
  3. به سابقه و تحصیلات مشاور دقت داشته باشید
  4. مولف کتاب های طبقه بندی شده کانون فرهنگی آموزش قلم چی
  5. همکاری با موسسات و انتشارات مختلف کنکوری
  6. برنامه ریزی دقیق به صورت هفتگی
  7. برای مقابله با اهمالکاری چه باید کرد؟

برای ارتباط با مشاورین رتبه برتر تجربی کافیست فرم زیر را تکمیل کنید. خیلی از دانش آموزان و والدین کنکوری های براشون این سوال ایجاد میشه که از بین مشاوران آیدی نوین کدام یک جزء ده مشاور برتر در زمینه کنکور هستند. با این تفاسیر حتماً شما هم به دریافت مشاورهکنکور از تیم مشاوره کنکور شامل ده مشاور برتر کنکور علاقمند و شده اید و قصد دارید بهترین خدمات مشاوره را از تیم مشاوره کنکور با بهترین قیمت دریافت کنید. یک راه حل برای این مشکل استفاده از خدمات مشاوره کنکور تجربی از مراکز معتبر مشاوره تحصیلی هست. بهتره که برنامه منطبق بر آزمون باشه چون برنامه اغلب آزمون ها به صورت جدی از مهر شروع میشه پس اگر این داوطلبا از مهر جدی با آزمون شروع کنن میشه گفت که نهایتا تا اواخر اردیبهشت میتونن کاملا هم پایه هم دوازدهمو تموم کنن و تستاشو خوب بزنن بعد از اردیبهشت دیگه میشه برنامه مرور و در نهایت آزمون هایی که باید از خودشون به صورت جامع بگیرن به علت کمتر بودن وقتشون نسبت به بچه های تابستون بهتره آزمون های سراسری سال های اخیر داخل و خارج و چند تا پیش بینی کنکور از موسسات معتبر بزنن…

  • هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت
  • دکتر حسین رونقی متخصص جراحی ارتوپدی
  • The best entrance exam counselor in Sari
  • The best entrance exam consultant in Tehran
  • رشته علوم تجربی
  • The best entrance exam counselor in Gonbad Kavous
  • تدریس تحت روند مبحثی
  • The best counselor for Kerman entrance exam

دانش آموزان رشته تجربی و داوطلبان سایر رشته های امتحانی با برنامه ریزی دقیق و انتخاب مشاور و موسسه آموزشی معتبر سعی در قبولی در رشته های فوق را دارند. فردی که مشاور کنکور است باید از مهارت ها و تخصص های لازم و کافی در رشته تجربی داشه باشد و چه بهتر که خودش هم رشته تجربی خوانده باشد و به کاری که انجام میدهد علاقه داشته باشد . شما عالی تر از عالی هستین،ممنونم،خیلی مفید بود…

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

پاربرگ سایت

تماس با ما