بایدها و نبایدهای طراحی قالب وردپرس

از همین رو وب سایت هایی که اقدام به خریدن آنها کرده اند از بابت یکسان بودن ظاهر و اصطلاحا شبیه هم شدن و نمایش یک ظاهر نسبتا تکراری چندان رضایت ندارند. خیلی از کاربرانی که به دنبال طراحی قالب وردپرس ارزان به منظور کمتر هزینه کردن برای طراحی سایت خود هستند، در نهایت از آنچه که به دست می آورند رضایت ندارند و به فکر ویرایش و تغییر دادن طراحی سایت خود و جلوه های بصری و امکانات و ویژگی های آن می افتند. یکم آدم دستش خالیه ولی دلش میخواد یاد بگیره چون خودم واقعا خیلی دلم میخواد. بنابراین خیلی مهم است در طراحی قالب وردپرس ارزان به این موضوع توجه کافی داشته باشید. از آنجا که این موضوع از منظر طراحی و تجربه کاربری وب سایتهای ایجاد شده در این سیستم عامل ها قابل بحث است ، ما تصمیم گرفته ایم تا ایده های خود را به این بحث جهانی در اینجا در وبلاگ خود اضافه کنیم. به جرات میتوانیم بگوییم ۹۹درصد این وبسایت ها با وردپرس طراحی میشوند و این یعنی کلی فرصت درآمدزایی برای شما برنامه نویسان وردپرس تا با طراحی قالب وردپرس و قراردادن آن در سایتی مثل “ژاکت” یا “راست چین” افرادی که به محصول (قالب وردپرس) شما نیاز دارند آن را خریداری کنند با این کار هم شما فروش و درآمد بالایی تجربه میکنید هم نیاز بازار با محصول شما تامین میشود و چه ازین بهتر!

از همین رو خرید قالب وردپرس به افرادی توصیه می شود که قصد ندارند خود را چندان درگیر جزییات کار و بخش فنی و کد نویسی آن کنند. با درک این نیاز رو به رشد ، سیستم عامل هایی وجود دارند که قابلیت های لازم را دارند: آنها به افرادی که مهارت های متوسط یا حتی ابتدایی استفاده از وب را دارند ، اجازه می دهند تا وب سایت یا وبلاگ خود را به سرعت و به راحتی شروع کنند. اگر حرفه ای تر هستید و می دانید که وب سایت شما دقیقا باید چه ویژگی هایی داشته و دوست ندارید شبیه وب سایت های دیگر باشید و طراحی گرافیک وب سایت جزو دغدغه های اصلی شماست، طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی گزینه درستی برای شما خواهد بود.

قالب های وردپرس به دو دسته اصلی یعنی قالب های رایگان و قالب های پرمیوم تقسیم بندی می شوند. این کار گروهی کارآمد را قادر می سازد که مخصوصاً برای منابع آموزنده بزرگ مورد قدردانی قرار می گیرد. بیایید نزدیک تر ببینیم فواید زیادی که مردم را در آن جلب می کند بیشتر است. این بدان معناست که ، برای مثال ، نویسندگان حرفه ای یا روزنامه نگاران می توانند بدون نیاز به آموزش اضافی مستقیماً وارد این روند شوند. اما از طرف دیگر قالب های پرمیوم به قالب هایی گفته می شود که برای استفاده از آنها نیاز دارید تا هزینه ای را پرداخت کنید و پوسته دلخواهتان را از توسعه دهنده یا وب سایت فروشگاه قالب های وردپرس خریداری کنید. یک قالب با دقت انتخاب شده می تواند به معنای واقعی کلمه موفقیت کسب و کار را تعریف کند و همچنین احتمال جذب مخاطبان گسترده را کاهش دهد. اگر می خواهید فقط برای کسب تجربه یک وب سایت طراحی کنید می توانید از فیلم های آموزشی و دیگر منابع موجود استفاده نمایید، اما اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت برای کسب درآمد هستید، توصیه می کنیم این کار را به طراحان حرفه ای و با تجربه بسپارید.

شما بعد از مشاوره و تعیین قالب اختصاصی خود، می بایست زمانی را برای طراحی و آماده سازی آن منتظر بمانید. مدت زمان تحویل و هزینه این قبیل طراحی ها بر اساس نوع وب سایت تعیین می گردد. برای توضیح بهتر قالب اختصاصی و مشخص شدن تفاوت آن با قالب آماده وردپرس، باید گفت که قالب اختصاصی محصولی است که به صورت صفر تا صد و با توجه به نیازهای یک شرکت یا کسب و کار طراحی و کد نویسی می شود. این یعنی برای هر چه بیشتر دیده شدن نیازی به بروزرسانی های جدی و مهم نخواهد داشت. و اما کسب و کار ها چگونه می توانند مسیر اینترنتی شدن و درآمد آنلاین را پیش بگیرند؟ قالب را می توان با کمک افزونه ها یا اضافه کردن تغییرات به کد اصلی کمی تغییر داد.

قالب را می توان در نوع اصلی خود بدون تغییر استفاده کرد. همچنین در صورت تصمیم به ایجاد یک وب سایت می توانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید. به علاوه، طراحی قالب خود می تواند ارزش تلاش را داشته باشد زیرا شما می توانید سایت خود را به درستی جستجو و پیمایش کنید. این اغلب برای درج کد Google Analytics استفاده می شود. این یعنی هم هزینه کم تری پرداخت کرده اید و هم با یک وب سایت حرفه ای همراه با پتانسیل های بزرگی که در آینده برای شما قابل استفاده خواهد بود روبه رو هستید.

همانطور که گفتیم به کار بردن قالب وردپرس هزینه کمی دارد. ایراد مهم دیگر در خرید قالب های وردپرس رایگان این است که ممکن است از لحاظ سئو به شکل اصولی بهینه سازی نشده باشند. Mobile Responsive یکی از فاکتور های مهم سئو می باشد. در اصل ، این قاب طراحی شده از یک وب سایت است که بعداً با محتوا پر می شود. برخی از قالب ها را می توان جهانی تعریف کرد به این معنی که می توان آنها را برای انواع مختلف و انواع محتوا اقتباس کرد ، در حالی که برخی دیگر با هدف خاص تر مانند تجارت الکترونیکی ، وبلاگ نویسی شخصی ، ارائه مشاغل ، اوراق بهادار ، ارتباطات اجتماعی ، وبلاگ نویسی حرفه ای طراحی شده اند. ویرایشگر WYSIWYG (“what you see is what you get”) که به افراد امکان می دهد با سیستم کار کنند و با محتوا بدون دانش و مهارت کد نویسی در HTML یا سایر زبانها کار کنند. با این حال ، در حال حاضر وردپرس رهبر بازار را باز می کند که فرصت های گسترده ای را برای تنظیم سریع وب سایت ها به سرعت فراهم می کند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

پاربرگ سایت

تماس با ما