این را انجام دهید، آن راهنمای روان درمانی را دریافت کنید

تحقیقات نشان می‌دهد که هر دو دارو و روان‌درمانی ترکیبی مؤثرتر از هر درمان به تنهایی در درمان افراد مبتلا به اختلالات روانی هستند. افراد مبتلا به اختلالات خلقی از رژیمی از داروهای ضد افسردگی و روان درمانی سود می برند. به عنوان مثال، در پروژه آزمایشی Islington، مشاور ریچارد واتس، اظهار داشت: "ما فکر می کنیم خدمات بهداشتی بسیار بیشتری می توانند برای ترویج ایده اشتغال برای افراد دارای شرایط بهداشتی انجام دهند." در گزارش کمیسیونرهای Islington CCG در نوامبر که خواستار خدمات استخدامی در جراحی های GP برای دستیابی به مدعیان «کمک سخت» شده است، آنها بیان می کنند که «برای بهبود سیستم ما نیاز به…

می توانید اطمینان داشته باشید که ما یک فرآیند دقیق را انجام می دهیم تا تأیید کنیم که همه درمانگران ما دارای اعتبارنامه ها، صلاحیت ها و بیمه های صحیح و به روز هستند تا در زمینه انتخابی خود عمل کنند. در سال های گذشته تمرین مربیگری شخصی به صورت قارچ گونه رشد کرده است. قبلاً بسیاری از مردم به دنبال روان درمانی برای رشد شخصی بودند و نه فقط برای درمان مشکلات عاطفی یا بیماری های روانی.

درمان افسردگی بدون دارو

دیگران خواهان نوع دیگری از کمک بدون ارتباط با بیماری روانی ناشی از روان درمانی بودند. ما از آنها برای کمک به ما کمک می‌کنیم تا بخشی از خودمان را انجام دهیم. سپس درمان به شما کمک می کند تا با این موضوع خاص بین فردی رمان افسردگی بدون دارو – صفحه را بخوان – مقابله کنید.

مشاور خانواده

آنها علاوه بر آموزش حرفه ای خود، مهارت های ویژه ای را در کمک به افراد در توسعه پتانسیل های خود و تحقق اهداف خود ایجاد کرده اند. یک مربی شخصی شبیه به یک مربی حرفه ای است. مربیان شخصی که گاهی اوقات به عنوان مربیان زندگی شناخته می شوند، معمولاً پزشکان حرفه ای آموزش دیده بهداشت روان هستند که در بیشتر موارد در زندگی حرفه ای و شخصی خود موفق بوده اند.

همانطور که مربیان ورزشی، مربیان صدا و مربیان بازیگری وجود دارند، مربیان شخصی نیز وجود دارند. شاید مربیگری شخصی همان چیزی باشد که شما منتظر آن بوده اید تا به شما کمک کند تا زندگی رضایت بخش خود را غنی کنید. او شروع به ساخت تجهیزاتی برای کمک به توانبخشی بیمارانش کرد. اغلب ما به دنبال یک مربی هستیم تا به ما در رسیدن به تعادل در زندگی کمک کند.

خانواده درمانی

هدف این است که شما را درگیر کند، به شما کمک کند تا احساس درک کنید، و در مورد مهارت ها و راه حل های عملی با هدف هدف قرار دادن نگرانی ها یا مسائل خاص ارائه شده بحث کنید. ما می‌خواهیم خود بهتری را ایجاد کنیم، چه این خود در رابطه با مدرسه، کار، تجارت یا حرفه ما باشد. یا می خواهیم مهارت های موثرتری در سازماندهی زندگی خود ایجاد کنیم.

Psychotherapy

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

پاربرگ سایت

تماس با ما