اندروید 12 ال منتشر شد: در ادامه 2022 برای دستگاه های سازگار عرضه شد | دیجیاتو


در ماه اکتبر، گوگل پیش نمایشی از اندروید 12 ال را منتشر کرد تا از نسخه ویژه ای از سیستم عامل خود برای دستگاه های بزرگتر رونمایی کند. این آپدیت امروز و بعد از سال 2022 به صورت رسمی برای محصولات برندهای مختلف منتشر می شود. سامسونگ، لنوو و مایکروسافت آره.

Android 12L برای بهبود سیستم عامل گوگل برای تبلت ها و گوشی های تاشو با صفحه نمایش بزرگتر توسعه یافته است. 600sp بسازید. این نسخه ویژه اندروید برای اجرای چند برنامه به صورت همزمان بهینه شده است و می تواند برنامه ها را بهتر در صفحه نمایش بزرگتر اجرا کند.

به عنوان مثال، در اندروید 12L، پنل اعلان ها از فضای اضافی روی صفحه برای نمایش تنظیمات و اعلان ها استفاده می کند. دو ردیف استفاده صفحه قفل نیز اعلان ها و ساعت ها را در دو ردیف نمایش می دهد. سایر برنامه‌های پیش‌فرض سیستم، مانند تنظیمات، نیز ارتقا یافته‌اند تا بتوانید بدون نیاز به ورود و خروج از هیچ بخش، تغییراتی را اعمال کنید.

Android 12L تجربه تاشو را افزایش می دهد

برخی از تعاملات با سیستم نیز تغییر کرده است. به عنوان مثال، یک کنترل پین یا الگوی باز کردن قفل در گوشه صفحه قرار دارد تا به کاربران دسترسی بیشتری داشته باشد. گوگل همچنین می گوید که اندروید 12L اکنون بیش از هر زمان دیگری برای دستگاه ها عرضه شده است تا کردن بهبود و تعویض بهتر بین حالت های روشن و خاموش.

اندروید 12L

یکی از مهم ترین ویژگی های این سیستم عامل احتمالا نوار وظیفه آن است. این بخش نمادهای برنامه را نمایش می دهد تا بتوانید به سرعت بین برنامه ها حرکت کنید. همچنین از طریق این قسمت می توانید اپلیکیشن را به قسمت های مختلف صفحه بکشید و وارد حالت شوید تقسیم صفحه بودن.

انتشار اندروید 12L احتمالا پاسخی به iPadOS اپل است که برای تبلت های این شرکت ساخته شده است. گوگل قول داده است که در آینده به بهینه سازی سیستم عامل ادامه دهد: “ما به ساخت ویژگی ها و عملکردهای بیشتر ادامه خواهیم داد تا به شما کمک کنیم از دستگاه بزرگ خود بیشترین بهره را ببرید.” اندروید 13 msgstr “و نسخه بعدی وجود دارد.”

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

پاربرگ سایت

تماس با ما