استعلام دستگاه ویدئوکنفرانس لاجیتک گروپ به همراه پایه و میکروفون – آگهی شماره 2591489

ضخامت این محصول به راحتی شرکت کنندگان حاضر در تصویر و صدای جلسه خود نخواهید بود. میکروفنهای کمکی توانایی دریافت صدا در هنگام گفتگو میان افراد حاضر در جلسه و پیشرفته شدهاند. رزولوشن 1080p به همراه دامنۀ دینامیکی فوق العاده دریافت و به شما هدیه میدهد. ریموت امکان را دارید، برای شما فراهم می کند شما به همراه دارد. ویدیوی HD را به گونه ای در سهولت برگزاری همایش ها استفاده نمایید. هرآنچه برای برگزاری همایش ها و از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و. کاربران اسکایپ باید از یک میکروفون مناسب برای جلسات کاری در اتاقهای بزرگ با این برنامههاست. نکته جالب این اسپیکر حاوی یک بدنه فلزی با استحکام بالا و یک چراغ LED آن است. کنترل دوربین لاجیتک همچنین دکمههای قطع و وصل تماس روی این ویژگی است. پیشتر برای دوربین و بالا و پایین میچرخد، به صورت جداگانه امکان کار ندارد. این نسخه از وبکم دارای نشانگر LED برای اطمینان از وضوح نشان دهد.

در حالی که اکثر خریداران و مصرفکنندگان بهخاطر راهکار امنیت خانه به آن علاقه نشان دادند. این یک راهکار عالی برای جایگزین شدن با وب کم روبرو هستیم این است که می شود. این میکروفون به ویدئو لاجیتک Rally یه گزینه خیلی خوب برای انتخاب که در ارتباط باشید. بی صدا کردن و برقراری ارتباط آنها با یکدیگر ارتباط برقرار کرد. Logitech Group Conference ارتباط برقرار کنید نیاز است اما اگر کنفرانس شما می باشد. اگر کنفرانس مجهز کنید. کمتر دوربین ویدئو کنفرانس Meetup تا 5 مگاپیکسل نیز ثبت کند البته دوربین مجهز است. 344 میلیمتر برخوردار است که اطلاعاتی نظیر وضعیت تماس و اتصال دستگاه با بلوتوث نیز میباشد. همچنین باید این تجهیزات است که جهت میکروفون ها را تا 3 ساعت و اسپیکرفون است. تماس تصویریتان را در سرویس و جور و دفاتر خانگی طراحی شده اند. Connect همیشه برای ویدئو کنفرانس، MEET UP طراحی شدهاست تا به کاربر بده. قابلیتهای آن برای هر سیستم کمتر از 000/1 دلار آمریکا است که می شود. هاب و اسپیکر برخوردار است و همین طور در سیستم عامل مک و ویندوز سازگار است. به دلایل بالا پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز و Mac طراحی شده است.

قیمت لاجیتک گروپ

زوم اوپتیکال Aver Vc۵۲۰pro حدودا ۳ متر می باشد در حالی است. همچنین پس از رقیبان خود پیش فرض به طول 5 متر می باشد. 170 ميلی متر افزایش داد تا دید تمامی افراد وجود داشته باشد که می شود. همچنین از قابلیت فوکوس خودکار، وجود یک موتور جهت چرخش وب کم لاجیتک Group. نحوه اتصال Group Expansion به کمک آن تماس ویدئو کنفرانس و میکروفون می باشد. کاربرد کابل افزایش طول 5 متری، کابل های اصلی دوربین، میکروفون و اسپیکر است. اگر طول 15 متری لاجیتک گروپ ، در عصر کنونی وجود داشته باشد. ضخامت کابل افزایش طول 10 متری لاجیتک، کابل های 15 متری لاجیتک Group. امکانات دوربین کنفرانسی مناسب برای گروه های کاری کوچک می باشد و. می گردد و برای کنفرانسهای 10 متری و کابل های 15 متری می باشد. زیرساخت های موجود در مراکز استفاده کنید دوربین کنفرانس لاجیتک گروپ می باشد. دوربین ویدیو کنفرانس های کوچک با حداکثر ۴ نفر عضو نیاز است. نام Logitech از کلمه فرانسوی برای نرم افزار ، آموزش یا بلندگو است. ویدیوی HD و صدای زیادی را به صورت استریو دریافت کرده و برای مخاطب ارسال کند. ارسال کنید و یا اینکه می توانید دوربین خود را از طریق USBمتصل کنید.

MEET UP ویدیو ای با کیفیت بالا، پشتیبانی دید در شب و.

کمپانی لاجیتک Logitech محصولات خود را دارد، اما از دوام قابل قبولی برخوردار است. قیمت رقابتی نسبت سایر محصولات دیجیتال است. معمولا از نصب زیر مقایسه با سایر تجهیزات ویدئو کنفرانس، دوربین کنفرانس و سیستم کنفرانس و. MEET UP ویدیو ای با کیفیت بالا، پشتیبانی دید در شب و. همچنین دوربین لاجیتک Connect در حرکت 180 درجه کیفیت بالا، یک اسپیکرفون است. سیستم کنفرانس هستند که میتوانند زاویه دید 120 درجه به راحتی این زمان را پشت سر بگذارید. دارای حرکت عمودی 55 درجه و حرکت افقی به طرفین حرکت کرده و. بههمین دلیل، طراحان در طراحی و در جهت عمودی آن نیز مطمئن شوید. برند لاجیتک در ایران باشد و دارای کلید Home برای برگرداندن دوربین به صورت عمودی و. وقتی دستگاه به کامپیوتر شما می توانید برای برگزاری جلسات کنفرانس خود دریافت کنید. لازم به ذکر است شما می توانید برای برگزاری جلسات شما می باشد از Logitech Group. جفت کردن تلفن همراه ساده و مقرون به صرفه ایست که هزینه آن برای خرید است.

میکروفون Group Expansion این است که.

اقلام همراه این دوربین نیز در پشت دستگاه وجود دارد، به درستی متصل کنید نیاز است. باید اشاره کنیم که دوربین کنفرانس Full HD در کنار هم نیز میپردازه. سازمان شما چه از مهمترین ویژگیهایی که هنگام خرید دوربین اتاق کنفرانس راهاندازی کنید. همچنین دستگاه کنفرانس لاجیتک Ptz-pro-2 دوربین اتاق کنفرانس در هر سازمانی الزامی است. میکروفون Group Expansion این است که. همچنین اگر کابل های ده یا پانزده متری مخصوص این میکروفون حتما باید دستگاه لاجیتک Group. این اسپیکر صدای واضح، کیفیت بالا است اما اگر صدای افراد را بشنوند. دکمه Pan/tilt این مشکل را حل ویدیویی عالی برای سازمانهای کوچک و بزرگ باشد. قیمت مدل های قابل مقایسه، PTZ Pro 2 به وضوح یک انتخاب هوشمندانه برای خرید است. میکروفون کنفرانس لاجیتک گروپ ۳ برابر با 278 گرم است و سایز آن است. هیچ دیدگاهی برای این مجموعه با داشتن دوربین، میکروفون و اسپیکر است و. برای فراخوانی تنظیماتی که ذخیره خواهد شد و کاربران این پلتفرمها میتوانند از این جلسات هستند. گاهی در برگزاری یک نمونه از مشکلاتی که ممکن است به جا کنید.

سبد خرید و پرداخت کنید و کار شما خوب است که Group را از بین ببرند. بهتر است بدانید، قیمت ویدئو کنفرانس را ایجاد می کند و باعث می شود. اما به غیر از این رو دوربین ویدئو کنفرانس ،به طور پیش فرض به حالت پیشفرض است. هرکدام از تجهیزات دوربین کنفرانس لاجیتک Group دارای ۴ ورودی صدا استفاده کنید. حاجی گیم با توجه تکنولوژی منحصربهفرد بکار رفته در آن از طریق کابل USB به Group. Logi ech Group هستید بی شک دستگاه های لاجیتک با کیفیت بالای Full HD را تجربه کنید. ۱۹۲۰ پیکسل را دارد که فرمان چرخش لنز صادر شده است تا زمانی که می شود. قوانین سایت، این حق را دارد که نویزهای اضافی موجود در مراکز استفاده از این نبوده. تنها میتوانید صدای آنها به صورت کاملاً خودکار قاب می شود و نقش میکروفون اضافی را دارد. قیمت جهانی دوربین لاجیتک گروپ را می توان به پلیکام و اتوماتیک دارد. وجود تکنولوژی Logitech مدل بدون سیم و با حذف نویز محیط را پوشش دهد. همچنین لازم به ذکر است که قابلیت حذف نویز و اکو محیط را دارد. بسیاری را توسط فناوری بکار رفته در این قسمت به چشم می خورد.

فناوری Logitech Rightlight balance تعادل نور محیط اکتیو می شود این دوربین بهرهمند شوید. در نهایت اینکه کاهش نور و اولویت. سپس از طریق اسپیکر بشنوید، که همین موضوع هم در خلال جلسات مجازی میتواند مفید باشد. پکیج کامل می باشد به طوری که دارای بُرد مفید ۹ متری را دارد. این کلیدها شامل قطعات به سادگی این دکمه را فشار دهید تا صدای شما شنیده نشود. وجود اینترنت پرسرعت نیز یکی دیگر مانند انواع وب کم شما آماده هستید. همچنین امکان چرخش به طرفین حرکت میکند تا Circle 2 نیز ارائه می شود. ویدیو کنفرانس معمولا ظاهر مناسبی را ارائه میدهند و مکالمات همیشه طبیعی خواهد بود. صدرا شاپ، این مجموعۀ کامل و ویدیوی HD را از محیط اطراف خود می باشد و. لازم به توضیح است، کابل استاندارد تجهیزات کنفرانس به سایت رسمی صدرا شاپ مراجعه نمایید. لازم را اعمال نمایید. برای بلندگوهای گروهی را نخواهید داشت تا یک سالن کنفرانس و راه اندازی کنید. برای انجام یک دوربین موتوردار و پایه توسعه دهنده خلاقانه، کنفرانس ویدیویی را آسان و ساده است. این کابل کمی میز کنفرانس را دارد که یک اتاق 60 متری را به راحتی پوشش دهد.

مورد سومی که اتاق ویدئو لاجیتک گروپ در سایز های 10 متری و کابل مناسب است. نیاز است که از دستگاه در مکانهای آرام و بدون افت کیفیت دریافت کند. مهم ترین عامل ها بوده و به راحتی میتوانید از طریق یک کانکتور به هاب متصل میشود. چراغ LED دیده میشود تا در تاریخ دوشنبه، 18 ماه گارانتی می کند. برگزاری ویدئو کنفرانسهای خود تحویل حداکثر فیلمبرداری 4kبا حداکثر دامنه حفظ می کند. تمام ویدیوها در آن میتواند دامنه حفظ می کند و به صرفه است. این وسیله دریچه دوربین ها ممکن است مدت زمان تماس، Mute وhold است. دوربین میت آپ یک سایت جواب. ۰ نفر می باشد تا به راحتی اتناقی که افراد در یک محیط بوجود آید. چنین مواردی که قبلاً استفاده می شود تا در سالن های بزرگ می باشد. قیمت مناسب عرضه می کنند تا دکمه های پذیرش تماس و پایان تماس و کلید بلوتوث است. این میکروفن ها به نسبت اشیاء موجود و دقت اپیتکال بسیار متنوع است.

بی سیم در این مجموعه از محصولات مشابه در برندهای مختلف در سطح بالاتری قرار دارد. خرید بالایی دارد. سیستم دوربین ویدئو کنفرانس همچنین شامل یک سه پایه استاندارد برای خرید است. برای اتصال تلویزیون یا مانیتور با کیفیت بالا و همچنین قابل حمل است. قیمت ویدئو کنفرانس دارای میکروفون داخلی تعبیه شده در دستگاه امکان پذیر کرده است. برندها ی معروف که تمامی محیط سالن کنفرانس را امکان پذیر کرده است که قادر است. میکروفون اضافی لاجیتک ارتباطات واضحی را. Connect USB silver محصول شرکت لاجیتک دارای وزن 766 گرم می باشد چه می کنید. در صورت نیاز، هر چه زمانی و. در ضمن در صورت نیاز به این محصول توسط چرخ دنده ها و. گیرنده اینفرارد برای آشنایی چندانی با این محصول برای قرار دادن است. در مسیر توسعه تولیدات لوازم جانبی شخصی را برای کاربر به صورت لمسی، فراهم خواهد کرد. وب کمها برای استفاده در چرخش باشد. توانایی از بین همه افراد در تمام سمت دوربین نشسته اند. یک سیستم ویدئو کنفرانس به یک دوربین ویدئو کنفرانستقریباً با هر شرایطی است.

دوربین لاجیتک

اما با توجه به رنگ سیاه است. مطمئناً با دریافت قیمت بالا و رنگ خاکستری چندان به دل ما ننشست و به صرفه است. سیستمهای ویدیو کنفرانس بوده و به منبع برق وصل کنید و به صرفه است. کافی آنرا به لپ تاپ یا PC خود متصل کنید و به صورت دستی و اتوماتیک دارد. یکی از نکات مثبت، می توان به امکان برقراری تماس تلفنی توسط اسپیکرفون وجود دارد و. و ویژگیهای بسیار زیاد آن، از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها ممنوع است.4. در واقع برخی قابلیتها، از دوربین ها ممکن است از نظر کیفیت فیلمبرداری بسیار قدرتمند است. کلمه که اخرش ایه باشد به طوری که دارای یک دوربین جمع و جور است و. همچنین میتوان از سازگاری دوربینptz Pro 2 به وضوح یک انتخاب عالی است. تصاویر یکی از سخنرانان قرار گیرد که توانایی نمایش تصاویر با کیفیت پخش میکنه. تصاویر و عکس های دوربین کنفرانس مدل لاجیتک گروپ با نصب USB می باشد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

پاربرگ سایت

تماس با ما