استخدام آموزش و پرورش در سال 1402 ثبت نام آزمون+ کاملترین منابع مطالعاتی ای استخدام

آموزش پرورش

استخدام آموزش و پرورش ۳ تا ۵ برابر ظرفیت را در آزمون پیش رو اعلام می‌کنیم تا اگر در مرحله مصاحبه، افراد ریزش داشتند این امکان برای تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد تا ۵ برابر برای مرحله مصاحبه معرفی شوند. می تونین در کنکور سراسری شرکت کنین ولی باید برای تولید سوابق تحصیلی دروس عمومی اقدام کنین ، در غیر این صورت نمرات سوابق تحصیلی دروس عمومی صفر در نظر گرفته میشه .

همچنین، کاربران به منظور استفاده از این سامانه می بایست حتما رمز عبور سامانه همگام را در دست داشته باشند. برای استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم 2 راه وجود دارد که شامل شرکت در کنکور سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. توجه داشته باشید که با مدرک دیپلم نمی توانید در آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام شوید. شاید بسیاری از افراد علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ این سوال را در ذهن داشته باشند که حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش چند است؟! لازم است بدانید تعیین شرط معدل از در سال های گذشته در نظر گرفته می شود اما با بررسی های انجام شده، این روند از سال 99 لغو شده و برای نام نویسی داوطلبان با معدل مختلف مشکلی به وجود نخواهد آمد. شاد از جمله برنامه هایی است که به همت وزارت آموزش و پرورش برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش های مجازی راه اندازی شده است.

بیست و دومین نشست شورای راهبری با حضور دکتر طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا باشید. کلیه کارمندانی که قصد دریافت فیش حقوقی از وزارت آموزش و پرورش را دارند، می توانند به سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir مراجعه کنند و از طریق لینک مربوط به «فیش حقوقی» در پایین سایت اقدام به دریافت فیش حقوقی خودشان نمایند. دسترسی به سامانه فیش حقوقی با کد ملی و شماره پرسنلی کارکنان وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

از آنجایی که تعلیم و تربیت نسل آینده وابسته به آموزش و پرورش است، تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات در این حوزه خواهیم کرد. همچنین ۱۰۰ هزار معلم امسال بازنشسته می شوند در حالیکه ۲۵ هزار نیروس جدید به نظام آموزشی در سال جاری افزوده می شود. باید دروسی که تجدید هستین رو بگذرونین و برای تولید سوابق تحصیلی دروس تخصصی کنکور ریاضی اقدام کنین . شرط و حد نصاب قبولی در آزمون سال آینده که ۶۰۰ امتیاز برای ارزیابی تکمیلی و ۴۰۰ امتیاز برای آزمون کتبی از ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی پیش‌بینی شده، کسب ۴۷۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز است. اگر نمی توانید مشکل الودگی هوا را حل کنید چرا بچه ها را به مدرسه می کشانید .

معرفی سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

۳) فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند. با توجه به لزوم گسترش دولت الکترونیک در ایران، تمامی وزارت خانه های کشور اقدام به راه اندازی سایتی به منظور ارائه خدمات به کاربران خود نموده اند. سایت medu.ir یکی از سامانه های است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور در حال فعالیت بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می کند. سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.

آزمون استخدام آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود، و ثبت نام آن نیز از ۱۰ الی ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در جریان است. متقاضیان محترم آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای تهیه بسته ویژه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در حیطه عمومی، بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت استانی به منزله قطع رابطه استخدامی بوده و ابقای ردیف برای بوم استان خواهد بود. برای استفاده از امکانات در نظر گرفته شده در سایت وزارت آموزش و پرورش سایت جدیدی نیز به نام سامانه مسند آموزش و پرورش راه اندازی شده است. به نشانی medu.ir لازم است تا افراد وارد یکی از مرورگرهای chrom، firefox، explore شده و همانند مراحل زیر ادامه دهند. از جمله خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، رهگیری آنلاین مکاتبات اداری آموزش و پرورش است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

پاربرگ سایت

تماس با ما