اختصاصی: مرادمند و یزدانی در آغوش محکم سفید – ورزش 3


کد اطلاعات: 1813971 |
24 اسفند 1400 16:38 |
6769 بازدید |

0
نظرات

ستاره خبری حسن رود

سرانجام دو بازیکن استقلال امروز توسط ملوان بندرانزلی لو رفتند و تصاویری از حضور آنها در تمرین این تیم به بیرون درز کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که مدت ها شایعه حضور دو مدافع میانی استقلال در اسفندماه شنیده می شد، استقلالی ها عاجزانه در تلاش هستند تا شرایطی را ایجاد کنند که این دو بازیکن تا پایان لیگ بیستم و اولین بازی بعدی به میدان بروند. اثر دانشجو فرهاد مجیدی

اما با وجود تلاش های مدیرعامل باشگاه، در نهایت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مجبور شدند اردوی استقلال را به مقصد انزلی و ملوان ترک کنند. تیم هایی که همچنان می توانند از اجبار استفاده کنند و با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالات، بهترین گزینه برای دو بازیکن موفق استقلال هستند.

در شرایطی که دوازدهم اسفندماه آخرین مهلت نقل و انتقالات در لیگ دسته اول است، مازیار زارع در نهایت سه بازیکن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را با حذف نام سه بازیکن از لیست خود به خدمت گرفت. البته هر دو بازیکن در اولین بازی این تیم پس از ثبت رسمی قراردادشان در شیراز و مقابل قشقایی جایی در لیست خدمه نداشتند. دیداری که شاگردان مازیار زارع در دقیقه 96 پیروز شدند و به برتری و فاصله قابل توجه خود از سایر حریفان ادامه دادند.

ملوان در تمرین امروز ریکاوری می کند اما بالاخره مرادمند و یزدانی در اردوی تیم حاضر شده و به صورت رسمی کار خود را با دیگر بازیکنان آغاز کردند. نکته جالب اینجاست که سیاوش یزدانی برخلاف شایعات موهای خود را کوتاه نکرد و مرادمند با همان تیپ قبل از حضور در خدمه با کوتاه کردن موهایش چهره جدید خود را به نمایش گذاشت. اردوی تمرینی سفید.

مازیار زارع سرمربی تیم بندرانزلی به دلیل حواشی ایجاد شده پیرامون دو ستاره تازه استخدام شده خود در روزهای اخیر برای رسیدن به اهدافشان، آنها را از انجام مصاحبه محروم کرده است.

یزدانی و مرادمند که از لیدرهای لیگ برتر به ملوان به عنوان لیدرهای لیگ آزادگان و حریفان اصلی صعود کرده اند، با استقبال گرم تعداد معدودی از هواداران حاضر در محل تمرین و ادامه تمرین همراه با سایر بازیکنان مواجه شده اند. .

نکته جالب اینکه مازیار زارع در آخرین روز نقل و انتقالات بر خلاف شایعات مدافع میانی خود را از لیست خارج نکرد تا حالا با اضافه شدن مرادمند و یزدانی آماده ادامه فصل با این مدافع مرکزی 6 نفره شود. . تیم ها در حال حاضر بهترین مدافعان لیگ آزادگان را در اختیار دارند و باید دید در آینده شرایط برای آنها چگونه خواهد بود و آیا صعود شش ساله لیگ برتر را از دست خواهند داد یا این فصل زیر نظر پژمان. نوری را مازیار زارع هدایت می کند و اضافه می کند که آیا این دو چهره مستقل به آخر می رسند؟

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما