اجاره خودرو در جزیره کیش

اجاره ماشین در کیشاگر به فکر لذت یک سواری به یاد ماندنی در جاده جهان جزیره مرجانی هستید از همین الان به فکر اجاره خودرو در جزیره کیش باشید. ماشین های لوکسی که جزو تازه ترین مدل های تولید شده برندهای معروف دنیا هستند که گاه حتی در سیستم تاکسیرانی نیز به چشم می خورند. زمانی که وارد جزیره زیبای کیش می شوید اولین نکته ای که نظرتان را جلب می کند خودروهای مدرنی است که در سرتاسرجزیره به چشم می خورند. اینجا خبری از اتوموبیل های رایج در سایر قسمت های ایران نیست. اکثر مسیرها خلوت و روان است و از تعداد دیوانه وار ماشین های سایر شهرها خبری نیست. اما همیشه یک راه حل بهتر نیز وجود دارد.

اجاره ماشین کیش

مرسدس بنزSLK به دلیل موفقیت در دریافت گواهینامه استاندارد آلایندگی یورو4 یکی از اتومبیلههای محبوب در بین دوستداران محیط زیست است و به ازای هر کیلومتر تنها 182 گرم گاز CO2 تولید میکند. اما سقف تاشو این خودرو در کمتر از 20 ثانیه داخل صندوق عقب جمع می شود، اما جای هیچ نگرانی نیست و فضای کافی برای وسایل شما در صندوق عقب باقی خواهد ماند. آنچه رانندگی با SLK جذابتر میکند، صندلی های اسپرت برقی با قابلیت تنظیم در 8 جهت، فرمان مسابقهای برقی و سیستم صوتی قدرتمند با 8 بلندگو است که چاشنی جذابی برای رانندگی در خیابانهای جزیره زیبای کیش محسوب میشود. مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه شرایط رنت خودرو در کیش و نحوه تحویل خودرو هستند. این خودرو کروک که یکی از بهترین سدانهای حال حاضر جهان محسوب میشود، با بهرمندی از فناوریهای پیشرفته از جمله سامانه تشخیص خواب آلودگی راننده و مجهز بودن به 4 کیسه هوا شرایط رانندگی امن را برای شما فراهم میآورد.

اجاره ماشین کیشیکی از جذاب ترین امکانات کیش اجاره دادن ماشین های لوکس به گردشگران می باشد که باعث میشود علاقه مندان به انواع خودروهای لوکس حداقل برای چند روز رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. شما میتوانید با قیمتی مناسب اخرین مدل ماشین خارجی را در اختیار داشته و رانندگی کنید. برای استفاده از تمام امکانات کیش و تجربه تفریحات متنوع جزیره نیاز هست که ماشینی داشته باشید تا به راحتی به نقاط مختلف شهر رفته و از سفر لذت ببرید. پس از ارائه مدارک مورد نیاز و امضای قرارداد به مدت حداقل یک شبانه روز ، شما میتوانید از میان مدل های اعلام شده در لیست اتومبیل های شرکت ارائه دهنده ، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اجاره ماشین در کیشارنگه بزرگ، چندین روستای دیگر به نام گوراب، ابهرک، چاران، خور، سرزیارت و سیجان را در خود جای داده است و به همین دلیل به «ارنگه بزرگ» شهرت دارد. در این قبرستان، سنگهای قدیمی و بقایای قبرهای قدیمی از دوران زرتشت را مشاهده خواهید کرد. مرکز بخش ارنگه بزرگ، روستای ارنگه است. در ابتدای ورود به روستای ارنگه، قبرستان تاریخی ارنگه را مشاهده می کنید. می توانید ماشین خود را در محوطه پشت قبرستان پارک کنید و با پای پیاده به داخل روستا بروید. در قبرستان تاریخی ارنگه، درختان بلند توت سفید، حوض پر از آب زلال و طبیعت سرسبز را می بینید. این قبرستان، بسیار دنج و باصفا است و می توانید خستگی سفر را در همان ابتدای ورود به ارنگه از بین ببرید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

پاربرگ سایت

تماس با ما