اتصالات مانیسمان بنکن رده 80 شرکت گسترش صنعت پارس

این برند از معدود شرکت های تولید کننده است که از استیل کربن برای ساخت اتصالات استفاده می کند. قیمت اتصالات بنکن در مدل سه راه معمولا یک مقدار بیشتر از قیمت زانو می باشد که وزن بیشتر و هزینه تولید بیشتر دو دلیل این تفاوت قیمت می باشد. قیمت سه راه جوشی بنکن با توجه دو مدل سه راه مساوی و سه راه تبدیلی بنکن با جنس A234 WPB با سایز و ضخامت های مختلف متفاوت می باشد.

سه راهی های مانیسمان بنکن دارای دو نوع سه راهی مانیسمان مساوی که هر سه بخش ورودی و خروجی و انشعاب هم سایز می باشد و سه راهی مانیسمان تبدیلی که سایز ورودی و خروجی بزرگتر از سایز انشعاب هست می باشد . ریترن (RETURN) زانوی مانیسمان با زاویه 180 درجه می باشد که در سبد کالایی اتصالات مانیسمان بنکن نیز موجود می باشد . نوع دیگری از اتصالات مانیسمان که از آن ها برای انشعاب گرفتن از سیستم اصلی و خط لوله های مانیسمان استفاده می کنند. با استفاده از این نوع اتصالات امکان این را خواهید داشت که از بخش های دیگر سیستم های لوله کشی به راحتی انشعاب گرفته و سیالات را هدایت کنید. اتصالات مانیسمان دارای ضخامتها و اندازه های مختلفی مانند رده هایsgp,std,sch40,sch80,sch160تولید و در بازار عرضه می شود.

اتصالات benkan عموماً از جنس فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌گردند و برای اتصال لوله‌ها به یکدیگر و ایجاد اتصالات قوی و بدون نشتی استفاده می‌شوند. میدانستید آریا به عنوان نمایندگی لوله سپاهان و دیگر برندهای معتبر لوله گازی، ارائه دهنده لوله سپاهان گاز، لوله api ، لوله رده ۴۰ ، لوله گازی روکار سنگین، لوله مانیسمان رده ۲۰ می باشد. کیفیت بالا و قیمت مناسب آن باعث محبوبیت اتصالات جوشی رده 40 بنکن شده است. وب سایت لوله اتصالات با مدیریت بازرگانی امیدوار، در زمینه فروش مستقیم انواع لوله و اتصالات، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی، صنعتی، آبرسانی و غیره فعالیت می نماید.مفتخریم که سابقه سال ها همکاری درخشان با همکارانی از سراسر ایران را در کارنامه داریم.شعار ما، خرید سریع، ارزان و بدون دردسر.

انواع اتصالات بنکن

لوله و اتصالات رده 40 در انواع چینی و ایرانی در بازار ایران موجود میباشند. همچنین لوله و اتصالات بنکن از رده SCH SGP شروع شده و تا SCH 160 به ایران وارد و خرید و فروش میشوند. سه راه تبدیلی جوشی درزدار Tee Reducer Seamed تا سایز 8 اینچ توسط کارخانجات و کارگاه های ریز و درشت ایرانی تولید میشوند. فروشگاه لوله و اتصالات عاشوری در حوزه فروش تاسیسات ساختمانی و صنعتی از جمله لوله و اتصالات آب ، گاز ، فاضلاب ، شیرآلات صنعتی ، تجهیزات آتش نشانی فعالیت دارد . این فروشگاه با اطلاع رسانی قیمت واقعی محصولات و ارائه مشاوره در نظر دارد بستر خرید مطمئن برای شما مشتریان عزیز فراهم سازد.

از آنجا که تعداد مصارف ثابت نمی باشد، اتصالات رده ۴۰، اعم از زانو رده ۴۰ با توجه به نیاز مشتری و پس از نهایی شدن فاکتور ، بسته بندی می شوند. در لوله کشی گاز توکار می توان از لوله گاز سپاهان ای پی آی و لوله مانیسمان استفاده نمود. برای اطلاع از قیمت لوله گاز سپاهان و قیمت لوله مانیسمان با کارشناسان آریا تماس بگیرید. محصولات شرکت بنکن در دو گروه درزدار و بدون درز ساخته می شوند.مانیسمان مهم ترین نوع لوله و اتصالات ساخته شده این شرکت است. که بر اساس نوع ساخت و تولید آن و بر اساس ضخامت در انواع مختلفی قابل طبقه بندی هستند.

منظور از رده در اتصالات لوله های تاسیساتی چیست؟

اتصالات تولید شده توسط این دو برند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشند و احتمال نشتی یا ترکیدگی در آن ها بسیار کمتر از سایر موارد است. اتصالات درزدار معمولا برای مواردی استفاده می شوند که نیاز به تحمل فشار و دمای بالا ندارند، اما نوع مانیسمان برای تحمل فشار و حرارت بالا طراحی شده است. از سوی دیگر اتصالات درزدار معمولا بیش از نوع مانیسمان مستعد نشتی هستند و اتصالات درزدار مقاومت کمتری در برابر موارد شیمیایی خورنده دارند. تجهیزات ایران فروشگاهی آنلاین در زمینه تامین انواع لوله واتصلات فلزی وپلیمری وهمچنین انواع شیرآلات مفتخر است که نیاز صنایع نفت وگاز وپتروشیمی-صنعت ساختمان-آتش نشانی-کشاورزی و مصارف شخصی هموطنان عزیز را مرتفع نماید.

سه راهی تبدیلی جوشی استنلس استیل در دو نوع استیل درزدار و مانیسمان تقسیم بندی میشوند. لذا مدت زمان بیشتری بایستی در انبار بماند تا مشتری تخصصی خود را بیابد،بنابراین در فرمول محاسبه قیمت لوله و اتصالات جوشی مانیسمان رده 80 خواب سرمایه نیز لحاظ میگردد. چنانچه بیان شد موارد مصرف و نرخ مصرف لوله و اتصالات جوشی مانیسمان رده 80 به نسبت رده 40 خیلی کمتر است. متاسفانه بازار معاملات جنس فیک و مغایر در لوله و اتصالات،شیرآلات و سایر محصولات استنلس استیل بسیار داغ است و گاها مشاهده میشود که بعضی از تولیدکنندگان و فروشندگان لوله و اتصالات جوشی استیل،یک گرید پایین تر از درخواست مشتری اجناس خود را به فروش میرسانند.

متاسفانه لوله و اتصالات جوشی ایرانی به نسبت محصولات چینی دارای کیفیت ظاهری کمتری بوده و معمولا بصورت محدود در بعضی از محصولات و در سایزهای کوچک تولید میشوند. لذا با توجه به وسعت و گستردگی کار،طیف وسیعی از انواع لوله و اتصالات مانیسمان در سایز و رده های کاری مختلف در پایپینگ صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. سه راه تبدیلی رده 40 بنکن نیز مانند سایر اتصالات جوشی با توجه به رده کاری و سایز آنها دارای روش های مختلف تولید میباشند. اتصالات به شیوه های مختلفی قابلیت وصل شدن به لوله کشی را دارند که یکی از پرکاربردترین آنها اتصالات جوشی رده 40 بنکن می باشد که از نوع دیگر اتصالات پرکاربرد است.

در واقع در فرآیند تولید اتصال درزدار ، دو سر ورق فولادی پس از شکل دهی، بهم جوش داده می شود به همین دلیل محصول به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است. یکی از دلایلی که به اتصالات مانیسمان (Seamless) بدون درز گفته می ‌شود این است که در فرآیند تولید این محصول فولادی به هیچ وجه از جوشکاری استفاده نشده است. در واقع اتصالات مانیسمان به صورت فورج و یک تکه بدون کوچکترین درز جوش تولید و عرضه می شوند. برای دریافت تمام مشخصات فنی و ویژگی های انواع اتصالات جوشی درزدار و بدون درز اینجا کلیک کنید.

اما برای داشتن یک لیست کاملا بروز از قیمت اتصالات بنکن و امین، می توانید به وب سایت آهن صنعتی با آدرس ahansanati.com مراجعه کنید. در این وب سایت لیست قیمت اتصالات مانیسمان از جمله اتصالات رده 40 بنکن و همچنین امکان خرید آن ها وجود دارد. تجهیزات ایران واردکننده تخصصی انواع لوله و اتصالات جوشی مانیسمان رده 40 بنکن از سایز 1/2 الی 24 اینچ به صورت روتین و تامین کننده لوله و اتصالات تا سایز 36 اینچ و بعضا بالاتر میباشد. دوستان جهت استعلام قیمت انواع لوله و اتصالات جوشی مانیسمان رده 80 و یا دریافت پیش فاکتور اقلام درخواستی خود میتوانند با دفتر فروش تجهیزات ایران تماس حاصل فرمایند. همچنین لوله و اتصالات جوشی استنلس استیل 304 و 316 به دلیل همین خاصیت خوردگی شیمیایی و یا ضد زنگ زدگی و مقاومت در برابر دما و فشار بالا،در پایپینگ صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و در فرآیندهای مختلف شیمیایی تصفیه و پالایش میعانات،سیالات و گازهای با قابلیت خورندگی بالا مورد استفاده قرار میگیرند.

یکی از معتبر ترین مراکز جهت تهیه اتصالات رده 40 بنکن و سایر برند های با کیفیت، شرکت آهن صنعتی با آدرس وب سایت ahansanati.com می باشد. شما در این وب سایت می توانید لیست قیمت انواع مختلفی اتصالات رده 40 و سایر رده ها، از جمله اتصالات جوشی امین را مشاهده کنید و جهت خرید یا گرفتن مشاوره از کارشناسان این مجموعه، اقدام نمایید. اصطلاح رده در لوله و اتصالات صنعتی، یک معیار رایج در بازار ایران است که تعیین کننده ضخامت و وزن قطعه مدنظر می باشد. توجه داشته باشید که رده بندی اتصالات تنها برای نوع مانیسمان می باشد و نوع درزدار تنها با یک ضخامت استاندارد تولید می شوند. تجهیزات ایران تامین کننده تخصصی انواع لوله و اتصالات جوشی و فشارقوی استنلس استیل 304 و 316 چینی،اروپایی و ایرانی میباشد.

لطفاً توجه داشته باشید که مشخصات فنی دقیق هر نوع اتصال بنکان باید بر اساس محصول خاص و استانداردهای مورد استفاده در آن تعیین شود. کپ مانیسمان بنکن برای کور کردن و مسدود کردن انتهای مسیر سیال می باشد . دولت برای اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری از سال گذشته بسته های تشویقی را ابلاغ کرده است. از جمله بسته تشویقی ۱۹ بندی که از جمله مفاد آن می توان به تسهیل در تامین پارکینگ، تسهیل شرایط توده و نما، اعطای یک یا دو طبقه تشویقی و ایجاد کاربری انتفاعی در طبقه همکف به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی اشاره کرد. شهروندان برای این که بدانند واحد آنها در بافت فرسوده قرار دارد یا خیر باید به سامانه تسهیلات بازآفرینی شهری به نشانی facility.udrc.ir  مراجعه کردن کد پستی منزل خود را وارد کنند. برای وصل کردن لوله ها به هم می توان از لوله های فولادی کربن جوش داده شده استفاده کرد که استفاده از آن به نوعی از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است و همچنین از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

  • به طور کلی در پروژه های لوله کشی از این اتصالات برای تغییر یا انحراف مسیر لوله ها، گرفتن انشعاب و یا مسدود کردن لوله ها استفاده می شود.
  • در سیستمهای لوله کشی موتورخانه و پایپینگ آتش نشانی و گازکشی،سیال و گاز از یک منبع تغذیه به مکانهای مشخص در فواصل و طبقات مختلف انتقال داده میشوند.
  • کپ؛ این روش با استفاده از پرس کاری ورق مانیسمان تولید می شود این ورقه ها در قالب مد نظر گذاشته می شود با وارد کردن ضربه به آن به شکل قالب در خواهد آمد.
  • محصولات این برند شامل لوله‌ها و اتصالات جوشی می‌شوند که برای انتقال سیالات گازی، آب و سایر مایعات در صنایع مختلف استفاده می‌گردند.
  • اما کاربرد اتصالات جوشی مانیسمان رده 40 به دلیل متوسط بودن ضخامت این اتصالات، تنها برای مصارف معمول و عمومی خواهد بود.

برای تغییر سایز خطوط لوله کشی از تبدیل مانیسمان بنکن استفاده می شود ، تبدیل های مانیسمان بنکن شامل دو نوع زیر می باشد.تبدیل های بنکن در تمامی ضخامت های رده 40 ، رده 80 ، رده STD موجود می باشد . اتصالات بنکن از جمله اتصالاتی می باشند که آلیاژ ساخت آنان کربن استیل بوده و روش ساخت اتصالات مانیسمان بنکن بدون هیچ گونه درز جوشی در بدنه آنان می باشد که این اتصالات معروف به اتصالات مانیسمان می باشد . اتصالات جوشی، قطعاتی از فلز هستند که با استفاده از فرآیند جوشکاری به لوله ها متصل می شوند. این اتصالات در انواع مختلفی از جمله زانو، سه راهی، چهار راهی، کپ و… همچنین جنس این اتصالات از انواع مختلفی از فلزات مانند فولاد، مس، آلومینیوم و برنج می باشد. لازم به ذکر است که قیمت اتصالات مانیسمان بنکن به دلیل وارداتی بودن معمولا از اتصالات ساخت ایران گرانتر می باشد.

لوله ها وظیفه انتقال مواد را دارند پس در زمانی که وظیفه لوله انتقال مواد با فشار بالا باشد، از لولوه ای با ضخامت بالا باید استفاده کرد. برای توصیف اندازه لوله مانیسمان از رده لوله استفاده می شود که منظور ضخامت دیواره لوله می باشد که با اعداد نشان داده می شود. قیمت کپ جوشی با توجه به سایز و ضخامت و جنس تعیین می شود که جنس همه فولاد A234 WPB و سایز و ضخامت آن ها که مطابق با استاندارد می باشد. بازدید کننده محترم قیمت درج شده برای جنس فولاد A234 GR.WPB با ضخامت رده 40 با برند بنکن می باشد. جنس آنها فولاد با گرید A234 WPB که تمامی ابعاد آن ها مطابق استاندارد ASME B16.9 با نوع اتصال جوشی برای لوله های فولادی کاربرد دارد.

بدیهی است که این روش تولید سه راهی بسیار زمان بر و نیاز به انجام مراحل کاری و دقت بالا است. با تشکر از اینکه سایت رسمی تولید کننده اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کرده‌اید. همچنین اتصالات مانیسمان دارای استاندارد های ابعادی است که طبق استاندارد B16.9 ASEME می باشد.

آریا جام تولید کننده انواع اتصالات جوشی مانیسمان اعم از زانو مانیسمان، سردنده مانیسمان، سه راهی مانیسمان، تبدیل جوشی مانیسمان، کپ جوشی و بست لوله می باشد. اتصالات گاز آریا ، موفق به ارائه پایین ترین قیمت زانو مانیسمان رده ۴۰ در سطح بازار ایران شده است. قیمت زانو جوشی رده ۴۰  درج شده در مشخصات محصول بدون احتساب تخفیف می باشد.

از این نوع اتصالات بنکن برای گرفتن انشعاب از خط لوله های اصلی کمک گرفته می شود و با استفاده از آنها می توان برای انتقال سیالات از سایر قسمت های شبکه لوله کشی انشعاب گرفت. سه راهی های مانیسمان بنکن دارای دو نوع متفاوت یعنی سه راهی صاف و سه راهی کج بنکن هستند که به آنها به ترتیب سه راهی هم مرکز و غیر هم مرکز می گویند. فروش اتصالات مانیسمان بنکن در شرکت رادوکو، وارد کننده اتصالات جوشی بنکن با توجه به تقاضا اتصالات جوشی بنکن را از سایز 1/2 اینچ تا 48 اینچ با تعداد کم و عمده عرضه می نمایید. فروشگاه بازار اتصال با عرضه اتصالات جوشی رده ۴۰ بنکن به قیمت نمایندگی های اتصالات بنکن در خدمت شما عزیزان می باشد. برای ساخت اتصالات مانیسمان بنکن (Benkan) از فولادِ گرید A234 GR WPB استفاده می‌شود.

این اتصالات دارای کیفیت عالی است به همین جهت در انواع مصارف خانگی تا صنعتی از آن استفاده می شود. این اتصالات از پر مصرف ترین اتصالات جوشی هستند که دارای انواع مختلفی می باشند. همانطور که می دانیم اتصالات ساخته شده یا بدون درز و یا درزدار هستند که دارای تفاوت هایی در ضخامت و قیمت می باشند.

اتصالات بنکن رده 40 از با کیفیت ترین اتصالات جوشی می باشند، که اغلب برای کار با لوله های بدون درز مانیسمان استفاده می شوند. از اتصالات عموما برای انشعاب گرفتن ، مسدود کردن و تغییر مسیر لوله ها استفاده می شود. دوام و مقاومت اتصالات بنکن هم مانند لوله های مانیسمان در برابر فشار، حرارت و رطوبت بسیار بالا است، و به دلیل داشتن ضریب اطمینان بالا  برای صنایع حساس و پر خطر مانند پالایشگاه ها، صنایع گاز، آب رسانی، انتقال سیالات خطرناک و غیره  مناسب هستند.

چنانچه در جریان هستید در سالیان اخیر نرخ دلار در طی سال چندین بار دچار افزایش و کاهش شده و در زمان افزایش نرخ دلار شاهد افزایش قیمت لوله و اتصالات رده 80 و در زمان افت دلار شاهد رکود در بازار و در نهایت کاهش در لیست متریال پایپینگ بوده ایم. لذا واردات اتصالات جوشی رده STD بنکن در جاییکه ضخامت این رده با اتصالات رده 40 برابر است در سایزهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد. سه راهی تبدیلی رده 40 بنکن در سایزهای بزرگ دارای موارد مصرف خاص و کمتری میباشند و لذا خواب سرمایه در سایزهای بزرگ بیشتر بوده و به صورت محدودتر به ایران وارد میشوند. لوله و اتصالات جوشی استنلس استیل 304 به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ضعیف تر،از استیل 316 ارزان تر است. کیفیت سطح و مارکینگ لوله و اتصالات جوشی استیل 316 خارجی از ایرانی بسیار مناسب تر است،لذا قیمت لوله و اتصالات خارجی اختلاف معناداری با مشابه ایرانی خود دارند. در نتیجه عامل انحصار در تولید لوله و اتصالات مانیسمان رده 80 را نیز میتوان زیرمجموعه بحث عرضه به شمار آورد که به صورت مستقیم بر قیمت متریال پایپینگ تاثیرگذار است.

قیمت تبدیل جوشی بنکن برای هر کدام از مدل های کج و مستقیم متفاوت می باشد که با توجه به سایز و ضخامت آن ها مثل بقیه قیمت اتصالات بنکن مشخص می شوند. قیمت زانو جوشی بنکن در سه زاویه 45، 90، 180 درجه با دو شعاع کوتاه و بلند با جنس A234 WPB برای اتصال به لوله فولادی به وسیله جوش در  کاربری های مختلف استفاده می شود. بازدید کننده گرامی قیمت درج شده در جدول زیر برای زانو مانیسمان با زاویه 45 درجه با ضخامت معادل رده 40 با جنس فولاد A234 WPB تولید کشور چین با برند بنکن مطابق استاندارد ASME B16.9 می باشد. اتصالات جوشی بنکن (Benkan) دارای ضخامت های مشخص و طبق استانداردهای مهندسی تولید شده و به صورت زیر دسته بندی می شوند. هرکدام از آن ها در سایز های مختلف (از ۲/۱ اینچ تا ۵۶ اینچ) دارای ضخامت تعریف شده و منحصر به خود هستند.

خرید لوله فلزی پایپ بازارو در تاسیسات موتور خانه ای و لوله کشی ساختمان به وفور استفاده می شوند. به طور کلی اتصالات بدون درز بنکن به دلیل ساختار بدون درزی که دارد تحمل فشار و دما بالا مناسب برای استفاده در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین مناسب برای استفاده در سیستم های بخار با دما و فشار بالا مانند موتورخانه را دارا می باشد. لوله و اتصالات رده 160 موجود در بازار ایران در انواع چینی،اروپایی و بارهای استوک وارداتی هستند. در ادامه قصد داریم سایر عوامل تاثیرگذار بر قیمت سه راه تبدیلی جوشی رده 80 بنکن را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. لذا پیشنهاد میشود به منظور خرید لوله و اتصالات،شیرآلات،فلنج استنلس استیل از تامین کنندگان معتبر به شرط ضمانت اصالت کالا و انجام تست آنالیز و ضمانت مرجوعی جنس مغایر،اقدام به خرید نمایند. لوله و اتصالات جوشی استیل 316L در ساختار شیمیایی خود دارای درصد کمتری از عنصر کربن میباشند لذا دارای قابلیت جوشکاری مناسب تر و مقاومت بالا در برابر اسیدها و مواد شیمیایی با خورندگی بالا می باشند.

اتصالات جوشی با توجه به اینکه از لوله مانیسمان ساخته می‌شوند از نظر ضخامت نیز مطابق با استاندارد ضخامت لوله‌ها دسته بندی می‌شوند. اتصالات قطعات فولادی وظایفی از قبیل تغییر جهت جریان، تغییر سایز خط لوله کشی، مسدود کردن جریان و انشعاب گرفتن از خط لوله کشی را بر عهده دارند. حال با توجه به آلیاژ تولیدی و فرآیند ساخت و تولید، این اتصالات فلزی به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. شیر آلات میراب
شیر کشویی میراب
شیر پروانه ای میراب
شیر چدنی میراب
شیر کنترلی میراب
شیر…

نوع دیگر از زانوی مانیسمان نیز موجود می باشد به نام بِند (BEND) که یک زانویی 90 درجه مانیسمان با شعاع گردش بسیار زیاد می باشد . از اتصالات برای ادامه روند لوله کشی استفاده می شود حال اتصالات بر اساس آلیاژ ، نوع اتصال و آرایش لبه های آن دسته بندی می شوند . ارایه تسهیلات بافت فرسوده، تخفیف های پروانه، عوارض ساختمانی، انشعابات و مشوق های شهرسازانه، معاوضه خانه فرسوده با زمین یا واحد نوساز با تخفیف ۴۰ درصد از جمله برنامه های اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران و مجموعه دولت برای نوسازی مسکن مردمی است.

اتصالات جوشی رده ۴۰ بنکن در ابتدا در کشور ژاپن تولید می شد که رفته رفته با توجه به شرایط تولید و صادرات ، کشور چین تصمیم به ادامه این تولید گرفت. البته که تفاوت در کیفیت تولید حتی از ویژگی های ظاهری اتصالات رده ۴۰ ژاپنی در مقایسه با چینی کاملا مشهود است. قیمت لوله و اتصالات استنلس استیل نیز مانند لوله و اتصالات فولادی در نوع مانیسمان به دلیل فرآیند تولید،گران تر از نوع درزدار است و هر چه رده کاری بیشتر میشود،به نسبت افزایش رده کاری،قیمت آن نیز افزایش می یابد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما