آخرین اخبار «جدید قم

به گزارش ایسنا، در این گردهمایی که با حضور اکثریت دبیران و اعضا برگزار شد به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای شهر و نحوه ایفای نقش این تشکل سیاسی اصولگرا در آن پرداخته شد. علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: ادامه بررسی و جمع بندی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون شوراها قرار اخبار جدید کنکور 99 داشت. حسین خسروی اسفزار، امروز شنبه ۱۹ مهر در جلسه هم اندیشی مدیران و فعالان رسانهای خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ رسانهای قرار دارند. در این نشست، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تشکیلات جدید، به اعضای جدید شورای مرکزی خیر مقدم گفت. به گزارش خبرگزاری شبستان، اولین جلسه دبیران مناطق و اعضای جدید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد که طی آن موضوع انتخابات ریاست جمهوری و راهبرد حضور این تشکل سیاسی اصولگرا در آن مورد بررسی قرار گرفت. سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اعلام وصول طرح اصلاح انتخابات ریاست جمهوری از سوی هیأت رئیسه در نشست علنی امروز مجلس گفت: با توجه به رایزنیهای صورت گرفته احتمالاً این طرح در ۳۰ مهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اخبار جدید ثبت نام

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه ظهر روز سهشنبه 29 مهر در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان خبر داد. به گزارش «نماینده» علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه ظهر روز سهشنبه ۲۹ مهر در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان خبر داد. هفت کشور اروپایی صدور این گذرنامه برای شهروندان را به منظور تسهیل سفر در اتحادیه اروپا آغاز کردند. به گزارش جماران؛ روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: مرسوم است که از ابتدای سال پایانی دوره دوم رییسجمهوری مستقر، کنشگریهای انتخابات هم آغاز میشود. به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک صحن علنی و سپردن ریاست به نایب رییس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای شهر پربار بود به گونهای که در ابتدای جلسه شورایاران منطقه ۱۰ به بیان نظرات و مشکلات مردمی پرداخته و بعد از آن نیز سریعا وارد دستور جلسه شدیم. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشور به منظور الزام دولت برای بومی گزینی تأیید شد و به این مصوبه داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در آن محل اضافه گردید.

اخبار جدید طلوع

آفتابنیوز : علی حدادی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری بررسی و نهایی شد. در این جلسه قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس درباره لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت صربستان و همچنین بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و همچنین گزارش کمیسیون شوراهای مجلس درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نشست علنی امروز پارلمان قرار دارد. کمی بعد در آبان ماه محسن رضایی، معاون اقتصادی دولت از خبر خوش آذرماه رونمایی کرد و بعدا مشخص شد که منظور او پرداخت یارانه جدیدی بوده که احتمالا در قالب یارانه بنزین پرداخت میشود. طرح جدید دولت با یارانه جدید بنزین به پربحث ترین خبر در محافل اقتصادی. یعنی به دهک ۷، ۸ و ۹ هم باید یارانه حداقل ۱۳۰ هزار تومانی تعلق بگیرد تا قدرت خرید جبران شود.

اخبار جدید زلزله

تذکر۱: کارت های ایثارگری قدیم ملاک عمل بررسی مدارک نمی باشد و لازم است گواهی های ایثارگری ویژه رزمندگان دارای حداقل شش ماه حضور داوطلبانه ، بروز و از طریق مراجع ذی صلاح اخذ شود. البته برای مدت محدودی در سپتامبر نمایش داده شد، اما اکران عمومی آن به طور رسمی در آمریکای شمالی از اول اکتبر خواهد بود. یعنی مبلغ وام ازدواج برای مردان زیر ۲۵ سال و زنان زیر ۲۳ سال،۱۰۰ میلیون تومان و برای بقیه افراد ۷۰ میلیون تومان بود. سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نظر فقهای شورای نگهبان درباره حضور زنان در انتخابات ریاستجمهوری تغییری نکرده است، گفت: ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری بلامانع است. وی با بیان اینکه در جلسه امروز مواد باقیمانده از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری که برای بررسی به کارگروه های تخصصی کمیسیون ارجاع شده بود، بررسی و نهایی شد، افزود: مصوبات جلسات قبلی کمیسیون در خصوص این طرح مرور و چکش کاری نهایی آن در صحن کمیسیون انجام شد. سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. وی افزود: تعدادی از سؤالات از سوی نمایندگان مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع شده است که وزیر کشور باید پاسخگوی این سؤالات باشد به همین دلیل این عضو کابینه به این کمیسیون میآید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اخبار جدید وام وب سایت خود باشید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

پاربرگ سایت

تماس با ما