آخرین اخبار «جدید قم

محمدرضا نخعی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد، گفت: نقشآفرینی مردم و مسئولان در راستای تحقق پویش ملی ایران سرسبز، ایران قوی و با حضور مردم و مسئولان بیش از ۱۰۰۰ اصله نهال از نوع تاغ در منطقه عمرانی واقع در کانون بحرانی فرسایش بادی شهرستان غرس شد. ایسنا/خراسان رضوی یش از ۱۰۰۰ اصله نهال در منطقه عمرانی و کانون بحرانی فرسایش بادی شهرستان گناباد کاشته شد. تربتحیدریه – فرمانده یگان حفاظت ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از دستگیری اعضای یک باند حفار غیرمجاز در تربتحیدریه خبر و ادامه داد: هفت عضو این باند غارتگر پیرو گزارش انجمن های میراث فرهنگی آن شهرستان در حین عملیات غیرمجاز حفاری دستگیر شدند. دکتر ابوالقاسم شفیعی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: گناباد در کنار جاذبه های فرهنگی و گردشگری و پیشینه غنی تاریخی، به دلیل وجود پنج بقعه متبرکه برادران حضرت امام رضا(ع) در شهر کاخک و روستاهای خانیک، کمر زیارت، محیی آباد و بیمرغ، قطب گردشگری مذهبی جنوب استان خراسان رضوی به شمار می رود.

اخبار جدید تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

وی با اشاره به اینکه شهر کاخک به دلیل برخورداری از مرقد سلطان محمد عابد (ع)، برادر بزرگتر امام رضا (ع) بعد از مشهد از مقاصد مهم گردشگری مذهبی شرق کشور است، ادامه داد: ایجاد مسیر گردشگری زیارت در مشهد، کاشمر به کاخک گناباد برای بهره گیری بیشتر از این پتانسیل ها در مسیر رونق این صنعت مهم در منطقه ضروری است. معاون دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه واکسیناسیون در استان از روند خوبی برخوردار است افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا واکسیناسیون عمومی است. معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر دوروزه خود به استان خراسان رضوی به شهرستان های بردسکن، کاشمر و گناباد سفر خواهد کرد. کنتور فارو (یا خط تراز مستقیم) به جوی های کوچک و کم عمق بر روی خطوط تراز در سطح مراتع اطلاق می شود که به منظور مدیریت آب باران، نفوذ آب در خاک، جلوگیری از جریان سطحی آن، افزایش پوشش گیاهی و تولید علوفه انجام می گیرد. چالش افزایش جمعیت سگها در گناباد مدیریت میشود؟ به گزارش ایرنا “سیدمحمد حسینی” در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مورد استقبال “مرتضی دهقانی محمدآبادی” معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی و حجت الاسلام “جواد نیکبین” رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۴۲ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. سیدجعفر احمدی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: میزان تسهیلات اختصاص یافته به حوزه مشاغل خانگی این شهرستان در ابتدا ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود که در کمتر از سه هفته جذب شد و با توجه به نیاز شهرستان و وجود متقاضیان زیاد، این رقم به ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. محمدرضا نخعی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: پروژه بیولوژیک منابع طبیعی شامل عملیات کنتور فارو، بذرپاشی و نهال کاری است که در راستای تفاهمنامه مشارکت مردمی احیاء و اصلاح مراتع در روستای گیسور شهرستان گناباد آغاز شد. بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، محمدرضا نخعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بخشی از تفاهم نامه مشارکت مردمی احیا و اصلاح مراتع در روستای گیسور شهرستان گناباد شامل عملیات کنتور فارو، بذرپاشی و نهال کاری آغاز شد. بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی.

اخبار جدید وزارت کار و امور اجتماعی

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست بجستان، ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و پایش منطقه حفاظت شده هلالی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و پس از مدتی کنترل نامحسوس، آنرا متوقف کردند که از داخل آن سه قبصه سلاح بادی ۵.۵ و یک قبضه سلاح ۴.۵ کشف و ضبط شد و در این خصوص چهار نفر شکارچی غیرمجاز نیز دستگیر و به خارج از منطقه هدایت شده و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. سرهنگ محمدعلی مدیر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجرمان که یکی از آنها از اتباع افغانستان است به همراه ابزار و ادوات حفاری تحویل مرجع قضایی شدهاند. رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد افزود: باید در قالب این سند بومی نقشه راه و برنامه ها و راهبردهای متناسب با اقتضائات منطقه ای تدوین و به عنوان سرفصل اجرایی و زیربنایی مورد توجه همه بخشها و مسوولان و متولیان در همه بخشها اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد. وی ادامه داد: تفکر جهادی و انقلابی به عنوان رویکرد مهم دولت سیزدهم باید مورد توجه خاص مسوولان در خدمت به مردم قرار بگیرد.

اخبار جدید حقوق پرستاران

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اخبار جدید طلوع نیوز – لطفا بر روی پست بالا پست کلیک کنیدلطفا بر روی صفحه وب سایت آینده کلیک کنید – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

پاربرگ سایت

تماس با ما